Ga naar inhoud

Sansonnet's dochter : 2 november 2010 : Dr. Van Heijningen : AZ Onze Lieve Vrouwe Ter Linden : Knokke


Aanbevolen berichten

We zijn diep terleurgesteld, dochter bijna 18 jr dus nu nog 17 jr 1.55cm klein cup F zou geopereerd op medische gronden gaan worden door dr. Smith in Holystaete.Goedkeuring van Zilveren Kruis datum operatie 18 oktober. Alles is vaag helaas, er is iets gaande geweest daar. Daar is mijn dochter de dupe van, ze is zeer verdrietig. We zijn erg zoekende welke goede beeldhouwer we nu moeten zoeken. Belgie? Miscchien, ze akn alleen via ankermethode geopereerd worden.

Alle tips artsen zijn welkom HEPLP!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Sansonnet,

Vooreerst welkom!:D

Kan me voorstellen dat jullie erg teleurgesteld zijn, is toch iets waar je naartoe leeft en als het dan niet doorgaat is dat erg balen! :134:

Zou je de raad geven om je goed in te lezen hier op het forum, in de operatieverslagentopics bvk vind je vast een heleboel ervaringen met diverse dokters zowel in Nederland als in België, daar krijg je toch al een goed beeld van de arts en kliniek/ziekenhuis en zo zal je keuze voor een nieuwe pc misschien al iets makkelijker zijn! :6:

Veel succes met je zoektocht!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben al dagen aan het zoeken en zoeken, maar het wordt een beetje verwarrend allemaal. Alles (o.a operatiedatum)kwam goed uit met opleiding en haar stage en werk, kappersopleiding. Als ze nu opnieuw in het traject gaat, dan kan het wat haar betreft pas in maart. Op zich kunnen we dan wel alle mogelijkheden op een rijtje zetten, dat is weer een voordeel. Maar het is voor mijn dochter intens verdrietig, ze heeft nl zoveel klachten: stel je voor 1.55cm klein en cup F en 59 kilo. De verhoudingen zijn zoek bij onze schat.En drs. Smith is zo'n goede beeldhouwer, het gesprek was zo goed, en hij gaf ons een super gevoel. Maar ja die komt voorlopig niet meer aan het werk helaas.We hadden Laban benaderd afgelopen vrijdag, maar die schijnt alleen nog maar sleutelgat te doen ipv anker. Tsja zij heeft de anker nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Als je al goedkeuring heb voor een bepaald ziekenhuis en de operatie gaat niet door kan je niet zomaar een ander zieken huis uitzoeken dan moet er weer een aanvraag ingediend worden ik zou het ziekenfonds bellen van hoe verder ik weet niet waar je woont maar er zijn best wel veel goede pc te vinden.

maar ik zou het niet op eigen houtje doen.

Blokkendoos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij wonen in de kop van Noord Holland, maar we hebben er veel voor over om een eind te rijden om haar het gewenste resultaat te kunnen geven.Ja ik had toevallig contact opgenomen vrijdag met Zilveren Kruis, en die gaan inprincipe zorgbemiddeling doen voor haar, en ja we hadden al begrepen dat we opnieuw het traject ingaan. Op zich niet echt een probleem, maar van deze arts wist ik dat hij ontzettende mooie borstverkleiningen deed. En hij gaf mijn dochter zo'n goed gevoel en ons ook. Maar ja..............Dinsdag horen we sowieso meer van Zilveren Kruis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, is heel jammer voor haar dat het nu niet kan doorgaan en als ze zoveel last heeft ervan is het natuurlijk heel begrijpelijk dat ze graag zo snel mogelijk wordt geholpen.

Enkele maandjes uitstel klinkt misschien nu veel in jullie ogen, maar is echt zo om hoor! Voor je het weet is het alweer maart en dan hebben jullie inderdaad de tijd om op zoek te gaan naar een nieuwe pc en ook nog verschillende consulten te doen. :147:

Is inderdaad belangrijk om je goed te voelen bij de arts, hoop dat jullie spoedig iemand vinden die naar jullie wens werkt.

Mag ik vragen waarom ze alleen kan geholpen worden via de ankermethode? Is het niet zo dat elke arts zo z'n favoriete methode heeft? Zeg maar wat hoor, ben ook maar een leek op dat vlak. :blush:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

HI Sansonnet

ik zou zeker de verzekering bellen,en vragen of hun een vervanging kunnen regelen,als het ene ziekenhuis/arts niet doorgata om welke reden dan ook,zijn hun volgens mijn de aangewezen personenen die dan een andere optie moet regelen.

veel sucses ermee in elk geval,makkelijk en leuk is het niet,als alles al gepland stond :wacko:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik had ook zware borsten maat F en mijn arts zei toen tegen mij alleen de anker methode heeft effect en bij deze methode kunnen ze gewoon het meeste weg halen.

Blokkendoos

Bedankt voor je antwoord Blokkendoos, nu is het me helemaal duidelijk! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi..

jeetje cup F en dat met 1.55 cm, dat zal wel groot ogen!

jammer dat de operatie niet door kan gaan.. :(

maar wat is er dan met dr.smith?

ik hoop dat je snel een andere dokter hebt gevonden die haar kan helpen@

succes... liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach om snelheid gaat het nu niet meer, kan niet ivm werk en opleiding en examen. Tenzij hij nog een gaatje eerdaags heeft dan kan het nog. Als ik de berichten lees is dezse arts zeer begaan met patienten. Het gesprek met de telefoniste alleen al was een verademing. Ik kreeg er een zeer goed gevoel bij. Heel spannend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw niet te bevatten, maar alles gaat in een sneltreinvaart nu. Zorgbemiddeling van onze verzekering heeft vanmiddag toegezegd dat het goed is om de operatie van de bvk in Belgie te laten doen, want ik was zelf aan het shoppen geweest qua welke pc. Het was geen probleem. Alles is al goedgekeurd. Traantje weggepinkt, straks het :35: goede nieuws vertellen.In principe zou ze over 2 a 3 weken al geopereerd kunnen worden pffffffffffff.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Moon dat is supernieuws, iedereen bij de zorgverzekering was zo begaan met haar, en dat is ze te prijzen. En als je dan nog een mooie bevestiging van de telefoniste van de zorgbemiddeling krijgt zo van: ik hoor van collegas dat het zo'n goeie arts is en zo begaan met zn patienten, dan heeft het zo moeten zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh wat een goed nieuws voor je dochter!!! :43: Ben echt blij voor jullie, zo supersnel al! :101: Wens je nog een goed consult en dan hopelijk ook snel de operatie er achter aan!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.