Ga naar inhoud

keetepeteet : 8 september 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Gast keetepeteet

Aanbevolen berichten

He keetepeteet!

Heb je foto's gezien en het ziet er goed uit zeg!!!

Erg mooi: vakman die Plovier :38:

Ja ze veranderen echt erg he? Ik ben nu een ruime week verder en zie nu ook echt verschil! Ik vond ze in t begin ook wat 'klein'. Ben benieuwd of ze nog meer veranderen.... (als ze maar niet slinken hoor..)

Vind t trouwens knap dat je het uberhaupt kon: autorijden na 2 dagen!!!! Ik zie t nu nog niet zitten...

:unsure:

liefs

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb je mss gezien ik was 8 september in beaucare voor de hechtingen :D Was jij de vrouw die een goedegevulde C wou , die samen daar was met een vriendin?

Ja ik had net hetzelfde als jou , 1 a 2 cm verschil van indalen! Nu zit het helemaal goed... Dus het komt wel.. Bij mij ging rechts ook wat trager(sterkere spier)

:53:

MissJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast keetepeteet

ik heb je mss gezien ik was 8 september in beaucare voor de hechtingen :D Was jij de vrouw die een goedegevulde C wou , die samen daar was met een vriendin?

Ja ik had net hetzelfde als jou , 1 a 2 cm verschil van indalen! Nu zit het helemaal goed... Dus het komt wel.. Bij mij ging rechts ook wat trager(sterkere spier)

:53:

MissJ

JA!! dat was ik inderdaad, samen met mijn zus (zou je inderdaad niet zeggen) maar wat leuk dat ik je nou hier zie! is alles goed gegaan? ik hoop het wel. Ik ben blij dat je me gerust gesteld hebt ivm het indalen. Jij kan inmiddels alles weer gewoon doen begrijp ik? autorijden, sjouwen enzo?

Nou goed, ik spreek je, X

Keetepeteet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja alles goed nu met mij! Ik kan alles weer! Geen last meer, alleen buikslapen wat lastig nog... Je hebt ook niet veel last gehad he? Net als mij :rolleyes:

Ik had het toen nog verteld, dat ik niet zoveel last had gehad!

Ja dat van het indalen komt in orde, ik dacht ook op dat moment van oh nee komt niet goed, maar is wel hoor <_<

Je mag er al echt fier over zijn , ziet er goed uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames,

Hier ook ff een kort verslag hoe mijn dag was verlopen.

Op 20 september was het dan eindelijk zover.

Ik zou om 9:00 geholpen worden, dit liep wat uit omdat er nog iemand voor mij was. Heb een gesprekje met dr.Plovier gehad over wat ik wel en niet wilde. Hij vertelde ook eerlijk dat hij beaucare zou gaan verlaten omdat hij niet achter hun werkwijze stond, kreeg zijn kaartje met e-mail etc etc...hij was heel aardig.

Eerst was ik bang voor de narcose, maar voor ik het wist was ik al geholpen want ik werd wakker met pijn <_<

Oeps verkeerde toets... :blush:

Ik heb 390cc,ronde prothese achter de borstspier. Het is nu 11dg geleden, en het gaat redelijk. Het ergste vind ik dat ik alleen nog maar op mijn rug kan slapen en die bh niet zo heel lekker zit, maar dat hoort er helaas bij :wacko:

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.