Ga naar inhoud

Zee-Bra77 : 11 december 2017 : Dr. Kolkman : Amphia Ziekenhuis


Gast

Aanbevolen berichten

@Lonneke81 je had mij pas geleden nog verteld wat je allemaal gebruikte voor en na de operatie om je lichaam niet te veel schade áan te brengen en voor te bereiden...... ik heb hier van een screenshot gemaakt maar zou je mij een pb willen sturen met een schema hoe/wanneer en wat ik moet gebruiken.

Kan je misschien als het niet te veel moeite is ook foto's kunnen sturen van de producten en waar ik die kan kopen aub. 

 

Mijn lichaam reageert heel snel op iets wat niet zo hoort of operaties..... dus wil goed voor bereiden ;)

 

Bedankt alvast :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 155
  • Created
  • Laatste Reactie
3 uur geleden zei Zee-Bra77:

@Lonneke81 je had mij pas geleden nog verteld wat je allemaal gebruikte voor en na de operatie om je lichaam niet te veel schade áan te brengen en voor te bereiden...... ik heb hier van een screenshot gemaakt maar zou je mij een pb willen sturen met een schema hoe/wanneer en wat ik moet gebruiken.

Kan je misschien als het niet te veel moeite is ook foto's kunnen sturen van de producten en waar ik die kan kopen aub. 

 

Mijn lichaam reageert heel snel op iets wat niet zo hoort of operaties..... dus wil goed voor bereiden ;)

 

Bedankt alvast :54:

Gelijk heb je! Ik kom hier morgen op terug!

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Lonneke81:

Gelijk heb je! Ik kom hier morgen op terug!

Dank je wel :53:.,... heeft geen haast :116:

 

Had bij de "Tuinen" online ook al wat thee (brandnetel & gember) gevonden maar weet niet of het goed is dus wacht even jou advies af ;)

 

Fijne avond en nogmaals bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Zee-Bra77:

@Lonneke81 je bent mij toch niet vergeten he :blush:

 

 

Zeker niet! Ik denk de hele tijd: ik moet nog even reageren :blush: Heb het druk de afgelopen dagen met werk en verkoop van t huis. Hoe dan ook, het staat voor morgen op de planning!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-8-2017 om 17:25 zei Zee-Bra77:

@Lonneke81 je had mij pas geleden nog verteld wat je allemaal gebruikte voor en na de operatie om je lichaam niet te veel schade áan te brengen en voor te bereiden...... ik heb hier van een screenshot gemaakt maar zou je mij een pb willen sturen met een schema hoe/wanneer en wat ik moet gebruiken.

Kan je misschien als het niet te veel moeite is ook foto's kunnen sturen van de producten en waar ik die kan kopen aub. 

 

Mijn lichaam reageert heel snel op iets wat niet zo hoort of operaties..... dus wil goed voor bereiden ;)

 

Bedankt alvast :54:

Hoi Zee-Bra77, een schema is niet echt te doen, want zo nauw mikt het niet. Het is gewoon goed om een paar weken van tevoren je lever zoveel mogelijk te ontzien/ondersteunen, want die gaat straks de klappen opvangen van alle troep die je binnenkrijgt via infuus en medicatie. Hoe beter je lever werkt, hoe minder kans op misselijkheid dus.
Om je lever voor de operatie te ondersteunen moet je de belastende stoffen minderen en de ondersteunende opvoeren, dus een paar weken voor de op:
minimaal cafeïne
maximaal groenten
thee zoals brandnetel, mariadistel of paardenbloem

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-8-2017 om 17:25 zei Zee-Bra77:

@Lonneke81 je had mij pas geleden nog verteld wat je allemaal gebruikte voor en na de operatie om je lichaam niet te veel schade áan te brengen en voor te bereiden...... ik heb hier van een screenshot gemaakt maar zou je mij een pb willen sturen met een schema hoe/wanneer en wat ik moet gebruiken.

Kan je misschien als het niet te veel moeite is ook foto's kunnen sturen van de producten en waar ik die kan kopen aub. 

 

Mijn lichaam reageert heel snel op iets wat niet zo hoort of operaties..... dus wil goed voor bereiden ;)

 

Bedankt alvast :54:

Op dit forum vond ik laatst een heel goed stuk over welke voeding het herstel gaat helpen, dat ga ik nog even terugzoeken en hier posten... Nu ga ik consult in :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24 augustus 2017 om 11:52 zei Lonneke81:

minimaal cafeïne
maximaal groenten
thee zoals bra

 

Oooowww Cafeïne drink 0,0 % al 4 jaar niet meer , Groente elke dag vers ,  de Theetjes ga ik aanschaffen want drink graag thee dus komt goed.

Mocht ik het niet zo lekker vinden kan ik ze dan een beetje aan zoeten met honing ? 

 

Ik zal in november er me starten en misschien nu af en toe wel eens een theetje alvast ;)......

Als je nog tips hebt dan hoor ik het graag !

 

Je bent een lieverd , bedankt :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-8-2017 om 21:13 zei Zee-Bra77:

 

Oooowww Cafeïne drink 0,0 % al 4 jaar niet meer , Groente elke dag vers ,  de Theetjes ga ik aanschaffen want drink graag thee dus komt goed.

Mocht ik het niet zo lekker vinden kan ik ze dan een beetje aan zoeten met honing ? 

 

Ik zal in november er me starten en misschien nu af en toe wel eens een theetje alvast ;)......

Als je nog tips hebt dan hoor ik het graag !

 

Je bent een lieverd , bedankt :54:

O, dan komt het vast helemaal goed! Ja, zoeten met honing kan natuurlijk! En verder zoals hier op het forum ook staat: gewoon veel drinken. En vooral wel variëren met de thee.
Succes met de voorbereidingen en het wachten ;) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 8/19/2017 om 11:02 zei Zee-Bra77:

@Tassie1983 @claddie de datum is bekend ik word op maandag 11 december geopereerd aan een BV door Dr Kolkman van het Abc-kliniek in het Amphiaziekenhuis Breda :43:

@Zee-Bra77 wat goed! Afgelopen vrijdag heb ik ook de knoop doorgehakt! Het wordt een borstlift zonder protheses door dr Van Selms. Het aftellen is begonnen.

Heel veel succes met jouw operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Zojuist zei Zee-Bra77:

Het is zo ver 1 december is aangebroken :) nog 10 dagen en dan is mijn booby-day aan de beurt.....11 december, ik vind het heel spannend :blush:

Veel succes en sterkte bij het aftellen @Zee-Bra77. Een aantal dames zijn je dan al voorgegaan, hopelijk geeft dat je wat rust in je eigen proces.

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Zee-Bra77:

Het is zo ver 1 december is aangebroken :) nog 10 dagen en dan is mijn booby-day aan de beurt.....11 december, ik vind het heel spannend :blush:

Komt goed, meis. Denk maar aan de zomer en aan het strand... dan weet je waar je het voor doet :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Jaydee:

Komt goed, meis. Denk maar aan de zomer en aan het strand... dan weet je waar je het voor doet :54:

 

Jij nog 1 weekje ;) " Bij jou komt het ook helemaal goed ! " 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei Zee-Bra77:

 

Jij nog 1 weekje ;) " Bij jou komt het ook helemaal goed ! " 

Vast wel. Ik maak me er echt niet druk om. We zijn in goede handen, meis. Ze hebben dit echt wel vaker gedaan... we zijn niet de eersten :38:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Kaatje:

Voorbereidingen in volle gang! :D Spanneeeend! Ik heb er nu toch wel zin in, lang genoeg naartoe geleefd! Hoe is het met jullie?!

 

Deed het borstenforum het bij jullie ook een paar dagen niet? Of ligt dat aan mijn laptop? :huh:

 

Nou ik ben net terug van een dagje Sauna ....zennnn

Morgen nog even stofzuiger door het huis en koffertje checken en dan mag ik mij maandag ochtend om 7:00 melden en ben rond 8:00 aan de beurt.

Ja sinds vandaag begin ik er ook wel zin in te krijgen ;)

 

Hoe laat moet jij maandag ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Westie mommy:

Ik ben er zo goed als klaar voor! Alleen nog wat kerstversiering hangen en dan kunnen we.

Alleen dat weer vind ik nu een beetje spannend.... wil natuurlijk wel op tijd komen.

 

Kerstboom gisteren gehaald en opgetuigd dus is klaar ;) en vandaag een dag Sauna en morgen nog even het huishouden en koffertje checken....

 

Maandag ochtend 7:00 melden en om 8:00 aan de beurt.

 

Hoe laat mag jij ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.