Ga naar inhoud

Zee-Bra77 : 11 december 2017 : Dr. Kolkman : Amphia Ziekenhuis


Gast

Aanbevolen berichten

Op 19-12-2017 om 17:34 zei Zee-Bra77:

Hallo Booby dames,

 

Het is nu al weer 8 dagen geleden dat ik geopereerd ben, ik kan niet zeggen dat het een makkelijke weg was.

Ik vond het erg zwaar ......

Als je hier aan begint dan hoop je dat die mooie en ideale verhalen die je hier leest ook bij jou aan de orde is, jammer genoeg is dat niet altijd het geval.

 

Vandaag is de eerste dag dat ik zeg van JA het gaat nu de goeie kant op, de borsten worden gelukkig iets lichter en begin ze nu ook wel mooi te vinden want ik moet echt wennen aan deze twee dames die ik nu ineens heb. ( voor situatie twee lege C-cups, 20tig jaar mee gelopen)

 

Nu heb ik alleen het dilemma dat als ik in de spiegel kijk, ik het gevoel heb dat ik door die twee boobs ook wat dikker lijk :wacko:......is wat als je 40 ben en dan niet vergeten die grijze haren die nu als gekke op mijn hoofd groeien. Gelukkig vrijdag naar de kapper, knapt een mens ook van op :D

 

Nog even wat kerstkleding zien te vinden online, die SPORTBH proef zijn.... Dus de sexy truitjes/jurkjes maar voor de volgende kerst shoppen :lol:

 

Vandaag voor het eerst alleen gedoucht , even tijd voor mijzelf .

Even die vette (narcose) huis geschubd , vooral mijn gezicht en niet te vergeten die overbodige haar groei even bij gesnoeid  :45:

 

Ik voel mij weer wat VROUW vandaag :43:nog wel in een legging en sportvest maar dat is wel aan te zien....

Nu alleen nog die dikke/opgezette buik weg voor de kerst dagen ! 

 

Ik slik zelf nog wel 4x daags medicatie zodat ik niet onnodig pijn/ongemak hoef te hebben tijdens mijn herstel ! 

 

Morgen ochtend mijn eerste controle afspraak bij de pc :1:

 

 

Ik heb ook last van een vieze vette huid, dat komt dus door de narcose? Nu is dag die bijna voorbij. gelukkig gaat het iets beter. Pijn is persoonlijk maar bij welke dag nam de pijn een beetje af?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 155
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja die vettige huid is net uitzweten van je narcose, ik merkte dat schubben van mijn gezicht echt hielp en zo min mogelijk crème op smeren .,...laten drogen :38:

 

Ik heb een grote pijn grens maar naar 2 weken voelde ik mij pas echt beter, overdag pijn was na 5 dgn wel over maar het uit bed komen was erg pijnlijk want dan gaat de zwaarte kracht een rol spelen als je recht op zit :blink:......eenmaal in beweging ging het wel weer. 

En nog steeds is elke dag anders, ene dag meer last dan de andere dag !

 

Het eist bij mij lichamelijk wel heel veel energie !

 

Ik ben nu 20 dagen po en ga dinsdag weer werken, Zie er wel een beetje tegen op maar komt wel goed als je weer in dat ritme zit :38:

 

 

Hoe gaat het verder met jou en je herstel ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-12-2017 om 23:38 zei Niks:

@noov  haiii. Moet zeggen dat het hier nog niet zo denderend gaat. Had gehoopt door het lezen van alle positieve verhalen hier, dat ik ook bij die groep zou horen. Helaas. 

 

Ik heb al een paar weken last van Mn rechterborst. Bij sommige bewegingen voelt het net alsof er een soort van blok aan de binnenkant zit. Best pijnlijk en zeer irritant. 

 

Heb advies gevraagd aan bestboobies, en die dacht dat de prothese op die plek drukt op de aanhechting van de spier of op een zenuw drukt. Niet fijn. Heb tips gekregen en wacht het even af of dat helpt, en anders maar even de kliniek opbellen of hoe en wat. 

 

Verder zijn Mn boobies prachtig geworden. Zijn mooi gezakt en worden ook al zachter. S avonds voelen ze nog wel wat harder aan. Wordt alleen helemaal gestoord van die sport bh’s. Ik hou nog steed veel vocht vast op Mn buik en die banden drukken wel stevig op Mn ribben. 

Littekens zijn echt heel mooi geworden. 

 

Hoe gaat het verloop bij jou?

gaat achteraf wel snel he?

Hii hoe gaat jet nu met je rechter borst , hopelijk beter.. ik heb exact hetzelfde rechtborst bij bepaalde bewegingen het gevoel dat er iets hards tussen me borst en de silicoon zit heel vervelend . Hoop dat het bij jou is weg getrokken of dat je iig weet waar het aan ligt want ik word er gek van . Hoop wat te horen, Sterkte verder xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.