Ga naar inhoud

Zee-Bra77 : 11 december 2017 : Dr. Kolkman : Amphia Ziekenhuis


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 155
  • Created
  • Laatste Reactie

Zelfs ik denk aan je omdat ik weet hoe spannend het allemaal is, we zijn nu serieus bezig om iets te veranderen aan ons lichaam en het kost een hoop met geld.

ik ben nu aan het uitzoeken hoe ik de Monobloc het liefst geplaatst wil hebben. Vd week las ik ergens dat als het onder de spier of dp wordt geplaatst het na een paar jaar vreemd gaat zakken omdat het vd borstspier afglijd......voor de spier is er dan weer wat meer kan op rimpeling, zucht ik wordt er soms gewoon moe van weet je:unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Nieuwsgierig123:

En hoe ging t?

Zo we zij net thuis gearriveerd , moest ook nog even gegeten worden onder weg :D

 

Nou het is in ieder geval voor mij en mijn man duidelijk dat dit de pc gaat worden :43:

Het is een fijn gesprek geweest en hij is ook iemand die ik vertrouw in zijn kundigheid en zijn advies. 

Er is wel iets veranderd in mijn planning, want Dr Kolkman gaat de operaties niet te samen uitvoeren alleen apart wilt hij het wel doen.

 

  • Borstvergroting met het idee wat ik in mijn hoofd heb dan zal ik moeten liften, alleen Kolkman gaf aan dat vullen ook wel eens een oplossing kan zijn als ik gewoon een mooie decolleté wil hebben in bikini of bh  (net zoals mijn maximaizer nu voor mij doet ) dan denkt hij zelfs dat hij dit met een ronde high profiel 350 cc dit al kan bereiken voor mij. Ik heb zelf nu een laag hangende 80C dus door vulling kan ik weer terug naar een volle D :141:

 

  • De buikcorrectie kan ook gedaan worden want door het sporten zal het niet weg gaan zei Kolkman maar ik moest echt wel goed nadenken of ik die grote litteken wel wil........Mijn buik is wel iets wat ik heel erg vind aan mijn lichaam dus ik wil die litteken wel voor lief nemen, maar ga nog even wat foto's Google enz..

 

  • En ik moet nu nadenken wat ik eerst wil gaan laten opereren...:11:Oeps dat wordt dus veel denk werk op dit moment.

1 ding is zeker !!! Ik ga verder met Dr Kolkman :43:

Ga morgen een vervolg afspraak maken voor de 3D scan en misschien ook al een po datum vast laten zetten.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Zee-Bra77:

Zo we zij net thuis gearriveerd , moest ook nog even gegeten worden onder weg :D

 

Nou het is in ieder geval voor mij en mijn man duidelijk dat dit de pc gaat worden :43:

Het is een fijn gesprek geweest en hij is ook iemand die ik vertrouw in zijn kundigheid en zijn advies. 

Er is wel iets veranderd in mijn planning, want Dr Kolkman gaat de operaties niet te samen uitvoeren alleen apart wilt hij het wel doen.

 

  • Borstvergroting met het idee wat ik in mijn hoofd heb dan zal ik moeten liften, alleen Kolkman gaf aan dat vullen ook wel eens een oplossing kan zijn als ik gewoon een mooie decolleté wil hebben in bikini of bh  (net zoals mijn maximaizer nu voor mij doet ) dan denkt hij zelfs dat hij dit met een ronde high profiel 350 cc dit al kan bereiken voor mij. Ik heb zelf nu een laag hangende 80C dus door vulling kan ik weer terug naar een volle D :141:

 

  • De buikcorrectie kan ook gedaan worden want door het sporten zal het niet weg gaan zei Kolkman maar ik moest echt wel goed nadenken of ik die grote litteken wel wil........Mijn buik is wel iets wat ik heel erg vind aan mijn lichaam dus ik wil die litteken wel voor lief nemen, maar ga nog even wat foto's Google enz..

 

  • En ik moet nu nadenken wat ik eerst wil gaan laten opereren...:11:Oeps dat wordt dus veel denk werk op dit moment.

1 ding is zeker !!! Ik ga verder met Dr Kolkman :43:

Ga morgen een vervolg afspraak maken voor de 3D scan en misschien ook al een po datum vast laten zetten.  

Hehe eindelijk n reactie na n hele middag wachten :P! Nee geintje, heb wel bijna continue gekeken of heb al n reactie geplaatst had :lol:.

Geweldig dat je voor hem gekozen hebt! Nu niet meer verder zoeken en hem volledig vertrouwen. Je hebt idd heel wat te onderzoeken om te kijken wat je precies wilt, borsten vullen/liften, wel/geen buikwandcorrectie, welke operatie eerst enz...

Mss is t verstandig om eerst je borsten te doen, wellicht dat je buik daarna iets slanker lijkt en je toch de keuze maakt om de buik niet te corrigeren. Fijn dat ie zo eerlijk is! Mocht je nog twijfelen kan je hem altijd mailen of nogmaals n consult inplannen. Ik ben iig super blij voor je!! Weer n stapje verder!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose zou je mijn titel kunnen veranderen in " ABC-kliniek Breda, Dr. Kolkman " 

 

  • als mij operatie datum bekend is dan laat ik het je weten en kan hij aangepast worden, het ziekenhuis is ook Amphiaziekenhuis 

 

Bedankt alvast :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfs ik denk aan je omdat ik weet hoe spannend het allemaal is, we zijn nu serieus bezig om iets te veranderen aan ons lichaam en het kost een hoop met geld.

ik ben nu aan het uitzoeken hoe ik de Monobloc het liefst geplaatst wil hebben. Vd week las ik ergens dat als het onder de spier of dp wordt geplaatst het na een paar jaar vreemd gaat zakken omdat het vd borstspier afglijd......voor de spier is er dan weer wat meer kan op rimpeling, zucht ik wordt er soms gewoon moe van weet je:unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Desert-Rose:

@Zee-Bra77

 

Ik heb de titel gelijk maar aangepast zoals de andere in de categorie operatie verslagen borstvergroting ( heb je topic ook verhuisd)  als je dan een datum hebt vullen we die in

xx

 

Dank je wel :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16 augustus 2017 om 22:10 zei Desert-Rose:

@Zee-Bra77

 

Ik heb de titel gelijk maar aangepast zoals de andere in de categorie operatie verslagen borstvergroting ( heb je topic ook verhuisd)  als je dan een datum hebt vullen we die in

xx

 

@Desert-Rose Ik heb de datum :43:........11-12-2017 :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tassie1983 @gastmama

 

Dank je wel meiden :D ......het is morgen over 16 weken 

Over 8 weken het 2e gesprek en dan 8 weken later de BV dag:D

 

Nu kan ik mij bezig houden met de voorbereidingen :) veel informatie lezen over wat is de beste bh , detox enz...

 

@gastmama wanneer mag jij bellen voor een afspraak ? Welke datum heb jij gepland staan voor je zelf ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Zee-Bra77:

@Tassie1983 @gastmama

 

Dank je wel meiden :D ......het is morgen over 16 weken 

Over 8 weken het 2e gesprek en dan 8 weken later de BV dag:D

 

Nu kan ik mij bezig houden met de voorbereidingen :) veel informatie lezen over wat is de beste bh , detox enz...

 

@gastmama wanneer mag jij bellen voor een afspraak ? Welke datum heb jij gepland staan voor je zelf ? 

Ik bel 15 oktober voor de operatie datum en dan zou ik graag op 21 op 22 december willen. Gaat dat niet dan maar iets naar voren maar wel in die week voor de kerstvakantie 

 

Twee weken voor de operatie wil ik nog een keer gaan passen omdat ik nog veel ga trainen en nog een paar kilo kwijt wil. En stel dat ik dan met de gekozen maat niet uitkom??????? Tja dat wil ik niet! Dus nog een extra pas sessie dan maar 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei gastmama:

Twee weken voor de operatie wil ik nog een keer gaan passen omdat ik nog veel ga trainen en nog een paar kilo kwijt wil. En stel dat ik dan met de gekozen maat niet uitkom??????? Tja dat wil ik niet! Dus nog een extra pas sessie dan maar 

 

Is wel een heel slim idee van je ;) , misschien ga ik dat ook bespreken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Zee-Bra77:

kan ik mij bezig houden met de voorbereidingen :) veel informatie lezen over wat is de beste bh , detox enz...

Ik heb al gelezen dat je een week voor de operatie kan beginnen met probiotica. Dan zou je de narcose ook sneller wegwerken.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei gastmama:

Heel af en toe ben ik slim :45:

 

Dat zeggen mijn kinderen (tiener jongens) ook wel eens...." Ja ma je kunt soms wel eens slim zijn " :45:

 

Maar we moeten als moeders/vrouw niet te slim overkomen anders moeten we nog meer gaan doen ....:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

@gastmama heeft mij wel nu een rustig gevoel, nu ik een datum operatie afspraak heb :) hoef niet meer verre te kijken.

 

Over 8 weken krijg ik dan in 3D te zien wat de pc van plan is met mij, we hebben twee optie met of zonder lift. En door de 3D kunnen we gaan kijken wat het wordt :D

 

Ik liep vanmiddag door de stad en zie heel veel leuke kleding in de uitverkoop en ook leuke lingerie maar ik zei tegen mijn man , misschien maar slim om niks te kopen nu want kan het misschien over 4 maanden toch niet meer aan :P

Hij zei ook je kan het beter straks in het voorjaar lekker gaan shoppen na je verjaardag ......ow jaaaaaa eindelijk is die mooie bikini shoppen en sexy lingerie die ik dan wel weer durf aan te doen :43:en leuke zomer shirtjes en topjes zonder die maximaizer aan te hoeven met dat warme weer !!!.....nog 16 weken 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.