Ga naar inhoud

Zee-Bra77 : 11 december 2017 : Dr. Kolkman : Amphia Ziekenhuis


Gast

Aanbevolen berichten

14 minuten geleden zei gastmama:

zo te horen heb je alles onder controle! het gaat helemaal goedkomen bij jou! :54:

 

Heey mams , hoe is het met jou ?

 

Onder controle houden is mijn ding wel , want niemand ziet aan mij als het even niet gaat ......

Gewoon door gaan en voor je het weet is het maandag en dan ga ik en ik laat het maar op mij afkomen .

Er zullen nog wel wat traantjes vloeien van spanningen maar dat weet ik van mij zelf ......had ik ook met mijn hernia operatie.

Toen vroeg de verpleegster toen ik mij moest klaar maken hoe het mij ging.......oeps daar ging ik :74:spanningen......

 

Ik ga maandag en ik zie het allemaal wel :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 155
  • Created
  • Laatste Reactie

Met mij gaat het nog prima... het feestje gisteren was een goede afleiding. Maar de vlinders beginnen bij mij ook te komen hoor. Nog maar twee weken en dan is het voor mij ook zover. Ik ben met de arnica begonnen en komende vrijdag begin ik met de probiotica...... dan komt het ineens heel dichtbij.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zee-Bra77, probeer gewoon te relaxen en laat het allemaal maar over je heenkomen. Je kunt er toch niks aan doen en zenuwen zijn zo'n verspilde energie. Maak er gewoon jouw dag van.... een feestdag. Zo heb ik het tenminste wel ervaren gisteren. Ik heb er van genoten..... eindelijk van mijn double bubble af. Probeer het gewoon van de positieve kant te bekijken en verwelkom je nieuwe boobs met een lach op je gezicht. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Zee-Bra77:

 

Heey mams , hoe is het met jou ?

 

Onder controle houden is mijn ding wel , want niemand ziet aan mij als het even niet gaat ......

Gewoon door gaan en voor je het weet is het maandag en dan ga ik en ik laat het maar op mij afkomen .

Er zullen nog wel wat traantjes vloeien van spanningen maar dat weet ik van mij zelf ......had ik ook met mijn hernia operatie.

Toen vroeg de verpleegster toen ik mij moest klaar maken hoe het mij ging.......oeps daar ging ik :74:spanningen......

 

Ik ga maandag en ik zie het allemaal wel :141:

@Zee-Bra77 en maandagavond weet je dan hoe het is, toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Doe ik het of niet?:

Ah ja, da's waar. Toegang foto-album zou in orde moeten zijn.

 

Ziet er echt goed uit die boobs van je ;) daar mag je trots op zijn !

Hoeveel nachtjes heb je in het zkh moeten blijven ?

 

En dan nog die erotische foto's van die zelf ophoudende kousen :125: en dan die sexy grijze pantoffeltjes erbij ....Nice :4:

 

Go Girl.....al die verplegers gek :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Zee-Bra77:

 

Ziet er echt goed uit die boobs van je ;) daar mag je trots op zijn !

Hoeveel nachtjes heb je in het zkh moeten blijven ?

 

En dan nog die erotische foto's van die zelf ophoudende kousen :125: en dan die sexy grijze pantoffeltjes erbij ....Nice :4:

 

Go Girl.....al die verplegers gek :45:

Bedankt @Zee-Bra77; jammer genoeg geen enkele verpleger. Allemaal verpleegsters. Op die 2 transporteurs na dan maar die vond (zelfs) ik een beetje op leeftijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Koffertje nog even gecheckt en lekker de hele dag aan chillen :D

 

spierpijn wordt al wat minder ,ff een kersenpitje opgewarmd :38:

 

Nog 1 nachtje slapen en dan vroeg mijn bedje uit om op tijd te melden in het zkh (7:00).

Vanavond nog even een foto maken van deze 40jarige boobs ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Zee-Bra77:

Koffertje nog even gecheckt en lekker de hele dag aan chillen :D

 

spierpijn wordt al wat minder ,ff een kersenpitje opgewarmd :38:

 

Nog 1 nachtje slapen en dan vroeg mijn bedje uit om op tijd te melden in het zkh (7:00).

Vanavond nog even een foto maken van deze 40jarige boobs ....

Goed bezig, @Zee-Bra77. Een goed nachtrust gewenst vannacht en veel succes morgen. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Zee-Bra77:

 

Dank je wel :53:

 

Hoe gaat het met jou herstel ? 

Goed, dank je. Ik probeerde gisteren de pijnstillers al te verminderen maar dat was nog geen goed idee. En ik drink te weinig. Dus pijnstillers terug om de 6u en meer drinken. ik voel af en toe een steek in mijn borsten maar valt goed mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zee-Bra77,

Ik wil je alvast heel veel succes wensen voor morgen. Probeer lekker te ontspannen en er ook een beetje van te genieten. Het is tenslotte wel de geboorte van je nieuwe boobs hè :38:. En hoe beter jij je kunt ontspannen, des te beter gaat het allemaal. Ik ga morgen iig een kaarsje voor je aansteken. 

Dikke knuffel van mij. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ben morgen in gedachten bij je. :wub:

 

:53:,Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Jaydee:

Ben morgen in gedachten bij je. :wub:

 

Dank je wel lieverd :53:.....op het moment dat ze zeggen denk aan iets moois dan denk ik aan jou :45: 

 

Voor mijn gevoel ben ik echt ontspannen gisteren en vandaag, voel me ook een beetje suf vandaag dus zou wel goed komen met slapen :38:

 

Wanneer ik morgen weer kan type en weet wat ik type dan zal ik teken van leven geven :155:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Zee-Bra77:

 

Dank je wel lieverd :53:.....op het moment dat ze zeggen denk aan iets moois dan denk ik aan jou :45: 

 

Voor mijn gevoel ben ik echt ontspannen gisteren en vandaag, voel me ook een beetje suf vandaag dus zou wel goed komen met slapen :38:

 

Wanneer ik morgen weer kan type en weet wat ik type dan zal ik teken van leven geven :155:

Dat is lief van je :blush:

 

Doe maar lekker rustig aan. Alles op z'n tijd. 

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Jasmijn_:

Veel succes en plezier morgen!! Ik gun het je zo erg dat vanaf nu de blije vlinders het gaan winnen van de twijfel vlinders!  :53: Ik zal aan je denken morgen en ik hoop snel van je te horen :wub:

 

Bedankt voor de lieve woorden meis  :53:

 

Hopelijk tijdens de lunch kan ik jullie op de hoogte brengen ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

Zou zo veel op het forum zitten voordelig of nadelig zijn voor je herstel? :o of :D Volgens mij zit ik er nu al de hele dag op. :wub:

Ik ook... en ik voel me prima. Dus kan nooit slecht zijn voor je herstel :38:. Maar ik lig wel netjes. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Jaydee:

Ik ook... en ik voel me prima. Dus kan nooit slecht zijn voor je herstel :38:. Maar ik lig wel netjes. :D

@Jaydee; ik zit al heel de dag in de zetel met af en toe de beentjes omhoog en mijn steunkousen aan. Wat denk je daar van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

@Jaydee; ik zit al heel de dag in de zetel met af en toe de beentjes omhoog en mijn steunkousen aan. Wat denk je daar van?

 

:45: nog steeds die sexy kousen aan .....kijk maar uit dat de buurman het niet ziet 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.