Ga naar inhoud

Hunkemoller Bh`s niet stevig genoeg ?


bizzie

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik heb vandaag voor het eerst na mijn bv een gewone bh aan, een beugelbh van de Hunkemoller om precies te zijn.

Nu is het erg goed bevallen om de hele dag zonder sportbh te lopen die het hele zaakje plat drukt maar ik merk wel dat de bh die ik aan heb(de witte in mijn gallerij) niet stevig genoeg is voor de zwaarte van mijn boobies. De bandjes snijden inn mijn schouders en ik merk gewoon dat mijn boobies toch net wat meer ondersteuning nodig hebben.

Hebben jullie dit ook met de Hunkemollertjes of zijn die van zo extreem zwaar :16:

Ik heb ook nog wat duurdere Bh`s liggen van La Perla en Lou en zal die de volgende dagen eens uitproberen. Hopelijk is het niet noodzakelijk om zulke dure BH`s te dragen (die kwalitatief wel beter zijn) want ik vind de Bh s van Hunkemioller ook heel leuk (en betaalbaarder :36: )

Wat zijn jullie ervaringen ?

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey bizzie..

ik draag nu ook pas 2 dagen die bh van hunkemoller

en ik vind hem wel super zitten!!

maar ik zal er nog wel achterkomen op de langere termijn

ik vind het zonde om hele dure bh's te gaan kopen,

want uiteindelijk ziet niemand ze, behalve ik en mijn vriend..

alleen voor de kwaliteit zou het dan misschien te doen zijn..

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heeft 't even niet met het merk van je bh te maken .

Je (nieuwe) borsten moeten wennen aan

1° een pak minder ondersteuning dan een sportbh

2° beugels

Zou nog enkele weken afwachten alvorens definitief bh's weg te gooien wegens 'het niet goed zitten'

Je hebt ook een andere maat nu , heb je de juiste ? die kan nml ook verschillen van merk tot merk > zelfs binnen hetzelfde merk trouwens . Heb van Sapph zowel een bh met C als eentje met D-cup en allebei passen ze .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na 1 dag zal ik inderdaad niet goed kunnen oordelen. Het viel me alleen op dat het goed voelde om een gewone bh aan te hebben maar dat ik het gevoel had dat deze niet de ondersteuning geeft die ik nodig heb (net zoals de blauwe uit mijn collectie ;-))

Ik zag tijdens het winkelen in een winkelruit dat er een ietsie bollinkje boven mijn bh zat..... Maar ik heb mijn bh's nu al in E aangeschaft ! Je maakt mij echt niet wijs dat ik met 300cc een F cup nodig heb.

Morgen probeer ik een andr merk BH.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

sluit me aan bij B-cup

en ook bij de andere reakties,wen er eerst even aan,een gewone bh is buitenverre te vergelijken met een sportbh,die zit zoooo anders

en te zware boobies voor hunkeluller bh,s haha nee geloof ik niet,zou niemand meer boven de 300cc die meer kunnen dragen,en zelfs ik draag ze hoor,met een gewicht van 750g per borst :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou bijna al mijn bh's zijn van de Hunkermuller en geen probleem hoor! :D

Als de bandjes snijden dan zit ie gewoon veel te strak of inderdaad gewoon te klein ;)

Ik vind ze heel fijn zitten! en goeie kwaliteit al moet ik zeggen dat bij hunkermuller je al snel een maatje meer kan pakken :D

Dus toch een Fje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha moontje.....dus het was geen typfoutje ? Dacht ik namelijk en kwam niet meer bij.

Ja misschien een fje dan......Het ligt dus waarschijnlijk niet aan hunkemoller

Ik heb nog een ander gek probleempje sinds ik gewone bh's draag (gisteren dus), wanneer ik na een hele dag mijn bh uittrek hebben mijn boobs de corm van de bh! En ik heb echt geen push up aan.... Bijvoorbeeld de bh van vandaag is lichtelijk ovaal , dus niet rond en Dan zijn mijn boobies ook zo ?! Moet je in het begin alleen van die slappe dragen ? (ik voel me nu net zo'n puber die niet goed heeft opgelet tijdens de les....)

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat lees ik wel vaker,dat de borsten de vorm aannemen van de bh,dit zou vlak erna weer wegtrekken??ik heb er zelf geen ervaring mee,maar ik denk dat een beetje hoort?zeker als het vlak erna weer wegtrekt,no panic :6:

ja hunkeluller is echt de bijnnaam hahahahha :4: was geen typfoutje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelfs nu nog (1 jaar en 2 maanden later) dat mijn borsten wel eens naar de bh gaan staan. Niet bij een gewone bh, maar bijv. bij een sportbh. Of als een gewone bh ook maar iets te strak zit en omhoog duwt, staan mijn borsten ook vaak net wat anders.

Ik schud er dan ff tegenaan :7: en volgens mij zakt het vrijwel gelijk weer goed

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.