Ga naar inhoud

Leen_ : 18 december 2017 : Dr. Bruekers : Bergman Clinics


Gast Leen_

Aanbevolen berichten

Heeee dames,

 

Het zit er op! Ik heb eindelijk boooobs. Toch een gek idee. Al 20jaar loop ik met het zelfde lichaam en opeens veranderd het volledig voor de rest van mijn leven. Maar goed. Hier mijn verslag:

 

Om 07.15 werd ik verwacht bij Bergman en om 08.15 zou ik geopereerd worden. K dacht yes lekker vroeg in de ochtend dan kan het niet uitlopen en ben ik lekker vroeg klaar. Ik werd opgehaald en kon me vrijwel meteen omkleden in die super sexy outfit. Lekker z’n zwetend synthetisch pak. Ik werd meegenomen naar een zaal waar ze mn infuus zouden prikken maar daar kwamen ze niet eens aan toe. (Dat werd later gedaan toen ik mee werd genomen naar de ok) Toen stond mn pc al aan mn bed om me af te tekenen. Ik werd wel vreselijk emotioneel. Alles bij elkaar. Spanning, vreugde, angst voor naalden... 

maar goed het moest ik wilde dit. Eenmaal boven duurde het redelijk lang. Mijn infuus was geprikt en ik zag de mensen van de ok een beetje stressen. Je voelt hem al aankomen; ik werd niet om 08.15u geopereerd omdat mijn protheses niet waren geleverd..... een diepe teleurstelling op dat moment maar ze konden wel op dat zeggen dat ze onderweg waren om ze te leveren. Het liep uiteindelijk uit tot 10.30u voordat ik eindelijk werd opgehaald. Eenmaal op de ok ging het allemaal heel snel. Liggen, bloeddruk meten, plakkers plakken en slapen. En dan... om 11:45u werd ik wakker met boobs! Waar ik al zo lang naar uitkeek! Het eerste wat ik deed was kijken en voelen natuurlijk.

Terug op de kamer kreeg ik de sport bh aan. Een 80C. Die band drukte enorm op mijn middel heen waardoor ik heel kort ademig werd. Daarom heb ik nu een 85C gekregen zodat het allemaal iets ruimer werd en ik normaal kon ademen.

Op het moment dat ik naar huis mocht en het infuus er uit was, ging ik bergafwaarts. Duizelig, licht in mn hoofd en misselijk. Bloedruk van 114/60 op het moment dat ik weer lag. Hierdoor moest ik nog even iets langer blijven.

Uiteindelijk was ik om 19:30u thuis. Een mega lange dag dus als je al om 05:30u thuis bent vertrokken.

Op dit moment maak ik het ‘oke’. Ik heb veel drukkende pijn op mijn borsten. Het is meer een vervelende stekende pijn. Ik kijk uit naar volgende week als de pijn minder is...

 

Liefs, Leen

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Roosxx:

Fijn dat alles goed is gegaan! En wat heftig dat ze nog niet geleverd waren zeg, maar gelukkig is alles goed gekomen. Ik vond de pijn de eerste 3 dagen het heftigste. Lekker genieten van je nieuwe boobs!! 

Klopt ik heb ook veel pijn nu. Vanacht ook super slecht geslapen. Ik kijk echt uit naar over een week als alles wat is gezakt. Ik kan mn ogen er ook niet vanaf houden :blush: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei savannahhhxx:

Hey Leen, wat erg dat je protheses nog niet binnen waren, stom van het ziekenhuis dat ze daar geen rekening mee hielden en er pas op het laatste moment achter kwamen. Gelukkig is alles voor de rest goed verlopen. Geniet van je nieuwe borsten en succes met je herstel xxx

Ik vond het ook niet netjes... dat is het belangrijkste van de hele operatie. Gelukkig werden ze met spoed gebracht. 

Lief! Dankjewel xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.