Ga naar inhoud

Ervaringen Dokter Vranckx Diest/ Leuven?


Elliea

Aanbevolen berichten

Hoi hoi @Elliea

Rechtsboven zit een zoekbalk, daar kun je de naam van de pc intikken. Als er dan iets over hem bekend is hier op het forum, dan komen de topics tevoorschijn.

Ik zet dit topic even om naar een voorsteltopic (zoals je kunt lezen in de pb die je kreeg bij registratie, is het de bedoeling dat je je voorstelt in een voorsteltopic, voor je meer toegang krijgt, oa in fotoalbums ;) ) dan wordt je premium member en kun je alles zien.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei best_boobie:

Hoi hoi @Elliea

Rechtsboven zit een zoekbalk, daar kun je de naam van de pc intikken. Als er dan iets over hem bekend is hier op het forum, dan komen de topics tevoorschijn.

Ik zet dit topic even om naar een voorsteltopic (zoals je kunt lezen in de pb die je kreeg bij registratie, is het de bedoeling dat je je voorstelt in een voorsteltopic, voor je meer toegang krijgt, oa in fotoalbums ;) ) dan wordt je premium member en kun je alles zien.

xx BB

Aaah oké, ik was nog niet helemaal mee :) te vluchtig gelezen denk ik ;) Bedankt! Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-7-2017 om 10:44 zei Elliea:

Hoi dames, ik wil graag een afspraak maken voor eerste consult bij dokter Vranckx in Diest. Is dichtbij en hij lijkt me een bekwame pc. Iemand recente ervaringen mee?

Alvast bedankt!

 

Oké dames, mezelf even voorstellen :) Ik ben 30 jaar, 1m66, ong 55kg. Als tiener wou ik net zoals alle dames hier graag mooie volle borsten. Terwijl al mijn vriendinnen goed bedeeld werden bleef het bij mij helaas steken op een kleine A. Ik had er vrede mee genomen maar ondertussen heb ik een geweldig dochtertje van 1,5 jaar en blijft er van mijn kleine cup nog minder over. Deze zomer gaan winkelen voor een mooie bikini en dat heeft ervoor gezorgd dat ik in tranen in het pashokje stond :(    Mijn vriend vindt kleine borsten mooi maar ik kan er echt geen vrede mee nemen. Na het zoveelste serieuze down-momentje omwille van de kleine boobies heb ik beslist om eindelijk de stap te zetten. Ik zie gewoon overal mooie borsten (meer dan ooit :) ) en ik wil dat ook maar vind het ergens ook wel eng. Ben dan ook blij dat ik lotgenoten hier 'ontmoeten' en verhalen lezen van dames die de stap gezet hebben. Ik ga volgende week een eerste afspraak maken bij Dr. Vranckx, vandaar mijn bovenstaande vraag naar ervaringen. Vele groetjes en veel succes dames :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei best_boobie:

Hoi hoi @Elliea

Rechtsboven zit een zoekbalk, daar kun je de naam van de pc intikken. Als er dan iets over hem bekend is hier op het forum, dan komen de topics tevoorschijn.

Ik zet dit topic even om naar een voorsteltopic (zoals je kunt lezen in de pb die je kreeg bij registratie, is het de bedoeling dat je je voorstelt in een voorsteltopic, voor je meer toegang krijgt, oa in fotoalbums ;) ) dan wordt je premium member en kun je alles zien.

xx BB

@best_boobie ik heb een korte voorstelling gedaan maar is het oké zo? :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Elliea:

jazeker, alleen was ik nu te snel :45:
Ik was vergeten je te verhuizen naar de voorsteltopics, maar heb dat een half uurtje geleden alsnog gedaan, toen het me te binnen schoot :P 

Ik zal ook even je instellingen nakijken, we hebben pas een update gehad, en weet niet of het nu allemaal goed in elkaar zit. 
Komt goed, ik ga ff kijken!

 

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.