Ga naar inhoud

Zee-Bra77 : 11 december 2017 : Dr. Kolkman : Amphia Ziekenhuis


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 155
  • Created
  • Laatste Reactie
4 uur geleden zei Zee-Bra77:

 

:45: nog steeds die sexy kousen aan .....kijk maar uit dat de buurman het niet ziet 

Goh, @Zee-Bra77; als ze mij terug aan de man brengen, vind ik dat niet erg hoor! Ik hoop dat je al rustig slaapt en droomt van je wens boobies. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van harte gefeliciteerd met jou mooie boobs waar je zolang naar uit hebt gekeken!

Ik hoop dat alles goed is gegaan en je herstel goed zal verlopen.

Hou je ons op de hoogte?!

 

Knuffel & Beterschap!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk meis, je hebt het erop zitten. Eindelijk van de zenuwen verlost en twee "meiden" rijker.

Van harte gefeliciteerd. Nu lekker je rust pakken, op tijd je medicijnen nemen, lekker veel drinken om de narcose weg te spoelen en je heerlijk laten vertroetelen. Eerst door de verpleging en vanaf morgen door je drie mannen.

Een fijn herstel gewenst. 

:53:,Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh ik ben zo blij dat het goed gegaan is!!!

Ik had dus gisteravond gekeken wanneer de 1e weer was om succes te wensen...

Zat in mijn hoofd met dat het vandaag de 9e zou zijn dus was niemand aan de beurt.

Boy was I wrong haha

 

Gefeliciteerd met je prachtige boobies!

Je hebt ze eidneljik!

Na al het twijfelen, wikken en wegen heb je het eidnelijk gedaan!

Ik ben zo blij voor je!!!

 

Nu geod rusten en laten verwennen!!!!:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames ,

 

Allemaal bedankt voor de felicitaties van mijn tweeling;)

 

Maandag 11-12 was ik netjes op tijd in het zkh om 7:00 en om 7:35 ging ik al richting de OK, daar kwam de pc mij aftekenen en werd ik naar de ok gebracht.

Voor ik het door had was ik weer terug op de uitslaapkamer , alleen daar duurde het wel even voor ik goed wakker kon worden.

Terug op mijn slaapkamertje werd ik gecontroleerd en kreeg ik medicatie en hebben ze foto's voor mij gemaakt.

wauw dat was even schrikken die zijn "GROOT" :huh:

 

Verder ging tot die tijd nog goed en mocht toen mijn lunch gaan nemen , 2 beschuitjes met kaas en lekker wat drinken . Toen kwam de verpleegster met dat ik toch echt een keer moest gaan plassen, geen probleem dacht ik dat doe ik wel even nou toen moest ik op de rand van het bed en het leken wel twee betonblokken die aan mijn borst hingen dat is akelig gevoel (nog steeds last van)

Na de eerste toilet beurt ging het mis .........(14:30)vanaf dat moment tot aan 23:30 heb ik alles onder gespuugd en echt alles , kon geen slokje water of medicatie binnen houden. Verschrikkelijk !!

Toen kreeg ik maar medicatie via het infuus. 

De nacht goed geslapen en de volgende dag ging het stukken beter dus in de middag lekker naar huis, al was ik zeer blij met het zkh en wilde ik eigenlijk niet weg.

 

Vanacht ook goed geslapen , alleen het uit bed komen en dan die twee keien voelen hangen doet echt nog zeer !

Weet iemand of dit stopt en hoelang ik nog geduld moet hebben hiermee ?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zee-Bra77 om mee te beginnen: van harte gefeliciteerd met je boobies! Dat heb je er nu toch maar mooi op zitten!

 

Maar wat vervelend dat je je zo slecht hebt gevoeld. Kwam het door de narcose denk je? Ik was na de eerste operatie ook erg misselijk en daarom kreeg ik afgelopen maandag iets extra's tegen de misselijkheid bij het wakker worden en dat heeft goed geholpen :)

 

De zware blokken voel je denk ik de eerste 3/4 dagen het ergst en daarna merk je echt duidelijk per dag verschil dat het stukken beter gaat (zo ging het bij mij). Helpt iemand je overeind uit bed? 

 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Zee-Bra77:

Hallo dames ,

 

Allemaal bedankt voor de felicitaties van mijn tweeling;)

 

Maandag 11-12 was ik netjes op tijd in het zkh om 7:00 en om 7:35 ging ik al richting de OK, daar kwam de pc mij aftekenen en werd ik naar de ok gebracht.

Voor ik het door had was ik weer terug op de uitslaapkamer , alleen daar duurde het wel even voor ik goed wakker kon worden.

Terug op mijn slaapkamertje werd ik gecontroleerd en kreeg ik medicatie en hebben ze foto's voor mij gemaakt.

wauw dat was even schrikken die zijn "GROOT" :huh:

 

Verder ging tot die tijd nog goed en mocht toen mijn lunch gaan nemen , 2 beschuitjes met kaas en lekker wat drinken . Toen kwam de verpleegster met dat ik toch echt een keer moest gaan plassen, geen probleem dacht ik dat doe ik wel even nou toen moest ik op de rand van het bed en het leken wel twee betonblokken die aan mijn borst hingen dat is akelig gevoel (nog steeds last van)

Na de eerste toilet beurt ging het mis .........(14:30)vanaf dat moment tot aan 23:30 heb ik alles onder gespuugd en echt alles , kon geen slokje water of medicatie binnen houden. Verschrikkelijk !!

Toen kreeg ik maar medicatie via het infuus. 

De nacht goed geslapen en de volgende dag ging het stukken beter dus in de middag lekker naar huis, al was ik zeer blij met het zkh en wilde ik eigenlijk niet weg.

 

Vanacht ook goed geslapen , alleen het uit bed komen en dan die twee keien voelen hangen doet echt nog zeer !

Weet iemand of dit stopt en hoelang ik nog geduld moet hebben hiermee ?

 

 

 

Fijn verslag om te lezen @Zee-Bra77 en goed om te zien dat je weer actief bent op het BF. En ik ben blij dat het enigermate goed met je gaat. Vlot herstel nog gewenst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van harte gefeliciteerd @Zee-Bra77!!! Fijn om je verslag te lezen. Die misselijkheid heb ik pas op dag 3 ervaren, vervelend.. Hoeveel cc beton hebben ze je gegeven :lol:?  Draintjes eruit? Nu de komende tijd alleen maar op je rug slapen met 100 kussens om je heen. Ben erg benieuwd hoe t geworden is!!

Super!!! Je hebt ze eindelijk!!! Ben blij voor je!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zee-Bra77 het ergste heb je al achter de rug! Maar wel vervelend dat je de eerste dag zo misselijk was. Gelukkig was je wel in het ziekenhuis waar ze je medicatie via het infuus konden toevoeren, zoiets kan je dan weer thuis niet zomaar even doen. Dat je goed hebt geslapen is ook prettig. 

 

Vandaag heeft de anesthetist mij gebeld en hij vroeg wel 3 x of ik wagenziek was. Ik zei soms wel soms niet. Hij zei dan regelen we meteen dat je iets krijgt zodat je niet zo misselijk bent na de operatie. Dat lijkt me toch ook zo ergg als je zo moet spuugen na een operatie en niks meer kan eten en drinken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Kaatje:

@Zee-Bra77 om mee te beginnen: van harte gefeliciteerd met je boobies! Dat heb je er nu toch maar mooi op zitten!

 

Maar wat vervelend dat je je zo slecht hebt gevoeld. Kwam het door de narcose denk je? Ik was na de eerste operatie ook erg misselijk en daarom kreeg ik afgelopen maandag iets extra's tegen de misselijkheid bij het wakker worden en dat heeft goed geholpen :)

 

De zware blokken voel je denk ik de eerste 3/4 dagen het ergst en daarna merk je echt duidelijk per dag verschil dat het stukken beter gaat (zo ging het bij mij). Helpt iemand je overeind uit bed? 

 

Liefs 

Dank je wel !

 

Vermoedelijk is het de narcose geweest maar ze hadden er al rekening mee gehouden omdat ik dit bij de intake had aangegeven...... maar het heeft niet mogen helpen. Zelfs na het overgeven bleven ze het proberen maar het hielp niks. 

 

Mijn man is thuis om mij te helpen maar kan soms ook zelf wel omhoog komen, gelijk goed voor de buikspieren denk ik maar......2vliegen in 1 klap :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Doe ik het of niet?:

Fijn verslag om te lezen @Zee-Bra77 en goed om te zien dat je weer actief bent op het BF. En ik ben blij dat het enigermate goed met je gaat. Vlot herstel nog gewenst.

 

Dank je wel ! In ons cluppie schrijf ik een uitgebreid verslag, dit is compact.

Want mijn borsten vinden het niet zo leuk als ik zoveel type.

Ja ik hoop dat die spanning snel verdwijnt en ik hopelijk kan gaan genieten......is soms nog een beetje schrikken de grote 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Nieuwsgierig123:

Van harte gefeliciteerd @Zee-Bra77!!! Fijn om je verslag te lezen. Die misselijkheid heb ik pas op dag 3 ervaren, vervelend.. Hoeveel cc beton hebben ze je gegeven :lol:?  Draintjes eruit? Nu de komende tijd alleen maar op je rug slapen met 100 kussens om je heen. Ben erg benieuwd hoe t geworden is!!

Super!!! Je hebt ze eindelijk!!! Ben blij voor je!!

Dank je wel lieverd ! Kolkie en mijn man waren helemaal blij..... stonden echt te glunderen:blush: en ik kon alleen maar zeggen " ik moet wel wennen hoor zo groot" .

Kolkie was echt onder de indruk dat ik nu helemaal geen hang borsten meer heb zonder lift.

Hij heeft gekozen voor 520 cc dus ja ik weeg nu 1 kilo zwaarder dan afgelopen zondag :P...... misschien loop ik hierdoor wel weer een hernia op zei ik tegen mijn man.

Draintjes mochten er gisteren pas om 11:00 uit omdat het daar niet goed mee ging en ik bijna de zelfde nacht nog terug naar de OK had gemoeten:unsure:. Wat is dat een eng gevoel als ze die verwijderen bah....nou kan ik als het om hechtingen, operaties en bloed van mij zelf echt een zeikerd zijn. 

 

Het slapen op mijn rug gaat goed , heb een elektrisch verstelbaar bed dus rugleuning staat omhoog en daarom draai ik niet tot nu toe..... hopelijk blijft het slapen zo goed gaan. 

 

Ik stuur wel ff een pb met de foto's en dan probeer ik ze vanavond wel even in mijn album te plaatsen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mee:

@Zee-Bra77 het ergste heb je al achter de rug! Maar wel vervelend dat je de eerste dag zo misselijk was. Gelukkig was je wel in het ziekenhuis waar ze je medicatie via het infuus konden toevoeren, zoiets kan je dan weer thuis niet zomaar even doen. Dat je goed hebt geslapen is ook prettig. 

 

Vandaag heeft de anesthetist mij gebeld en hij vroeg wel 3 x of ik wagenziek was. Ik zei soms wel soms niet. Hij zei dan regelen we meteen dat je iets krijgt zodat je niet zo misselijk bent na de operatie. Dat lijkt me toch ook zo ergg als je zo moet spuugen na een operatie en niks meer kan eten en drinken. 

 

Ja ik ben zo blij met die nacht in het ziekenhuis en ik mocht gisteren ook zolang ik wilde blijven.....:wub:

Bij mij heeft de anti mislijkheid niet geholpen de hele dag niet....

Tip : neem wel een kussentje mee die je tegen je buik en borsten kan plaatsen voor je gordel aan doet in de auto !!!

Ik heb die hier hier ook ergens gelezen en helpt echt als je terug reis maakt met de auto naar huis.

En neem vuilniszak mee mocht je toch onderweg ziek worden ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Booby dames,

 

Het is nu al weer 8 dagen geleden dat ik geopereerd ben, ik kan niet zeggen dat het een makkelijke weg was.

Ik vond het erg zwaar ......

Als je hier aan begint dan hoop je dat die mooie en ideale verhalen die je hier leest ook bij jou aan de orde is, jammer genoeg is dat niet altijd het geval.

 

Vandaag is de eerste dag dat ik zeg van JA het gaat nu de goeie kant op, de borsten worden gelukkig iets lichter en begin ze nu ook wel mooi te vinden want ik moet echt wennen aan deze twee dames die ik nu ineens heb. ( voor situatie twee lege C-cups, 20tig jaar mee gelopen)

 

Nu heb ik alleen het dilemma dat als ik in de spiegel kijk, ik het gevoel heb dat ik door die twee boobs ook wat dikker lijk :wacko:......is wat als je 40 ben en dan niet vergeten die grijze haren die nu als gekke op mijn hoofd groeien. Gelukkig vrijdag naar de kapper, knapt een mens ook van op :D

 

Nog even wat kerstkleding zien te vinden online, die SPORTBH proef zijn.... Dus de sexy truitjes/jurkjes maar voor de volgende kerst shoppen :lol:

 

Vandaag voor het eerst alleen gedoucht , even tijd voor mijzelf .

Even die vette (narcose) huis geschubd , vooral mijn gezicht en niet te vergeten die overbodige haar groei even bij gesnoeid  :45:

 

Ik voel mij weer wat VROUW vandaag :43:nog wel in een legging en sportvest maar dat is wel aan te zien....

Nu alleen nog die dikke/opgezette buik weg voor de kerst dagen ! 

 

Ik slik zelf nog wel 4x daags medicatie zodat ik niet onnodig pijn/ongemak hoef te hebben tijdens mijn herstel ! 

 

Morgen ochtend mijn eerste controle afspraak bij de pc :1:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien handig te weten voor sommige :

 

Ik heb een BV gedaan zonder liften 

 

Voor situatie was een lege C-cup en nu een volle D-cup.

Er werd bij mij echt aangeraden om te liften :38: maar het is zonder liften echt mooi geworden en de maat en rondingen die ik wilde !!!

 

Nu pas 8 dagen po dus zullen nog mooier worden de komende tijd :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahah. Je hebt een kerstbuikje:angry:. Nou gefeliciteerd, ik ook. Hahahahaha. Ben inmiddels al 4 week po, en het rotding wil nog niet gauw slinken:wub:.  Dus een extra gast met deze dagen erbij...

 

snap het niet. De een heeft nergens last van, en de andere enorm. 

Wens je verder een goed herstel toe. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Niks ja erg he , sommige zien er gelijk weer helemaal op en top uit :wacko:

 

Morgen heb ik mijn controle afspraak en ga vragen of ik plas tabletten kan krijgen want hou echt vocht vast en na elke dag minimaal 2 liter water drinken zou je toch zeggen je loopt leeg , nou echt niet dus 

 

Jij ook succes met je kerstbuikje .....hopelijk gaat ie bij jou ook snel verdwijnen :54: Ook succes met je herstel verder. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Niks:

Hahahah. Je hebt een kerstbuikje:angry:. Nou gefeliciteerd, ik ook. Hahahahaha. Ben inmiddels al 4 week po, en het rotding wil nog niet gauw slinken:wub:.  Dus een extra gast met deze dagen erbij...

 

snap het niet. De een heeft nergens last van, en de andere enorm. 

Wens je verder een goed herstel toe. 

Hoe gaat het verder met je @Niks?

Blij met je boobs? Heb je ook nog pijn of steken? Ik momenteel voornamelijk aan de linkerkant. Niet heel erg hoor, maar het is er nog wel. En een jeuk :77:!! Sinds vandaag...nou ja, zal wel een goed teken zijn. Zit alleen de hele dag aan mijn tieten te krabbelen :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@noov  haiii. Moet zeggen dat het hier nog niet zo denderend gaat. Had gehoopt door het lezen van alle positieve verhalen hier, dat ik ook bij die groep zou horen. Helaas. 

 

Ik heb al een paar weken last van Mn rechterborst. Bij sommige bewegingen voelt het net alsof er een soort van blok aan de binnenkant zit. Best pijnlijk en zeer irritant. 

 

Heb advies gevraagd aan bestboobies, en die dacht dat de prothese op die plek drukt op de aanhechting van de spier of op een zenuw drukt. Niet fijn. Heb tips gekregen en wacht het even af of dat helpt, en anders maar even de kliniek opbellen of hoe en wat. 

 

Verder zijn Mn boobies prachtig geworden. Zijn mooi gezakt en worden ook al zachter. S avonds voelen ze nog wel wat harder aan. Wordt alleen helemaal gestoord van die sport bh’s. Ik hou nog steed veel vocht vast op Mn buik en die banden drukken wel stevig op Mn ribben. 

Littekens zijn echt heel mooi geworden. 

 

Hoe gaat het verloop bij jou?

gaat achteraf wel snel he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen @Niks! Wat vervelend dat het nog niet super gaat. 

 

Ik ben wel benieuwd naar de tips die je hebt gekregen voor de pijn in je rechterborst?

Ik heb, denk ik, een soortgelijke pijn links. Onder de incisie, boven de rib. Net alsof daar iets klem zit. Niet de hele dag, maar tijdens of ná bepaalde bewegingen. Dan houd ik mijn borst ook een beetje omhoog. Dat scheelt al. Vooral het in- en uitstappen vd auto vind ik lastig. Verder weinig last en gaat het herstel voorspoedig. Littekens zien er al heel mooi uit! Ook de tepellift gaat goed :35: Lijkt toch een stuk mooier wanneer je borsten en tepels nagenoeg gelijk zijn :D

 

Tja, die killing bh’s! Ik geef “de meiden” elke avond even vrij hoor

:1bouncingboobs: Wanneer ik op de bank zit, even het martelwerktuig uit! 

 

Komt dat vocht vasthouden door de narcose ofzo? Dat is voor mij niet herkenbaar. 

 

En ja, we zijn alweer 4 weken verder! Blij toe, zo voor de feestdagen. Heb vorig weekend al een leuk glitterjurkje aan gehad waarin mijn boobs leuk uitkwamen. Wel een beetje teveel gedanst; volgende dag spijt :dash1:haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.