Ga naar inhoud

Borstvergroting na een jaar of langer....


Aanbevolen berichten

Ik vraag me al een tijdje af ,of er nog meer mensen zijn zoals ik die hun silicoontjes ook al een jaar hebben ,of langer en of zij nog steeds tevreden zijn.33.gif

Ik lees er niet zoveel over ,omdat de meesten na een half jaar al zijn afgehaakt hier of al een wissel hebben geplant.

Ik ben op zich heel tevreden ,alleen zou ik zo dolgraag wat meer bolling bovenin hebben,en wat meer me borsten bij elkaar.

dat is waarschijnlijk mede door de dualplane plaatsing gekomen,en daar heb ik wel een beetje spijt van.

Wat mij zo bezig houdt,is WAT als ik een wissel zou overwegen....

ik zou dan voor vd spier kiezen,want dual plane is voor mijn geen optie meer vanwege de herstelperiode die ik niet nog een keer wil ervaren.88.gif

Dan met wat meer CCs omdat ik meer volume bovenin zou willen...dat had ik vlakna mn bv ook en dat stond erg mooi.

Zou het na een tijdje dan weer zo ingezakt zijn dat ik spijt ga krijgen en zou ik meer kans hebben op hangborsten?

Zwaartekracht wint altijd helaas.Dus ik weet niet zo goed wat voor mij de beste optie is,zo laten en van genieten of voor een wissel doorgaan...

Het is weer een hoop geld en ik wil wel dat het dat waard is,en niet dat ik na enige tijd aan de lift moet ofzo.

Nu zit alles nog strak in het vel,ook al ben ik al 40 jaar.

Eigenlijk weet ik het antwoord al..maar toch wil ik gewoon wat ervaringen uitwisselen,misschien dat ik dan toch de knoop kan doorhakken.51.gif

En dan gaat het mij om de meiden met wat meer CCs,dus meer dan 500..wink.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

wij hebben er al uitbundig over geklest,maar weet je wat ik deed,als je er echt niet uitkomt?

2consulten plannen,bij 2 totaal verschillende artsen,en vraag daar dan eens wat je hier vraagt,en dan zal je antwoord krijgen.

niemand weet namelijk wat jou borsten doen na een paar jaar,gokken is het enige wat je kan doen.

phfff lastig allemaal he

wat je ook doet en kiest,je hebt zoiezo prachtige borsten.

ookal snap ik je reaktie wel,wil bolling en minder ruimte in het midden,je kent mij dual foto,s

ik had dus ook te veel ruimte ertussen,nu niet meer,ja goed,dat is het voordeel van grotere prothesen,om die ruimte op te vullen,had ik prothesen van 400 gekozen,had ik ook die ruimte nog hoor.

sucses met het maken van je keus Vlinderke :51::116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

lijkt me wel logisch dat je borsten met meer cc voor je spier meer gaan hangen ipv minder toch je huid word toch slapper na je 40e maar goed dat is mijn idee>> ik heb een vriendin die heeft 2e wissel 450 cc achter de spier en ze blijven mooi op hun plek en de 2e keer achter de spier doet niet zoveel pijn meer als de eerste keer vlinder dat zeggen ze vaker. ik denk dat je tevreden mag zijn en nog meer cc word gewoon ook beetje sneu als je ouder bent dan denken ze dat je het van je tieten moet hebben maar goed dat is mijn mening..Ik vind het de schoonheid weg halen ipv bijvoegen ( uitzonderingen daargelaten) :1big_boobs: blijf maar lekker wie je bent t is goed zo..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het eigenlijk wel eens met Fitness.

Meid je borsten zijn super! En zeker niet te klein maar juist precies goed!

Ik vind ze zelfs errug groot :blush:

Nee ziet er prima uit zo!

Denk zelf als je voor de spier gaat dat ze na een aantal jaren minder mooi zijn, maar ik ben geen arts :blush:

Je bent perfect zo meissie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx Moontje :116:

Ja ik ben ook zkr heel tevreden met hoe ze eruit zien,alleen dus idd die ruimte in t midden,wat ik toch wel erg vaak zie bij bvs,

bij de 1 nog erger dan bij de ander,maar ik vind dat dus gewoon niet zo mooi,en zou het liever opgevuld zien idd.

En Fitness,ik zou toch niet meer voor achter de spier kiezen,ik heb teveel geleden en wil dat nooit meer ondergaan.

Het gaat er niet echt om of het mooier is..ik weet dat het voor mij gewoon mooier zou zijn,ben ik van overtuigd,en het ligt er aan hoe je gekleed gaat ook,en ik hoef het gelukkig ZEKER niet van me tieten te hebben ,ook al ben ik 40 ...:125:

Ik wil gewoon een fet decolete, gaat me niet eens om de grootte.

Ook ben ik 1.80 lang en ik kan best wel wat hebben,tis niet dat t overdreven oogt ofzo.

Maar dat was me vraag ook niet,ik wilde juist ervaringen uitwisselen met mensen die dit al wel hebben ondergaan ,een wissel met meerdere CCs....:44:

Marisje..klopt ze zijn ook al groot (dank je voor je compliment overigens :38: maar het gaat mij dus om het decolleté ,dat wil ik ook hebben zonder dat ik een superbh moet aantrekken,en wil dus gewoon in blousejes er mooi uit zien..geen zin in de hele dag in hoerige kleren moeten ronddartelen om wat decolleté te zien,snap je?

Wat ik dus zoek zijn mensen die meer dan 500CC hebben laten plaatsen en ,dan van een jaar of meer geleden en hoe die dat nu ervaren..ik zal toch niet de enige lozer :21: zijn hier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proest!

Ik kom hier ook weer eens lezen, Vlinder ik lig onder tafel.

Lukt t quoten niet *GRRRRRR*

moet aantrekken,en wil dus gewoon in blousejes er mooi uit zien..geen zin in de hele dag in hoerige kleren moeten ronddartelen om wat decolleté te zien,snap je?

Wat ik dus zoek zijn mensen die meer dan 500CC hebben laten plaatsen en ,dan van een jaar of meer geleden en hoe die dat nu ervaren..ik zal toch niet de enige lozer :21: zijn hier?

Maar dit is echt geweldig.

Kan je helaas niet helpen, hier maar 300 cc en heel tevreden.

Zonder hoerige bh, toch leuke tieten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.