Ga naar inhoud

beekjuffer: 5 augustus 2010 : Dr Oelbrandt: Beveren-Waas


Gast beekjuffer

Aanbevolen berichten

Gast beekjuffer

Twee zwangerschappen en een groot gewichtsverlies deden me besluiten dat het tijd was voor een borstvergroting, ev. in combinatie met een borstlift. Hiertoe maakte ik verscheidene afspraken, om verschillende meningen te horen.

Bij Beaucare in het Brusselse voelde noch ik, noch mijn echtgenoot ons op ons gemak. De arts die me onderzocht was duidelijk niet van plan om meer dan 15 minuten uit te trekken voor het consult: hij ratelde zo snel zijn tekst af dat we het amper konden volgen. Wat hij vertelde was niet verkeerd, maar de manier waarop het gebracht werd wel. Daarnaast was de arts die de consultatie deed niet de chirurg die de operatie zou uitvoeren. We vonden het eerder een verkoperspraatje dan een goed onderbouwd onderzoek. Deze arts raadde een borstlift aan de ene zijde aan in combinatie met de borstvergroting, met plaatsing van de protheses onder de spier. Qua grootte had hij geen suggesties, alles kon tot aan een F of G-cup

Dr Van Canneyt uit Gent daarentegen nam rustig de tijd om ons alles uit te leggen. Hij liet me ook een aantal protheses 'passen', en raadde me ook aan om geen te grote boezem te willen, het resultaat zou te onnatuurlijk ogen: een grote B à kleine C zou ruim voldoende zijn. Dit was ook wat ik zelf voor ogen had. Hij stelde geen borstlift voor, enkel een borstvergroting, met plaatsing van de protheses boven de spier. Bij deze dokter hadden we een veel beter gevoel.

Dr Oelbrandt uit Beveren-Waas liet ons eveneens rustig een aantal protheses 'passen'. Hierna volgde een uitgebreid onderzoek met een uitvoerige beschrijving van de mogelijkheden. Zijn uiteindelijke advies was een kleine C-cup, met plaatsing van de prothese onder de spier, en een borstlift aan de ene kant. Hierna nam hij ook de tijd om ons op de risico's van een ingreep te wijzen, en gaf een korte rondleiding door de kliniek. Wij besloten al heel snel dat deze chirurg voor ons de beste keuze was.

Een goede maand later was het zover. Voor de operatie overliep hij nogmaals de cup en de werkwijze, en ook de verzorging na de ingreep. De ingreep werd uitgevoerd onder sedatie. Een drietal uur later kon ik naar huis.

De naconsultaties zijn gratis, en je mag gaan zo vaak en wanneer je dat zelf nodig acht. In mijn geval was dat de eerste keer reeds een tweetal dagen later, waar ik werd gerustgesteld dat alles was zoals het hoorde. De genezing verliep voorspoedig, mijn borsten namen hun bedoelde vorm aan, en met het resultaat zijn we enorm blij. Mijn borsten zijn mooier dan ik ooit durfde hopen. De arts heeft duidelijk de benodigde ervaring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi..

Welkom op het forum hier.. :D

En gefeliciteerd nog met je mooie boobies die je hebt gekregen..!!

Welke cup heb je nu dan en heb je ook foto's?

Ik ben zelf wel bij beaucare geweest, het consult was inderdaad niet goed!

maar zelf ben ik erg tevreden over de chirurg die mij uiteindelijk heeft geopereerd!

Veel plezier op het forum.. liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Beekjuffer

welkom :1:

wat een uitgebreid verslag van je consulten,erg leuk te lezen,intresant ook zeker.

goed dat je de juiste keus hebt gemaakt,tenslotte moet het resultaat langblijvend zijn en je aanstaan.

ik snap dat je bij Beaucare je niet op je gemak voelde,zou ik ook hebben,als ik niet eens de chirurg zelf kan spreken,en verkooppraatjes luisteren doen we liever op de markt he :6:

ben benieuwd of je voor en na foto,s hebt ...

super te lezen dat je op en top tevreden bent.

wat heb je nu aan prothesen gekregen en hoeveel cc,s?

ben benieuwd..

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.