Ga naar inhoud

Mvrtjepauline : 11 september 2017 : Dr. Halbesma : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei Merava:

Ja snap daar zelf ook nog niet veel van:lol:

 

ik heb 400cc

 

en mag een band dragen, maar denk ook echt dat ik veels te ongeduldig ben. 

Op de foto met het gordijn op de achterkant lijken ze mooi rond! 

volgens mij hou je ook nog heel veel vocht vast en is je spier nog heel gespannen. Hou je tussen de borsten ook vocht vast? Ik denk als dat weg trekt dat je al een veel mooiere vorm hebt en dat de bolling ook beter uit komt. Ik vind ze qua grootte wel mooi hoor. Zou nog even geduld hebben inderdaad en heeeeel veel drinken! Dat zorgt voor een goede afvoer van het vocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja tussen mijn borsten houd ik idd nog vocht vast...

 

maar aan de andere kant denk ik dan..wat als het vocht verdwijnt??? Zijn ze dan nog kleiner?

 

ben wel geheel pijnvrij nu! :wub:

 

maar snap echt niet waarom ze zo hoog gezet zijn... jij hebt dat helemaal niet. 

 

Half oktober moet ik weer op consult.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je pijnvrij bent @Merava! Ik heb wel nog af en toe pijntjes en steekjes, maar is te doen.

 

ik denk dat als het vocht er tussen is verdwenen dat ze ook groter lijken weer omdat je meer projectie krijt.

Ik heb minder CC dan jou maar vind de mijne idd wel groter lijken. Het ligt natuurlijk ook allemaal aan de voor situatie he!

 

Ik denk dat je je over de hoogte geen zorgen moet maken. 

Ik hoef pas eind okt/begin nov op consult (na 6 weken). Heb jij je afspraak al??

heb je via Bauland of Faceland ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Mvrtjepauline:

Dankjewel @Jojo83 ik ben er iedere dag blijer mee ! Vorm en stand worden iedere dag beter. Ben jij al geweest of moet je nog gaan?

 

Heerlijk toch! Nee ik moet nog.. 2de week van nov is het mijn beurt. Ook via Faceland en dan Dr Klein :). Maar twijfel nog een beetje over de maat die ik moet nomen.. heb nu 315 full gepast en was daar tevreden mee.. maar groter lonkt haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nu drie weken geleden geholpen. Littekens zien er al goed uit. Geen pijn meer! 

Wel nog vocht, maar vorm is al erg mooi geworden vind ik.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.