Ga naar inhoud

rimpeling


Gast veertig+

Aanbevolen berichten

Ik heb hetzelfde probleem als sienna zegt, ik zit er ook hele tijd aan te voelen. Als ik in bad lig voel ik het het hardste, kan die onderkant echt vastnemen van die protese. Ze zijn echt enorm gezakt. Als ik in de spiegel kijk zie ik wel dat ze gezakt zijn, maar zie ik gelukkig geen protese zitten. Krijg er toch af en toe een dipje van hoor. Had er meer van verwacht. In lingerie ben ik wel gelukkig dat mijn bhtje gevuld is. het mes snijdt echt aan 2 kanten. dan weer blij, dan weer niet!

enorm verdikken is een mogelijkheid, dan komt er meer vetweefsel rond. toch maar niet! misschien moeten we eens wat meer op ons hoofd gaan staan dat het vet van ons billen wat zakt! :154:

Moontje, jij hebt echt wel mazzel! geniet ervan zou ik zeggen!

grappig woord mazzel trouwens, dat zeggen wij in belgië niet. maar ik versta het wel. Ik heb geen mazzel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi ja ooh dat jullie dat niet gebruiken,maar je kent het wel,leuk!

ja het valt me best op,dat er toch nog aardig wat mensen zijn die dus rimpeling hebben,had ik niet verwacht,had eerder me zelf verwacht,ik ben er tenslotte wel op gewaarschuwd,maar goed,ik ben weer niet standaard blijkt wel weer achteraf,en denk dat dat dus me mazzel is :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel alleen wat rimpeling als ik voorover buk en dan aan de onderkant van mijn borst voel. Als ik weer rechtop ga staan, voel ik geen rimpeling.

Ik stoor me er niet aan, omdat het blijkbaar vaker voorkomt.

Verder is het niet te zien, ook niet als ik voorover buk.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.