Ga naar inhoud

Neptietenmamma : 8 december 2010 : Dr. Kruppa : OLVG


Aanbevolen berichten

Ik sta 8 december op de planning om mijn protheses te laten verwijderen. Tot mijn grote spijt. Is een lang verhaal, kan je hier lezen mijn verhaal

Ik hoop daarna over een aantal jaar ( als ik hopelijk een tweede kindje en nog eens borstvoeding geven achter de rug heb) een borstlift met protheses te kunnen laten uitvoeren.

Ik ben heel zenuwachtig voor de operatie en vooral over de resultaten als de protheses eruit zijn, maar ik zie geen betere keuze dan ze nu weg laten halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ook trots op je hoor, was een heel moeilijke beslissing voor je, maar 't is hopelijk maar tijdelijk en hoop ook dat je later toch nog terug mooie boobs kunt hebben na een lift in combinatie met prothesen. Veel sterkte en succes met je explantatie en wie weet valt het resultaat toch nog een beetje mee.

Liefs, :58:

PS: heb je vorige topic gesloten, kan men hier je verhaal verder volgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje wat een triest einde eigenlijk,vind je heel dapper,en gelukkig heb je dan wel de knoop door kunnen hakken,lijkt me erg moeilijk hoor,maar wel verstandig.

heel veel sucses met heel de situatie en na je kindje lekker uitkijken naar weer een mooi paar borsten :71::71::71:

veel geluk en gezondheid toegwenst

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo Dames

Heel erg bedankt voor jullie lieve reacties

Ik ben inmiddels geopereerd. Een dagje eerder dan gepland zelf. Wat weer het voordeel had dat ik een dag minder had om me zenuwachtig te maken.

En dat kwam goed uit want ik heb de operatie ondergaan zonder narcose. Wel fijn want ik had de vorige keer echt een zware klap daarvan.

Nu kon ik een uur later lekker zelf de deur uitstappen om opgehaald te worden door mijn lief.

Het was best griezelig maar uiteindelijk is de operatie zelf en de pijn erna me erg meegevallen. Het plaatsen van de protheses was veel zwaarder.

Het eindresultaat is een ander verhaal. Het is best schrikken. Twee flinke deuken bovenin mijn borsten en ze lijken echt leeggelopen.

Maar goed. Ik wist dat het niet mee zou vallen en ben nu in ieder geval van de klachten af.

Ik hoop dat het nog een beetje bijtrekt na verloop van tijd als het weefsel zich wat natuurlijker verdeelt over de plekken waar eerst de protheses zaten.

Voorlopig is het vooral lastig dat ik mijn kleine meis niet op kan tillen en dat ze niet echt snapt waarom dat is, ondanks de uitleg.

Ik zal later nog wel een update plaatsen.

Kan iemand me uitleggen hoe ik het beste ergens foto's achter een wachtwoord kan plaatsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey neptietenmama,

Je hebt het achter de rug, gelukkig is het je meegevallen qua pijn, maar wat moet ik me voorstellen bij een operatie zonder narcose, heb je dan een roesje gehad, of was je echt wakker tijdens de operatie? Je was toch wel op z'n minst plaatselijk verdoofd dan? Lijkt me ook wel griezelig hoor! :unsure:

Kan me voorstellen dat je toch nog een beetje schrok van je nieuwe aanblik, maar je moet maar in gedachte houden dat het slechts tijdelijk is en je later opnieuw mooie boobs kunt laten maken na je tweede zwangerschap. Wil je voor nu een voorspoedig herstel wensen en in de toekomst een nieuwe zwangerschap en nieuwe boobies naar je wens!

Veel liefs, :54:

PS: je kunt bij mijnalbum.nl een album aanmaken wat je kunt beveiligen met een ww, hier vind je meer info hoe je dat doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.