Ga naar inhoud

Noisy : 6 november 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Gast Noisy

Aanbevolen berichten

@Deevoted1981 en @Noisy....zojuist even lekker al jullie ervaringen gelezen. Fijn dat alles goed gaat!

Zouden jullie mij willen toevoegen aan jullie album? Dan kan ik nog even wat Straten Boobs bewonderen ;-). Hebben jullie trouwens sowieso een borstband gekregen? Voor mij is deze ook besteld, echter bij mij vorige BV is deze niet gebruikt en wilde de PC juist dat eea op een natuurlijke manier zijn plek zou vinden.

 

Vandaag vrij genomen om huis te poetsen, bedden te verschonen en boodschappen te doen. Morgen nog een dagje werken en zondag mentaal voorbereiden op maandag :D! Spannend...zin in...zie er tegenop....alles tegelijk :huh:!

 

XN

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 215
  • Created
  • Laatste Reactie
24 minuten geleden zei noov:

@Deevoted1981 en @Noisy....zojuist even lekker al jullie ervaringen gelezen. Fijn dat alles goed gaat!

Zouden jullie mij willen toevoegen aan jullie album? Dan kan ik nog even wat Straten Boobs bewonderen ;-). Hebben jullie trouwens sowieso een borstband gekregen? Voor mij is deze ook besteld, echter bij mij vorige BV is deze niet gebruikt en wilde de PC juist dat eea op een natuurlijke manier zijn plek zou vinden.

 

Vandaag vrij genomen om huis te poetsen, bedden te verschonen en boodschappen te doen. Morgen nog een dagje werken en zondag mentaal voorbereiden op maandag :D! Spannend...zin in...zie er tegenop....alles tegelijk :huh:!

 

XN

 

 

Spannend he! Hier dezelfde planning haha.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deevoted1981

@noov als het goed is dan is mijn album openbaar, laat het maar even weten wanneer dit niet zo is. IK kreeg pas op de controle afspraak na 1,5 week de borstband. Die band is mijn vriend én vijand tegelijk :ph34r:. Helpt me aan extra stevigheid en met op mijn zij slapen maar hij plooit ook de hele dag mijn sport bh waardoor ik de hele dag op 'ontvangen' sta met knetter harde tepels. Het eerste half uur is dat prettig en daarna word het bloed irritant en jeukt het. Verder heb ik niks te klagen hoor hahahaha. Ik ken dat gevoel, enerzijds kijk je er onwijs naar uit en aan de andere kant word je overspoeld door lichte stress en spanning. Komt goed! Ik vond de ingreep en de pijn meevallen, hooguit erg ongemakkelijk in de eerste dagen erna. Heel veel succes maandag en vergeet ook niet van het hele process te genieten, eindelijk je boobies! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Noisy:

@Blinq_84

Broek en onderbroekje aantrekken is geen probleem. Hemdjes doe ik eerst mijn armen erdoor en mijn man helpt dan even om hem over mijn hoofd te doen. Ik kan het zelf ook maar dat is een heel gewurm haha. Als het een beetje stretch is dan trek ik em als een rokje omhoog en dan mijn armen erdoor en presto! topje is aan. Verder draag ik nu lekkere slobbertruien en vestjes of een blouse. Zo'n slobbertrui is lekker ruim dus daar kom je makkelijk in. Met een vestje of blouse doe ik eerst mijn armen erin en dan gooi ik hem omhoog, op mijn schouders zeg maar en vervolgens frummel ik mezelf erin, gaat best goed moet ik zeggen.

 

Haha, ja gek hè een bh die te klein is. Ik heb even gekeken en hij zit je inderdaad niet echt lekker. Trekt aan alle kanten. Ik was bij de Primark €18,- kwijt voor die wireless en 2 setjes. Ik zal straks even een paar foto's maken. Die wireless zit trouwens super fijn, is een heel zacht stofje. Zeker een aanrader wat mij betreft :35:

 

Oké ja zijn paar goede maniertjes indd,ook eens proberen thnxx!

 

Ik heb vooral een trainingspak of een lekkere huispak aangehad,maar vanaf a.s weekend beginnen de drukkere dagen met sint uitstapjes en in december hoop verjaardagen en gaan we nog een paar dagen weg met vrienden en kerstborrels enz,dus dan wil ik natuurlijk wel wat leukere kleding aan ;)

Maar dan zijn we ook weer een paar weekjes verder en zal het allemaal ook wel wat soepelertjes gaan ^_^

 

Ja leuk paar foto's

,ben benieuwd!

Hier in de stad zit ook een Primark,volgende week maar een keertje even heen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Deevoted1981 heb je foto's inmiddels bekeken; prachtig zeg! Echt! Ook HP Cohesive II. Onze figuren lijken ook wel enigszins op elkaar, zie ik.....alleen heb ik wat meer ruimte in de borsten (vroeger grotere borsten gehad en inmiddels al 14 jaar protheses), dus ga ik voor 550/600 om slappe borsten te voorkomen.

 

Oké...dus die borstband....hmmm....ben benieuwd. Zie wel op de meeste foto's dat de protheses na gebruik van de band mooi indalen. Dat was bij mijn huidige Ergonomix protheses niet nodig, denk ik, omdat deze al een heel natuurlijke hang hebben. Wat ik dus uiteindelijk niet mooi vind ;-)

 

Ik zie ook niet op tegen eventuele pijn hoor. Ben niet zo'n pieper ;-), maar hoop zooooo dat ik het resultaat nu wél mooi vind #keepmyfingerscrossed

 

@KMA2701.....spannend he!? Gister ook nog even als een dolle door de sportschool gerend haha! Niet leuk dat ik vanaf volgende week even rustig aan moet doen, maar het is niet anders. Hoe laat  ben je aan de beurt maandag?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei noov:

@Deevoted1981 en @Noisy....zojuist even lekker al jullie ervaringen gelezen. Fijn dat alles goed gaat!

Zouden jullie mij willen toevoegen aan jullie album? Dan kan ik nog even wat Straten Boobs bewonderen ;-). Hebben jullie trouwens sowieso een borstband gekregen? Voor mij is deze ook besteld, echter bij mij vorige BV is deze niet gebruikt en wilde de PC juist dat eea op een natuurlijke manier zijn plek zou vinden.

 

Vandaag vrij genomen om huis te poetsen, bedden te verschonen en boodschappen te doen. Morgen nog een dagje werken en zondag mentaal voorbereiden op maandag :D! Spannend...zin in...zie er tegenop....alles tegelijk :huh:!

 

XN

 

 

Ik heb je toegevoegd. 

Ik heb de band vanaf dag 1, volgens mij werkt Dr. Straten altijd met een borstband. Alleen bij ronde prothesen begin je er pa na de eerste controle mee.

Jij gaat dus voor een prothesewissel, begrijp ik. Wat ga je krijgen nu en hoe laat moet je maandag?

 

Hahaha @Deevoted1981 Dat heb ik dus ook, dat de 'ontvangst' heel goed is momenteel:152:

 

@Jasmijn_ Hier gaat het goed. Ik heb eigenlijk nergens echt last meer van behalve aan de zijkant van mijn rechterborst waar die flinke zwelling nog zit. Ik weet zeker dat daar iets geknapt is, een adertje of zo, zo voelde het ook. Nu trekt het langzaam weg maar de borstband drukt er steeds op dus het blijft wat gezellig/pijnlijk nu.

Ik merk ook dat ik iedere dag meer energie heb, dat is wel heel fijn. Morgen ga ik ook weer eens proberen om auto te rijden, eens kijken of het al een beetje wil lukken met die T-rex armpjes. Vandaag wel een dagje op de bank geboekt want ik ben bang dat ik anders meteen teveel doe.

 

Ik heb ook weer even nieuwe foto's toegevoegd 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deevoted1981

@noov dank jewel, ik ben er echt heel wijs mee! Wow 550/600 cc geweldig, ik ben echt benieuwd naar je straks! Hoop dat je nu helemaal happy gaat zijn. Ik ben erg blij met het bolle effect bovenop, dat is misschien wat minder natuurlijk maar ik vind het sexy. @KMA2701 en @noov nog even naar de sportschool rennen, geniet er maar van want voorlopig is dat even klaar :lol:. Ik heb maandag een beetje benen getraind maar dat moet je eigenlijk gewoon niet doen, ik ga alleen nog wandelen, nog 3 weken geduld en dan komt dat wel weer, belangrijkste zijn nu mooie boobs zonder complicaties, 100% focus op herstel. Succes ladies, super gaaf! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Deevoted1981 @noov Tegen dat niet naar de sportschool kunnen zie ik wel op hoor haha. Ik ben er minstens 4 keer in de week te vinden en ik ga het echt missen! Nog maar even dubbel zo hard genieten nu het nog kan inderdaad. 

 

@Noisy Vervelend van die plek op je rechterborst, hopelijk trekt het nu inderdaad snel weg! 

Succes met autorijden, hopelijk lukt dat en krijg je geen last. Toch fijn als je zelf weer lekker rond kan scheuren:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, ik heb mijn kast even uitgemest...

Alles linea recta de kliko in :3:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Deevoted1981:

@noov dank jewel, ik ben er echt heel wijs mee! Wow 550/600 cc geweldig, ik ben echt benieuwd naar je straks! Hoop dat je nu helemaal happy gaat zijn. Ik ben erg blij met het bolle effect bovenop, dat is misschien wat minder natuurlijk maar ik vind het sexy. @KMA2701 en @noov nog even naar de sportschool rennen, geniet er maar van want voorlopig is dat even klaar :lol:. Ik heb maandag een beetje benen getraind maar dat moet je eigenlijk gewoon niet doen, ik ga alleen nog wandelen, nog 3 weken geduld en dan komt dat wel weer, belangrijkste zijn nu mooie boobs zonder complicaties, 100% focus op herstel. Succes ladies, super gaaf! 

Dat zal inderdaad even schakelen worden, ik en stilzitten... dat word nog wat. Vrienden vragen zich echt af hoe ik dit ga doen... 

maar ook zon zin in aan de andere kant!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deevoted1981

@KMA2701 ... ik ken het :rolleyes: het voelde wel super om ff te sporten maar het schijnt toch echt een no go te zijn. 6 weken op een mensenleven is te doen en Netflix is wel een aanrader en natuurlijk het borstenforum :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deevoted1981

@Jasmijn_ dat sporten is echt balen, ik was net bij een sportcoach begonnen met voedingsschema, ochtendcardio en een trainingsprogramma :blink:.. ik heb echt een goed gevoel voor planning zeg maar! Gelukkig na 2 vreetweken en thuiszitten de voeding weer onder controle en hou ik het ff op wandelen, voor alles is een oplossing en ‘t is maar tijdelijk. Gun jezelf die tijd ook, je krijgt er iets heul heul heul moois voor terug! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Deevoted1981:

@Jasmijn_ dat sporten is echt balen, ik was net bij een sportcoach begonnen met voedingsschema, ochtendcardio en een trainingsprogramma :blink:.. ik heb echt een goed gevoel voor planning zeg maar! Gelukkig na 2 vreetweken en thuiszitten de voeding weer onder controle en hou ik het ff op wandelen, voor alles is een oplossing en ‘t is maar tijdelijk. Gun jezelf die tijd ook, je krijgt er iets heul heul heul moois voor terug! X

 

Ja wat dat betreft kijk ik er niet naar uit haha. Maar verder kan ik echt niet wachten totdat ik ook mag haha

Dan heb je het inderdaad lekker gepland haha, ben je net fanatiek opgestart en kom je er lekker in, moet je weer stoppen :mellow: Wandelen is ook lekker toch? Ik doe het in ieder geval altijd graag! Ja mijn vriend wil me na 2 weken alweer meenemen naar de gym :31:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deevoted1981
2 uur geleden zei Jasmijn_:

 

Ja wat dat betreft kijk ik er niet naar uit haha. Maar verder kan ik echt niet wachten totdat ik ook mag haha

Dan heb je het inderdaad lekker gepland haha, ben je net fanatiek opgestart en kom je er lekker in, moet je weer stoppen :mellow: Wandelen is ook lekker toch? Ik doe het in ieder geval altijd graag! Ja mijn vriend wil me na 2 weken alweer meenemen naar de gym :31:

Ja mijn vriend deed dat dus, dacht ik ga wel even fietsen ofzo maar dat was ik na 20 min zat natuurlijk en dan kom je toch in de verleiding :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Deevoted1981:

Ja mijn vriend deed dat dus, dacht ik ga wel even fietsen ofzo maar dat was ik na 20 min zat natuurlijk en dan kom je toch in de verleiding :lol:

Hahaha ja precies dat! Mijn vriend zei: na 2 weken moet je wel weer benen en billen gaan trainen :P en de gewichten roepen altijd heel hard naar je als je aan het vreemdgaan bent met de loopband haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Noisy:

Ik heb je toegevoegd. 

Ik heb de band vanaf dag 1, volgens mij werkt Dr. Straten altijd met een borstband. Alleen bij ronde prothesen begin je er pa na de eerste controle mee.

Jij gaat dus voor een prothesewissel, begrijp ik. Wat ga je krijgen nu en hoe laat moet je maandag?

 

Hahaha @Deevoted1981 Dat heb ik dus ook, dat de 'ontvangst' heel goed is momenteel:152:

 

@Jasmijn_ Hier gaat het goed. Ik heb eigenlijk nergens echt last meer van behalve aan de zijkant van mijn rechterborst waar die flinke zwelling nog zit. Ik weet zeker dat daar iets geknapt is, een adertje of zo, zo voelde het ook. Nu trekt het langzaam weg maar de borstband drukt er steeds op dus het blijft wat gezellig/pijnlijk nu.

Ik merk ook dat ik iedere dag meer energie heb, dat is wel heel fijn. Morgen ga ik ook weer eens proberen om auto te rijden, eens kijken of het al een beetje wil lukken met die T-rex armpjes. Vandaag wel een dagje op de bank geboekt want ik ben bang dat ik anders meteen teveel doe.

 

Ik heb ook weer even nieuwe foto's toegevoegd 

Zou ik ook eens mogen kijken?:)

ik heb zelfde voormast en twijfel ook over deze protheses bij van straten:) maar twijfel nog erg dus zie graag foto’s met resultaat:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noisy Hoe gaat het met je??

 

Ik lees dat jij een paard hebt en vroeg me af hoe je dat gedaan hebt met stallen uitmesten (misschien sta je volpension en hoef je dit wel helemaal niet haha)? Ik moet namelijk elke dag 3 stallen en de wei uitmesten en vraag me af na hoe lang ik dit weer zelf kan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Jasmijn_:

@Noisy Hoe gaat het met je??

 

Ik lees dat jij een paard hebt en vroeg me af hoe je dat gedaan hebt met stallen uitmesten (misschien sta je volpension en hoef je dit wel helemaal niet haha)? Ik moet namelijk elke dag 3 stallen en de wei uitmesten en vraag me af na hoe lang ik dit weer zelf kan!

Naar mijn idee is dit sowieso minimaal 6 weken. Maar ik denk dat je dit sowieso met je pc zou moeten overleggen;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Jasmijn_:

@Noisy Hoe gaat het met je??

 

Ik lees dat jij een paard hebt en vroeg me af hoe je dat gedaan hebt met stallen uitmesten (misschien sta je volpension en hoef je dit wel helemaal niet haha)? Ik moet namelijk elke dag 3 stallen en de wei uitmesten en vraag me af na hoe lang ik dit weer zelf kan!

Ik mest normaal ook zelf uit maar nu heb ik aan mijn pensionhoudster gevraagd of zij het de eerste 2 weken wil bijhouden. Vanaf nu gaat mijn man het doen, onder toeziend oog van mij :125: Mijn paard staat op vlas, dus dat is wel lekker makkelijk mesten. De wei hoef ik niet te doen gelukkig. Vanmiddag ga ik er weer even naartoe. Even een beetje poetsen met mijn T-rex armpjes en longeren. We hebben een roundpenn dus ik hoef haar niet aan de longe te houden, ideaal nu. Wat ik nog niet doe is rossen, en hoeven uitkrabben, dan moet je echt druk zetten en tillen dus dat ik nog even een 'no go'. 

 

Heb je zelf ook een paard?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.