Ga naar inhoud

Wentel : 29 september 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Gast

Aanbevolen berichten

13 minuten geleden zei Gentle:

Nee geen last van gelukkig maar lees het meer. Ik heb in de ochtend veel pijn om mijn borstbeen, dat is ook niet fijn..

Oei das idd niet fijn zal  goed zijn als we een paar weekjes verder zijn;) beterschap

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Brabs:

Ik had gigantische rugpijn toen ik in mijn bed sliep. Nu slaap ik in de zetel half rechtop en dat zorgt er echt voor dat ik geen rugpijn meer heb (sorry vriend!) :P 

Haha des te beter voor jou ik ben waarschijnlijk gewoon versleten :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Brabs:

Ik had gigantische rugpijn toen ik in mijn bed sliep. Nu slaap ik in de zetel half rechtop en dat zorgt er echt voor dat ik geen rugpijn meer heb (sorry vriend!) :P 

Werkt het ook niet als je wat kussens op elkaar legt? Dan lig je wat hoger net zoals in een zetel half rechtop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wentel Gefeliciteerd! Heb je de nieuwe borsten ook al kunnen bewonderen?

 

 

Even een algemene vraag over Dr Verdonck, je kunt bij hem kiezen of je onder narcose gaat of alleen in een kunstmatige slaap gebracht wordt waarbij je zelf ademt, toch?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Ellen125:

Werkt het ook niet als je wat kussens op elkaar legt? Dan lig je wat hoger net zoals in een zetel half rechtop.

Zal ik deze nacht is proberen ben een oud wijf denk ik ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Wentel:

Zal ik deze nacht is proberen ben een oud wijf denk ik ;)

Hahahaha. Ik had het geluk van een elektrisch bed :) Maar lees dat veel dames wat kussens stapelen en dan 1 er tegen aan of een voedingskussen erbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Ellen125:

Werkt het ook niet als je wat kussens op elkaar legt? Dan lig je wat hoger net zoals in een zetel half rechtop.

Zal ik deze nacht is proberen ben een oud wijf denk ik ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Ellen125:

Hahahaha. Ik had het geluk van een elektrisch bed :) Maar lees dat veel dames wat kussens stapelen en dan 1 er tegen aan of een voedingskussen erbij.

Heb per ongeluk 2 x hetzelfde gestuurd 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sudkart:

@Wentel 18 oktober is het eindelijk aan mij! ik zal voor 375 of 400 cc gaan. Verdonck zelf had me 355 aangeraden.

Ga je ook voor SEBBIN? Het is niet meer zo lang he spannnend 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.