Ga naar inhoud

Noisy : 6 november 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Gast Noisy

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei Noisy:

Ik mest normaal ook zelf uit maar nu heb ik aan mijn pensionhoudster gevraagd of zij het de eerste 2 weken wil bijhouden. Vanaf nu gaat mijn man het doen, onder toeziend oog van mij :125: Mijn paard staat op vlas, dus dat is wel lekker makkelijk mesten. De wei hoef ik niet te doen gelukkig. Vanmiddag ga ik er weer even naartoe. Even een beetje poetsen met mijn T-rex armpjes en longeren. We hebben een roundpenn dus ik hoef haar niet aan de longe te houden, ideaal nu. Wat ik nog niet doe is rossen, en hoeven uitkrabben, dan moet je echt druk zetten en tillen dus dat ik nog even een 'no go'. 

 

Heb je zelf ook een paard?

 

Dat is helemaal ideaal, fijn dat het zo geregeld kon worden! Haha, jij zet je man gewoon aan het werken, heel goed :130: Oh lekker, een roundpenn is ideaal wat dat betreft inderdaad, zit je niet onhandig te doen met de lijn(en) en krijg je ook geeen onverwachte ruk aan je borsten te verwerken! Dat kan je beter inderdaad nog even niet doen, doet je man dat nu ook?:P

 

Ik heb 10 jaar een eigen paard gehad, maar ik ben 2 jaar geleden gestopt met rijden. Ze staan nog wel bij mijn ouders thuis en zijn lekker met pensioen. Hebben er nu 4 staan, waarvan ik bij 3 de stallen nog elke dag moet uitmesten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 215
  • Created
  • Laatste Reactie

Zo, ik zit even heerlijk zonder bh op de bank. Alles even in de was. Ik moet zeggen, dat zit best lekker ^_^

2 minuten geleden zei Jasmijn_:

 

Dat is helemaal ideaal, fijn dat het zo geregeld kon worden! Haha, jij zet je man gewoon aan het werken, heel goed :130: Oh lekker, een roundpenn is ideaal wat dat betreft inderdaad, zit je niet onhandig te doen met de lijn(en) en krijg je ook geeen onverwachte ruk aan je borsten te verwerken! Dat kan je beter inderdaad nog even niet doen, doet je man dat nu ook?:P

 

Ik heb 10 jaar een eigen paard gehad, maar ik ben 2 jaar geleden gestopt met rijden. Ze staan nog wel bij mijn ouders thuis en zijn lekker met pensioen. Hebben er nu 4 staan, waarvan ik bij 3 de stallen nog elke dag moet uitmesten. 

Ok, zijn ze al op leeftijd dan of ben je om een andere reden gestopt?

Nee, ze heeft nu 2 weken stil gestaan maar dat was ook wel even goed. Ze moest nog even bijkomen van haar veulen, wat 3 weken geleden gespeend is. Nu ziet ze er weer super uit en kan ik gaan beginnen met conditiewerk. Dus tegen de tijd dat ik weer mag rijden heeft ze ook weer voldoende conditie

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Noisy:

Zo, ik zit even heerlijk zonder bh op de bank. Alles even in de was. Ik moet zeggen, dat zit best lekker ^_^

Ok, zijn ze al op leeftijd dan of ben je om een andere reden gestopt?

Nee, ze heeft nu 2 weken stil gestaan maar dat was ook wel even goed. Ze moest nog even bijkomen van haar veulen, wat 3 weken geleden gespeend is. Nu ziet ze er weer super uit en kan ik gaan beginnen met conditiewerk. Dus tegen de tijd dat ik weer mag rijden heeft ze ook weer voldoende conditie

 

Ik ben zelf gestopt omdat ik het plezier in paarden een beetje ben kwijtgeraakt, een best wel erge allergie heb en ik heel druk was met andere dingen. De een is nu 23 en de ander is 17, maar ze lopen lekker paard te zijn hier in de wei :) 

 

Was dat haar eerste veulen? En ga je het veulen houden? 

Leuk dat je nu weer lekker aan de gang kan, en dan lopen jullie mooi gelijk op! Zo gepland toevallig?:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jasmijn_:

 

Ik ben zelf gestopt omdat ik het plezier in paarden een beetje ben kwijtgeraakt, een best wel erge allergie heb en ik heel druk was met andere dingen. De een is nu 23 en de ander is 17, maar ze lopen lekker paard te zijn hier in de wei :) 

 

Was dat haar eerste veulen? En ga je het veulen houden? 

Leuk dat je nu weer lekker aan de gang kan, en dan lopen jullie mooi gelijk op! Zo gepland toevallig?:P

Oh ja, een allergie is niet handig bij paarden. Wel fijn dat ze bij je ouders gewoon grasmaaier mogen zijn. Kunnen zij niet bijspringen in de tijd dat jij aan het herstellen bent?

 

Nee, dit was haar 2e veulen. Helaas is het vorig jaar fout gegaan, veulen is in het vlies blijven zitten. Camera erop, geboortemelder om en nog ging het mis. Ze gaf ook helemaal geen tekenen van een aanstaande geboorte. Dit jaar heb ik ph-strips gebruikt om de melk mee te testen en dat werkte super. Deze bevalling heb ik helemaal mee gemaakt en ik heb zelfs meegeholpen om de kleine op de wereld te zetten. Ze had het behoorlijk zwaar. Die muts had ook bedacht dat ze op de eerste mega warme dag even ging bevallen.

 

Het was niet zo gepland maar het kwam wel mooi uit inderdaad.

Het is zeker de bedoeling dat hij blijft. Nu loopt hij lekker in de opfok. Kan hij mooi groeien en spelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Noisy:

Oh ja, een allergie is niet handig bij paarden. Wel fijn dat ze bij je ouders gewoon grasmaaier mogen zijn. Kunnen zij niet bijspringen in de tijd dat jij aan het herstellen bent?

 

Nee, dit was haar 2e veulen. Helaas is het vorig jaar fout gegaan, veulen is in het vlies blijven zitten. Camera erop, geboortemelder om en nog ging het mis. Ze gaf ook helemaal geen tekenen van een aanstaande geboorte. Dit jaar heb ik ph-strips gebruikt om de melk mee te testen en dat werkte super. Deze bevalling heb ik helemaal mee gemaakt en ik heb zelfs meegeholpen om de kleine op de wereld te zetten. Ze had het behoorlijk zwaar. Die muts had ook bedacht dat ze op de eerste mega warme dag even ging bevallen.

 

Het was niet zo gepland maar het kwam wel mooi uit inderdaad.

Het is zeker de bedoeling dat hij blijft. Nu loopt hij lekker in de opfok. Kan hij mooi groeien en spelen

Dat kunnen ze wel, en dat willen ze ook wel gelukkig! Zou het alleen wel zo snel mogelijk weer zelf willen doen, mijn ouders zijn ook erg druk! 

 

Wat zonde dat het vorig jaar fout is gegaan, dat soort dingen zijn altijd rot om mee te maken :( 

Goed dat je dit jaar extra maatregelen had genomen, en dat er nu een mooi hengstje uitgekomen is! 

Hoe vond je het om bij de bevalling te zijn? Ik was in oktober bij mijn zus op de boerderij in Nieuw-Zeeland en heb geholpen met een kalfje op de wereld te zetten, was heel bijzonder om mee te maken vond ik :wub: Op de eerste warme dag je veulentje eruit persen is ook niet de beste timing haha

 

Dat hij maar mooi mag opgroeien:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Noisy:

Ja, heel bijzonder. Nieuw leven op de wereld brengen is toch echt wel prachtig, en als je het dan ook nog op mag zien groeien...:wub:

 

Ja dat is dubbel speciaal :wub: Heb je misschien een foto van je hem en je merrie? (mag ook via pb om je topic niet te vervuilen haha) 

 

@Boobs350 Kan me voorstellen dat je het gaat missen! Ik denk dat het ook erg wennen is als je weer voor het eerst op het paard stapt, alles beweegt toch op een andere manier mee dan haha. Ben benieuwd hoe jullie dat gaan ervaren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minutes ago, Jasmijn_ said:

 

Ja dat is dubbel speciaal :wub: Heb je misschien een foto van je hem en je merrie? (mag ook via pb om je topic niet te vervuilen haha) 

 

@Boobs350 Kan me voorstellen dat je het gaat missen! Ik denk dat het ook erg wennen is als je weer voor het eerst op het paard stapt, alles beweegt toch op een andere manier mee dan haha. Ben benieuwd hoe jullie dat gaan ervaren!

@Jasmijn_ ja dat lijkt mij ook! Ik ga 12 weken stoppen.. misschien dat ik iets eerder begin als ik lessen overhoud van dit kwartaal..

Ik rij normaal op hete paarden maar begin dan maar weer op de trage haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Boobs350:

@Jasmijn_ ja dat lijkt mij ook! Ik ga 12 weken stoppen.. misschien dat ik iets eerder begin als ik lessen overhoud van dit kwartaal..

Ik rij normaal op hete paarden maar begin dan maar weer op de trage haha

 

Verstandig dat je zo lang een break neemt! Lijkt me best intens voor je borsten haha. 

Ach, lekker traag kan ook relaxt zijn, denk dat je dat dan helemaal niet zo erg vind, op zo'n stuiterbal is ook niets :P Ik ga de sportschool ook echt heel erg missen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎17‎-‎11‎-‎2017 om 14:37 zei Noisy:

Ik heb je toegevoegd. 

Ik heb de band vanaf dag 1, volgens mij werkt Dr. Straten altijd met een borstband. Alleen bij ronde prothesen begin je er pa na de eerste controle mee.

Jij gaat dus voor een prothesewissel, begrijp ik. Wat ga je krijgen nu en hoe laat moet je maandag?

 

Hahaha @Deevoted1981 Dat heb ik dus ook, dat de 'ontvangst' heel goed is momenteel:152:

 

@Jasmijn_ Hier gaat het goed. Ik heb eigenlijk nergens echt last meer van behalve aan de zijkant van mijn rechterborst waar die flinke zwelling nog zit. Ik weet zeker dat daar iets geknapt is, een adertje of zo, zo voelde het ook. Nu trekt het langzaam weg maar de borstband drukt er steeds op dus het blijft wat gezellig/pijnlijk nu.

Ik merk ook dat ik iedere dag meer energie heb, dat is wel heel fijn. Morgen ga ik ook weer eens proberen om auto te rijden, eens kijken of het al een beetje wil lukken met die T-rex armpjes. Vandaag wel een dagje op de bank geboekt want ik ben bang dat ik anders meteen teveel doe.

 

Ik heb ook weer even nieuwe foto's toegevoegd 

@Noisy.....dank je wel! Mooi hoor! Leuke (zwarte) bh ook :-)!

Dan krijg ik dus waarschijnlijk volgende week die borstband. Ik probeer me nu alvast voor te houden dat ik niet moet schrikken van "te hoge" borsten. Ik ga idd voor een wissel. Morgen 12.00 uur aan de beurt!

 

XN

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎17‎-‎11‎-‎2017 om 14:42 zei Deevoted1981:

@noov dank jewel, ik ben er echt heel wijs mee! Wow 550/600 cc geweldig, ik ben echt benieuwd naar je straks! Hoop dat je nu helemaal happy gaat zijn. Ik ben erg blij met het bolle effect bovenop, dat is misschien wat minder natuurlijk maar ik vind het sexy. @KMA2701 en @noov nog even naar de sportschool rennen, geniet er maar van want voorlopig is dat even klaar :lol:. Ik heb maandag een beetje benen getraind maar dat moet je eigenlijk gewoon niet doen, ik ga alleen nog wandelen, nog 3 weken geduld en dan komt dat wel weer, belangrijkste zijn nu mooie boobs zonder complicaties, 100% focus op herstel. Succes ladies, super gaaf! 

@Deevoted1981.....precies, dat bolle effect bovenop wil ik ook! Leuk voor in mijn kerstjurk! Trainen we de overtollige kilo's er in januari wel weer af ha ha!

 

XN

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deevoted1981

@noov juist, komt wel weer. December was al niet echt dè maand om een  killerbody te kweken :lol: eerst boobies, herstellen en dan weer gas geven, zomer 2018 wij komen eraan! B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Zooo, het is alweer even dat ik een update heb gegeven.

Ik heb er alweer 2 weken werken opzitten en ik kan steeds meer. In het begin kon ik mijn high waist broek niet dicht krijgen en nu gaat het weer prima. Iedere dag merk ik dat ik weer een beetje meer kan.

De boobs worden ook steeds zachter en soepeler en ik kan weer heerlijk op mijn zij slapen:43:

Mijn herstel gaat dus eigenlijk heel voorspoedig...Tot afgelopen maandagavond...Toen ik wilde gaan douchen merkte ik dat er onder het litteken van mijn rechterborst een gaatje zat..De opperhuid is wel gesloten maar daaronder is het open, ongeveer zo groot als de omvang van mijn pink. Ik dacht ik kijk het even aan maar ik was toch ongerust en daarom heb ik de volgende dag naar de kliniek gebeld. Ik moest foto's sturen en daarop kwam het antwoord dat ik even een week moest aankijken. Als het litteken dan nog niet rustiger was geworden moest ik langskomen. Toen ik gisteravond weer controleerde bleek het gaatje groter te zijn geworden en het beslaat inmiddels de helft van het hele litteken. Ik heb gelijk (om 00:15u) weer een foto gemaild en gezegd dat ik me erge zorgen maak hierom. Het velletje van het litteken is ook nog erg dun en ik was bang dat het zou knappen. Vandaag heeft Dr. Straten mij zelf gebeld en hij was heel blij dat ik zo goed gecontroleerd heb. Een klein gaatje heelt meestal vanzelf, dit in principe ook maar hij wil het opnieuw hechten omdat ik anders een breed litteken krijg. 

Het blijkt ook vaker voor te komen. De onderhuidse hechtingen zijn dan al opgelost en mijn lichaam had de wond van binnenuit nog niet goed genoeg gesloten om het gewicht van het implantaat te kunnen houden, daardoor is het dus weer open gesprongen.. Ik heb er verder geen last van gelukkig..

 

Lang verhaal kort,

aankomende woensdag of donderdag wordt ik opnieuw gehecht en dan maar hopen dat het wel goed heelt daarbinnen.

Ik zal zo even een paar foto's toevoegen dan hebben jullie er een beeld bij

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste 2 foto's zijn van maandag en de laatste is van gisteren.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje @Noisy....dat is wel even schrikken he?! Goed dat je het zo goed in de gaten hebt gehouden. Ik pak straks meteen het spiegeltje er weer bij ;-). Maar eigenlijk verwacht je dat ook niet meer na 3/4 weken toch?! Wel een aannemelijk verhaal. Fijn dat dr Straten jezelf meteen heeft terug gebeld en dat het vlg week opnieuw wordt gehecht. Succes meis :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Sheann:

@Noisy zou ik ook in je album mogen kijken? Tx

Had ik je er nog niet in gezet? Sorry! Natuurlijk mag je kijken, ik voeg je gelijk toe.

10 uur geleden zei noov:

Jeetje @Noisy....dat is wel even schrikken he?! Goed dat je het zo goed in de gaten hebt gehouden. Ik pak straks meteen het spiegeltje er weer bij ;-). Maar eigenlijk verwacht je dat ook niet meer na 3/4 weken toch?! Wel een aannemelijk verhaal. Fijn dat dr Straten jezelf meteen heeft terug gebeld en dat het vlg week opnieuw wordt gehecht. Succes meis :71:

Nee, je verwacht het zeker niet. Zo blijkt maar dat je het steeds goed in de gaten moet houden. Een litteken van 4 weken oud is natuurlijk ook nog erg jong. Ik denk dat het misschien door een keer flink niezen (en dat heb ik) weer een heel klein stukje open gesprongen is en het gewicht van de prothese de rest heeft gedaan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou ik ook in jullie album mogen kijken?

 

Ik ben zelf afgelopen maandag door dr straten geopereerd. Heb nu tramadol als pijnstillers omdat ik mij niet kan ontspannen. Gisteren samen met mij vader de littekens bekeken via een foto maar ik kan er niet veel van uitmaken. 

 

Borstband heb ik ook nog niet gekregen en krijg ik volgende week Woensdag. Ik zie daar best wel tegen op om zo'n band te dragen omdat ik nog best wel veel pijn ervaar. 

 

Lieten jullie af en toe ook ff je borsten 'luchten ' ? Ik heb sinds dinsdag de sport bh niet uit gedaan omdat het mij zelf niet lukt

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Julliette88:

Zou ik ook in jullie album mogen kijken?

 

Ik ben zelf afgelopen maandag door dr straten geopereerd. Heb nu tramadol als pijnstillers omdat ik mij niet kan ontspannen. Gisteren samen met mij vader de littekens bekeken via een foto maar ik kan er niet veel van uitmaken. 

 

Borstband heb ik ook nog niet gekregen en krijg ik volgende week Woensdag. Ik zie daar best wel tegen op om zo'n band te dragen omdat ik nog best wel veel pijn ervaar. 

 

Lieten jullie af en toe ook ff je borsten 'luchten ' ? Ik heb sinds dinsdag de sport bh niet uit gedaan omdat het mij zelf niet lukt

Hoi! Als eerste, gefeliciteerd met je nieuwe boobs:43: Wat heb je gekregen?

 

Balen dat je nog zoveel pijn ervaart maar hou vol, het komt echt goed. Bij mij waren de eerste 5 dagen ook echt geen "roze beleving" hoor. Na een kleine week begon het echt pas een beetje beter te worden. Die 3 dagen waar iedereen over praat gingen bij mij echt niet op en ik heb zelfs even een momentje gehad dat ik naar de pijnloze dagen van voor mijn bv verlangde, maar echt, het komt goed. Zodra je dan ook verbetering voelt gaat het ook best snel.

 

Wat betreft de band,

gewoon volgende week even vragen hoe en wat omdat dat je nog veel pijn hebt.

 

Ja, ik liet ze regelmatig even een uurtje luchten, even de druk eraf. Wel lekker liggen dan want de zwaartekracht moet je nog even niet onderschatten dan *auwtsj*

Jouw wondjes zitten ook nog lekker ingepakt onder de pleisters, dan kun je er inderdaad niet veel van maken. 

 

Ik zal je even toevoegen

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Julliette88 volgens mij had ik je al een keer toegevoegd aan mn album.

 

Ik heb ook heel veel pijn gehad de eerste twee weken. Met dag 10 kreeg ik eindelijk Tramadol en kon ik wat ontspannen maar had nog wel veel pijn. Nu ben ik bijna 3 weken PO en gebruik nog steeds Tramadol en om de 3 uur pijnstilling. Het gaat nu wel veel beter en ik kan eindelijk langer als 1 a 2 uurtjes slapen snachts. 

 

Ik staarde me ook blind op het feit dat het na 3 a 4 dagen beter zou gaan en de ergste pijn voorbij zou zijn. Helaas was dit niet het geval bij mij. Ik vond het moeilijk om vergelijkbare verhalen te vinden online en voelde me echt alleen.

 

Ik heb mijn BH en borstband alleen uit met het douchen. Op zich maakte het voor de pijn niet zoveel uit want de brandende pijn kwam toch van binnen uit.

 

Wat bij mij het beste hielp is recht op slapen. Zo recht op mogelijk en een kussen bij je voeten als tegendruk zodat je niet naar beneden zakt. Ook niet te lang stil zitten. Af en toe lopen, ook snachts, en even je armen en schouders rekken en strekken zodat de spier en Los komen.

 

Als je wilt mag je me PBen met vragen of als je gewoon ff wilt klagen.

 

Sterkte meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Noisy:

Hoi! Als eerste, gefeliciteerd met je nieuwe boobs:43: Wat heb je gekregen?

 

Balen dat je nog zoveel pijn ervaart maar hou vol, het komt echt goed. Bij mij waren de eerste 5 dagen ook echt geen "roze beleving" hoor. Na een kleine week begon het echt pas een beetje beter te worden. Die 3 dagen waar iedereen over praat gingen bij mij echt niet op en ik heb zelfs even een momentje gehad dat ik naar de pijnloze dagen van voor mijn bv verlangde, maar echt, het komt goed. Zodra je dan ook verbetering voelt gaat het ook best snel.

 

Wat betreft de band,

gewoon volgende week even vragen hoe en wat omdat dat je nog veel pijn hebt.

 

Ja, ik liet ze regelmatig even een uurtje luchten, even de druk eraf. Wel lekker liggen dan want de zwaartekracht moet je nog even niet onderschatten dan *auwtsj*

Jouw wondjes zitten ook nog lekker ingepakt onder de pleisters, dan kun je er inderdaad niet veel van maken. 

 

Ik zal je even toevoegen

Gelukkig ben ik dan niet de enige. Dacht ook ach na de 3e dag komt het goed maar hier niet zo haha. 

 

Ik heb 440 cc gekregen anatomisch dual plane high profile. Beste meloenen haha. Had een 75 a cup. 

 

Ik vind dat ze ook goed gezakt zijn dr afgelopen dagen ondanks ik mijn bh niet uit heb gedaan. 

Vanavond komt mijn vriend mij helpen en dan ga ik de uurtje zonder bh zitten.

 

Bedankt voor je tip. Zal het zeker met straten bespreken. Want ik had ze al gebeld waarom ik niet gelijk een borstband om heb gekregen want dat is gebruikelijk bij anatomisch. Maar dat verschilt blijkbaar per persoon.

 

Fijn om te horen dat je niet de enige bent ..want soms denk ik bij mij zelf dat ik beter tietloos was gebleven dan deze hel. Maargoed heb gelezen dat je veel geduld moet hebben..poeh dat is best lastig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sheann:

@Julliette88 volgens mij had ik je al een keer toegevoegd aan mn album.

 

Ik heb ook heel veel pijn gehad de eerste twee weken. Met dag 10 kreeg ik eindelijk Tramadol en kon ik wat ontspannen maar had nog wel veel pijn. Nu ben ik bijna 3 weken PO en gebruik nog steeds Tramadol en om de 3 uur pijnstilling. Het gaat nu wel veel beter en ik kan eindelijk langer als 1 a 2 uurtjes slapen snachts. 

 

Ik staarde me ook blind op het feit dat het na 3 a 4 dagen beter zou gaan en de ergste pijn voorbij zou zijn. Helaas was dit niet het geval bij mij. Ik vond het moeilijk om vergelijkbare verhalen te vinden online en voelde me echt alleen.

 

Ik heb mijn BH en borstband alleen uit met het douchen. Op zich maakte het voor de pijn niet zoveel uit want de brandende pijn kwam toch van binnen uit.

 

Wat bij mij het beste hielp is recht op slapen. Zo recht op mogelijk en een kussen bij je voeten als tegendruk zodat je niet naar beneden zakt. Ook niet te lang stil zitten. Af en toe lopen, ook snachts, en even je armen en schouders rekken en strekken zodat de spier en Los komen.

 

Als je wilt mag je me PBen met vragen of als je gewoon ff wilt klagen.

 

Sterkte meid!

Dat gevoel had ik dus ook, geen vergelijkbare verhalen alsof ik de enige bent.

 

Het gekke is ik heb geen branderig gevoel meer spierpijn en trekkend gevoel. 

 

Ben vandaag beginnen met tramadol maar voel mij ontzettend licht in de hoofd. Had jij dat ook? 

 

Lopen en streken doe ik ook. Maar ik kan niet te lang staan. Raak dan buiten adem.

 

Ik lig op de bank met veels kussen en een voedingskussen in mij nek zodat ik mij hoofd daar op kan steunen. Ik durf niet eens te liggen in bed.

 

Wat een hel. Ik doe ook helemaal niets. Kan niet eens met een vaatdoekje de tafel schoonmaken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.