Ga naar inhoud

Lille : 2 november 2010: Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, :48:

Dit is voor mij de eerste x dat ik mij op een forum begeef. :unsure: Maar ik heb geen vrienden of familie die ervaringen hebben met een borstvergroting. Het lijkt mij heel fijn om hier ervaringen te kunnen uit wisselen.

Ik zal mij even netjes voorstellen, mijn naam is lille. Ik ben moeder van 3 jongens, en ben 33 jaar. Door mijn zwangerschappen en wat gewichtsverlies, is er van mijn volle c cup niet meer overgebleven dan een leeg a cupje :( . Eerst maakte ik daar heel luchtig allerlei grappen over, maar toch vond ik het steeds storender worden. Ik bleef ook gewoon stug bh's dragen met een c-cup, maar dan met allerlei vullingen erin. :66: Daar heb ik geen zin meer in.

Ik ben gister op consult geweest bij dokter Dame in de welleness kliniek. Ik had wel een goed gevoel bij hem. Hij was heel duidelijk in zijn antwoorden. Ik heb gister meteen de operatiedatum vast laten leggen, en gelukkig kon dat heel snel!! 2 november al :) . Ik twijvel alleen nog over de grote. Nu denk ik aan 330 cc ronde protheses. Maar mijn man denkt dat dat erg veel zal zijn. Ik weeg nu ongeveer 58 kg en ben 1.65 lang. Misschien dat julie je menig zouden willen geven over de maat ?? Ik zou er erg mee geholpen zijn.

Groetjes lille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi..

Welkom hier... :D

gefeliciteerd met je datum..

Spannend dat je de eerste stap hebt gezet!

Ook erg begrijpelijk dat je nu weer eens borsten wilt hebben en niet met vullingen rond wilt lopen!

Ik ben 1.68 lang en weeg 54 kilo en ik heb 450 cc gekregen, mijn foto's vind je terug in de galerij!

zelf vind ik het absoluut niet te groot voor mijn lichaam!

Sterker nog het had nog wel groter gemogen!

Hoe wil dr.Damen de prothesen plaatsen? achter de spier?

Je denkt al te snel dat het te groot is, maar een prothesen borst is kleiner als een natuurlijke!

Ik heb nu een 75E maar dat zou je echt niet zeggen!! Veel meiden hadden achteraf toch liever meer willen hebben, dus denk er goed overna... :) welke cup wil jij het liefst hebben?

Succes met alles.... Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Lille

welkom :)

over de maat en het aantal cc,s kan eigenlijk niemand je helpen,want het pakt allemaal anders uit,en ook speelt de plaatsing een rol mee in het uiteindelijke resultaat.zou gewoon je arts vertouwen erin,en dat doe je zo te lezen,dus je zit helemaal snor toch?

en super te lezen dat je al 2nov terecht kan,dat is niet echt heel gek lang aftellen meer,joepie!

veel lees en post plezier op het forum en sucses met het maken van je keus naar het aantal cc,s

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lille,

Gefeliciteerd met je datum, wat snel al, heerlijk dat je maar kort hoeft af te tellen!

Ik denk zelf dat je met 330 op een net bescheiden maatje uitkomt hoor en niet met enorme reuze borsten opgezadeld wordt. Ik neem aan dat het achter de spier gebeurt omdat je door je zwangerschap zoveel volume bent kwijtgeraakt? Gokje hoor, weet natuurlijk niet hoe je borsten er verder uitzien en of je nog genoeg weefsel hebt.

Het aantal cc's staat wel mooi in het rijtje drieen wat je aangaf....3 kinderen, 33 jaar en 330 cc. Staat wel mooi toch haha?

Ik kan je verder geen advies geven hoor, ik mag 10 nov pas onder het mes maar heb al aardig wat geleerd op dit forum.

In de gallerij staan wel vrij veel dames die rond de 300 cc hebben gekregen en ik weet dat het bij iedereen anders uitpakt maar misschien kan het je toch vast een kleine indruk geven van het resultaat.

xxx Daffy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Wat een leuke en lieve reacties allemaal, dank jullie wel! De protheses worden inderdaad achter de spier geplaatst. Ik heb namelijk niet meer zo,n elastische huid als vroeger. Tja , vergane glorie... Een qwestie van slechte genen <_<

Ik ben echt heel blij dat ik zo snel terecht kan. Ik had op zijn vroegst ergens in januarie verwacht. Ik heb ook wel het idee dat ik een beetje mazzel heb daarmee.

Hoef ik me ook niet zolang zenuwachtig te maken, en te twijvelen of ik er wel goed aan doe.

Tja ik twijvel ook zo over de maat, omdat ik met psychiatrische patienten werk. Die kunnen nog wel eens flink ontremt zijn. Dan zijn grote borsten niet echt heel handig. Dat roept toch bepaalde reacties, en gevoelens bij hun op :63: Gelukkig ben ik gewoon een c-cup blijven dragen. Dan is het voor hun niet van de een op de andere dag dat ik van a naar c of d ga. Dat is natuurlijk moeilijk te verklaren!

3 kinderen, 33 jaar, 330 cc, leuk gevonden! misschien moet het wel zo zijn! :4:

Liefs lille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap dat je twijfelt over de maat, maar omdat je zulk werk heb zou ik de maat er niet om laten..

Ik heb nu een 75E maar je ziet het er niet vanaf hoor, zeker met kleren aan ziet er gewoon normaal uit!

Echt niet het formaat a la Miss Anderson ofzo... ;)

Ik zou gewoon kiezen wat jij het liefst wilt... !!

In je priveleven moet je het met die borsten doen, niet op je werk, dat is bijzaak toch??

en ik neem aan dat je wel normale kleding draagt tijdens je werk...

Succes met kiezen :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi mii18, :48:

Ja, mijn kleding is allemaal hoog gesloten, dus geen diepe decolletees, strakke truitjes mogen in principe wel, daar loop ik wel vaak in. Ik he namelijk geen zin om alles te verhullen...

xxx lille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Het ia al weer een tijdje geleden dat ik wat van mij heb laten horen.

Heb t heel druk met kinderen, man,werk, huishouden,schilderopdrachten. Ze willen allemaal aandacht!!! Maar krijgen t nauwelijks tenzij ze het min of meer afdwingen. :wacko:

Ik ben in mijn hoofd veel te veel bezig met dinsdag. Ik moet dan al om 8:00 in de kliniek aanwezig zijn. Ik ben nog altijd niet uit hoeveel cc ik wil. Onder de 330 cc, komt 300 cc. De ene dag denk ik, ik wil 330, ze mogen gezien worden ! De andere dag denk ik: nee veel te opvallend. Daar krijg ik veel te veel aandacht mee! Het gaat eigenlijk ook nergens over 30 cc is ongeveer een borrelglaasje.:blush:

Ik heb inmiddels zoveel borsten gezien, dat zodra ik mijn ogen dichtdoe, ze nog voorbij zie zweven.

Bovenop dit alles ben ik ook nog eens ongestelt geworden! :82: Een week eerder waarschijnlijk door de stress. Meestal ben ik t ruim een week, dus dan ook nog denk ik. Ik hoop dat dat niet een probleem zal zijn tijdens de operatie, weten julie dat misschien?

Liefs lille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieve Lille,

Ik begrijp heel goed hoe je je voelt hoor want ik heb precies hetzelfde, ben er gewoon niet bij met mn hoofd en denk alleen maar aan dit forum en aan borsten....nooit gedacht dat ik er ooit zo geobsedeerd door zou raken, maar we zijn niet de enigen dat blijkt wel op dit forum en dat doet me goed!

Meid, hak de knoop door en neem de 330. Het verdwijnt voor een deel in je borst en je zal zien dat het uiteindelijk toch veel kleiner uitvalt dan je zelf gedacht had. Het zou zonde zijn als je na afloop spijt krijgt dat je toch niet die 30 cc extra hebt genomen, het is toch een hoop geld en dan moet je het wel zien toch? Het wordt pas echt opvallend als je een pushup bh en een sexy laag uitgesneden topje aandoet, verder kan je met je kleding en soort bh ervoor zorgen dat het niet te opvallend wordt en voor je man/vriend hoef je je geen zorgen te maken dat hij het te opvallend vindt in de slaapkamer toch?

Dat je ongesteld bent is geen probleem, er was laatst nog iemand die dat had tijdens de operatie en zij heeft het aangegeven en te horen gekregen dat het niet uitmaakte. Moontje maakte nog een grapje dat je wel moet uitkijken dat je touwtje van je tampon niet tussen je broekje uitkomt haha.

Nog even en dan is het zover, dan zijn de zenuwen weg en kan je je weer concentreren op de dagelijkse dingen....

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lille ,

Tja , ik zou niet twijfelen over die cc's en ik zou 330 nemen maar ik vind borsten toch altijd net iets mooier als ze wat groter zijn (heb zelf 600cc dus...) maar dat is persoonlijke keuze natuurlijk.Je moet natuurlijk ook zien dat je er achteraf geen spijt van krijgt he.

Ik ben ook wel van mening dat je pc perfect moet kunnen inschatten wat bij jou lichaam het mooiste is.

Ben zelf bij Dr Plovier geweest en voor de operatie had hij gezegd daat het ong 400-500 cc ging worden en tijdens de operatie zelf zag hij dat 600cc toch mooier zou zijn en ik ben er helemaal tevreden mee. :136:

Over het ongesteld zijn moet je je helemaal geen zorgen maken hoor.Ik was tijdens mijn bv ook ongesteld en dat is totaal geen probleem.

Veel liefs en ben benieuwd naar je keuze

Nadja xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lille heb je topics even samengevoegd voor de orde :)

meid,je praat over 30cc verschil,dat is echt niks dus,je krijgt ze onder de spier,dus die 30cc verdwijnt daar achter dus,zodat je dus die 300 overhoud,probleem opgelost,en met 330 cc krijg jij geen grote opvallende borsten hoor,maar een mooie maat.

zou je zelf proberen minder gek te maken in je bolletje ,goedkomen doet het wel als je je arts je wens duidelijk hebt uitgelegt :6:

sucses

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieve meiden, :D

Ik ben heel blij met jullie reacties. Denk nu toch dat ik voor de 330 ga. Mijn twijvels komen ook wel een beetje,omdat mijn man niet wil dat ze heel erg groot gaan worden, zodat t van die opgeplakte ballen lijken. Dat vind hij echt niet mooi... :124: Verder ben ik in de weer geweest met zakjes rijst.

Die had ik gevuld tot 300 cc en vervolgens gepast met een bh en shirtje erover, en toen leken ze heel errug groot, laat staan die 330cc. Maar ik denk dat dat toch mischien een wat vertekent beeld geeft...

liefs lille

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey lille,

ik zou ook voor die 330 cc gaan hoor, het is zon klein verschil!

Hak de knoop door :D en op je werk komt ook heus wel goed!

wat als je nou van nature grote borsten had? dan had je er ook iets op moeten verzinnen.. :)

dat ongesteld zijn is geen probleem hoor, al is het wel fijner dat je er straks vanaf bent..

maar je hebt nog een week :D

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lilli!

Wat leuk te lezen dat je zo aan de beurt bent!! Heel spannend! :1bouncingboobs:

Ik sluit me bij de andere meiden aan... neem de 330! Ik twijfelde ook erg lang of het niet teveel cc's worden. Mijn vriend vond het ook eng dat het te groot zou worden en nep zou lijken. Hij heeft het momenteel alleen via webcam kunnen zien en zegt dat het inderdaad reuze meevalt! Groter had niet gehoeven, maar kleiner zeker ook niet! Vertrouw in je pc, hij weet wat hij doet. Ik zou gewoon besluiten en loslaten. Een ding minder om over te stressen!

Krijg je het op, achter of tussen de spier? En via de borstplooi?

Succes met alle voor bereidingen!

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden, :48:

Ik denk dat ik voor de 330 cc ga, als ik iedereen zo hoor op dit forum, dan zullen t niet hele grote borsten worden.

Ik krijg ze onder de spier geplaatst, via de borstplooi.

Nu las ik elders op t forum dat als ze onder de spier worden geplaatst ze verder uit elkaar zouden komen te staan, nu staan die van mij voor zover er nog wat van over is, al wat verder uit elkaar, dus ik hoop niet dat als ik straks wakker wordt, denk, goh wat voel ik nou onder mijn oksels?

Kan ik eigelijk aangeven bij mijn pc hoe ik ze geplaatst zou willen hebben?

Ik las ook over high, medium en low profile protheses, daar heeft mijn pc het niet met mij over gehad. Wat hij bij mij wil plaatsen, weten julie of het misschien standaartd is om medium te doen, tenzij je anders aangeeft?

Suf dat ik dat ook allemaal niet gevraagd heb tijdens het consult. Maar ik klap altijd een beetje dicht, bij doctoren. :blush:

Liefs lille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als voor je bv je borsten uit elkaar staan doen ze dat na je bv ook..

je borsten worden met een bv uitvergroot..

verder uit elkaar zullen ze niet gaan staan..

voor de spier kan het wel iets dichter bij elkaar...

je kan toch nog even bellen naar je arts om je laatste vragen te stellen?

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mii18,

Ja dat dacht ik al dat het wordt uivergroot, ik vind het ook niet heel erg dat ze uit elkaar staan dat ben ik eigelijk wel gewend.

Ik denk dat ik maandag inderdaat nog even ga bellen. Het is maar goed dat ik dinsdag al onder t mes ga, want volgens mijn zus analyseer ik alles kapot. Ik denk wel dat ze gelijk heeft. beetje vertrouwen hebben.

liefs lille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Lille,

Welkom op dit forum. Zelf ben ik ook geholpen door dr. Damen. Ik heb 300cc onder de spier gekregen. Als ik je heel eerlijk antwoord mag geven of dat je de kleinere prothese zou pakken of de grotere zou ik gaan voor de grotere. Ook bij mij zie je het er niet vanaf dat ik nu cupmaat e of een f heb. Je kunt mijn foto's bekijken in de galerij. Het klinkt heel groot die cupmaat maar is kleiner dan dat je het van de natuur hebt. Vind ik hoor. Zelf heb ik er wel spijt van dat ik ze niet wat groter genomen heb. Mijn cupmaat voor de bv was een 75b of een legen 70c. Bespreek het anders nog even met dr. Damen voor dat hij je opereert. Hij kan je daar wel een goed advies in geven. Ben benieuwd naar je keuze.

Heel veel succes meid.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieve meiden,

's ochtends sta ik op met de vraag van hoe kom ik deze dag nu weer door...

Vanmorgen zeker met dat uur tijdsverschil. Lang Lang geleden, in mijn toen nog kinderloze tijdperk kon ik mij nog verheugen op een uur xtra slaap. Maar vanmorgen werden ze dus al om half 6 :100: nieuwe tijd wakker en om half 7 wilden ze toch echt wel naar beneden. Manlief nog niet aanspreekbaar dus dan ik er maar uit. Deze dag duurde dus lang heel lang leek wel. Maar gelukkig hij is ook weer omgekomen!

Natuurlijk heb ik ook wat afleiding met de kinderen. Verder eet ik mij een slag in de ronte aan mandarijnen, vooral om maar bezig te zijn, met die witte draadjes eraf pulken. Ben ik lekker lang mee bezig en ik eet er zo'n 10 per dag (natuurlijk eet ik veel liever 10 repen chocola, maar ja al die xtra pondjes en nee die gaan helaas niet bij mijn borsten zitten.) Dus daar gaat wel wat tijd inzitten . Tijd die ik echt aan heel veel andere nuttiger zaken zou moeten besteden, maar ik kan mij er echt niet toe zetten. Ben steeds met mijn gedachten ergens anders.

Ze kunnen mij bijna opnemen op mijn werk. Ik werk namelijk op een crisis afdeling met psych.patienten. Ik doe bijna net zo foby's en dwangmatig als hen, ha ha ha :lol: . Maar zenuwachtig welnee :70: ....

Liefs lille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Lille,

Welkom op dit forum. Zelf ben ik ook geholpen door dr. Damen. Ik heb 300cc onder de spier gekregen. Als ik je heel eerlijk antwoord mag geven of dat je de kleinere prothese zou pakken of de grotere zou ik gaan voor de grotere. Ook bij mij zie je het er niet vanaf dat ik nu cupmaat e of een f heb. Je kunt mijn foto's bekijken in de galerij. Het klinkt heel groot die cupmaat maar is kleiner dan dat je het van de natuur hebt. Vind ik hoor. Zelf heb ik er wel spijt van dat ik ze niet wat groter genomen heb. Mijn cupmaat voor de bv was een 75b of een legen 70c. Bespreek het anders nog even met dr. Damen voor dat hij je opereert. Hij kan je daar wel een goed advies in geven. Ben benieuwd naar je keuze.

Heel veel succes meid.

Liefs,

Cinta

Hoi Cinta, :)

Leuk om van je te horen. Ik ben blij dat ji ook door dr Damen geoppereerd bent, er is niet zo heel veel ervaring met hem terug te vinden op dit forum. Meestal zie ik alleen maar verhalen van dr Visser...Ik had je foto's al gezien in de gallerij! Mooi hoor! Heel goed dat je er zo blij mee bent! :136:

mijn borsten (velletjes) zien er wel heel anders uit dan die van jouw, dus ik denk dat die van mij er toch wel heel anders gaan uitzien.

Mag ik aan jouw vragen wat je lengt en gewicht is?

Zo kan ik een beetje inschatten misschien wat die 330 cc gaat brengen . Ik wil namelijk echt niet meer dan een grote c kleine d krijgen!

Heeft dr Damen t bij jouw nog gehad over low, medium of high profile?

Bij mij namelijk helemaal niet!

Ja ik zal zeker ook nog even overleggen met dr. Damen voor de opperatie. ik hoop dat daar voldoende tijd voor is morgenochtend, want ik moet al om 8:00

Liefs lille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha Lille, zo herkenbaar!!!

Mijn jongste wrdt altijd rond 5 uur al wakker, door die rotklok dus gister al om 4 uur......nou echt niet dat ik eruit ging voor 5 uur (wat nog belachelijk vroeg is natuurlijk). vanochtend was het weer gewoon 5 uur en mn dochter ook, die normaal pas om 7 uur wakker wordt. Heb nu al medelijden met mn moeder die een paar dagen in huis komt na de operatie haha

En dan die mandarijnen van jou hahaha, ik wou dat ik dat had, ik doe het dus met chocola en koek, word helemaal gek van mezelf, blijf gewoon eten! Heb dat normaal niet zo erg maar de laatste weken........ook echt bezigheidstherapie hoor!!

Ik heb ook zeler nuttigere dingen te doen dan hier op het forum rondhangen maar ik kan me er niet toe zetten haha. Was normaal best actief op facebook en hyves en kom daar gewoon niet meer, krijg al allemaal mailtjes of het wel goed met me gaat. Niet dat fb en hyves nou zou nuttig is maar het is maar om een vb te noemen dat ik alleen maar met borsten bezig ben.

Voor jou nog maar heeeeel even en voor mij nog even en dan begint het normale leven weer (na het herstel haha)

spannend he?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lile,

Nou ik vond dat ik van die scheerriemen had hoor hahahaha. Ooeehh vond ze voorheen echt super lelijk. Maar goed ze zijn goed opgeknapt. Ik weeg ongeveer tussen de 50 en 52 kilo en ben 1.59 klein/groot. Nee dr. Damen heeft het met mij alleen over de monobloc gehad. Verder heeft hij nergens over gesproken. En ik vroeg er niet om hoor omdat ik dat allemaal niet eens wist. Ja pas toen ik op dit forum kwam wel. Als ik had geweten dat dit bestond was ik meteen gaan snuffelen zodat ik had geweten wat ik moest vragen. Wel wil ik heel graag over een jaartje of twee een wissel. Iets groter maar dat moet ik nog bekijken hoor. Verder heeft dr. Damen gekeken wat bij mij het beste zou staan qua cc's en wat er dan ook het meest natuurlijk uit zou komen te zien. En dat was toen 300cc achter de spier. Mijn borsten zijn goed opgeknapt tegenover voorheen maar het had wel wat mooier mogen zijn vind ik. Kan ook nog wel wat komen hoor ze veranderen nu ook nog wel wat en dat zie ik ook in de spiegel. In het echt ziet het er toch iets anders uit dan op de foto's zie ik wel. Ondanks dat ben ik er niet ontevreden mee en gaan ze er wel meer natuurlijker er uit zien en ze zijn al vrij soepel. Ik voel geen ronding zitten of zo. Maar schrik alsjeblieft niet meid als de tape eraf gaat he. Ze moeten echt bekomen de komende tijd. Als het vocht weg trekt en ze dalen goed in krijg je pas resultaat. Duurt alleen een beetje lang. Veel geduld moet je wel hebben.

Liefs,

Cintax

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.