Ga naar inhoud

Ikbengeenrobot : 26 juli 2017 : Dr. van Tits : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Bedankt allemaal voor ee succeswensen! 

 

Alles is goed gegaan en de pijn is zeer zeker te doen... voornamelijk last van mega brandend gevoel in tepels (alsof je tegen een hete plaat aan staat haha of er allemaal mini naaldjes in prikken) maar met medicatie goed eronder te houden! Verder gewoon vooral heel drukkend gevoel, alsof er 80 kilo op je borst neergelegd is. Goed doorheen ademen en dan is t wel ok. Valt tot toe mee, hopelijk blijft het zo! 

 

Als ik beweeg voel ik wel af en toe (en hoor ik) een soort bubbel onder mijn borst gaan... is dat normaal?! Haha creepy!!! 

 

Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat alles zo goed is gegaan meis! Het voelt inderdaad alsof er een olifant op je borst aan het slapen is hihi. En die bubbel onder je borst is lucht/vocht! Er zit meestal nog lucht in je borst en dat moet er natuurlijk uit op een gegeven moment dus dat maakt een heel gek gevoel haha. Ik wens je en voorspoedig herstel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Blondie22:

Wat fijn dat alles zo goed is gegaan meis! Het voelt inderdaad alsof er een olifant op je borst aan het slapen is hihi. En die bubbel onder je borst is lucht/vocht! Er zit meestal nog lucht in je borst en dat moet er natuurlijk uit op een gegeven moment dus dat maakt een heel gek gevoel haha. Ik wens je en voorspoedig herstel! 

Dankjewel voor je reactie! Stelt me weer gerust :-) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Desert-Rose:

@Ikbengeenrobot

 

Hoi hoi, gefeliciteerd met je nw boobs,

 

Ik heb je laatste topic even samengevoegd met deze, zo heb je alles netjes bij elkaar staan, en blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk.

 

Doe lekker rustig aan, op tijd je pijnstilling, en goed drinken,

 

Ik wens je een goed herstel.

 

x

Dankje! Ben een beetje een nerd wat betreft het begrijpen van hoe en wat op dit forum! Thanks!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.