Ga naar inhoud

Blinq_84 : 6 november 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Gast Blinq_84

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden zei RL36:

Fijn dat de nacht beter is gegaan! En hoe is de pijn vandaag? 

Lfs

Ja gaat al iets beter gelukkig!

Overeind komen was echt een hell de eerste dag,maar ook dat is al iets minder pijnlijk gelukkig!

We gaan de goede kant op :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 251
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Blinq_84:

Hoi goedemorgen :D ja gelukkig beter geslapen dan gisteren!

Heb mijn dochtertje verteld dat ze mama (wees ik de borstkas aan) daar iets beter gaan maken...

En daar nam ze gelukkig genoegen mee..

Wel vroeg ze door:Waarom dan?

Waarop ik zei dat ik dat graag zelf wil..

 

Ze vraagt wel steeds hoelang ik nog op bed moet liggen en heb 6nachtjes gezegd..

En mijn vriend haalde ze gisteren op van school en mijn zoontje vroeg of iemand mocht komen spelen en zei mijn vriend:Nee doe maar niet met mama..

Waarop mijn dochter riep:Ja die moet nog 6 nachtjes in bed !!:12:

 

Maar dat ist enigste wat wij weten wat ze nog geroepen heeft :blush:...

 

Ik heb je toegevoegd!!

Haha, kinderen kunnen daar zo zalig mee omgaan! Super die reacties soms :D! Het zal inderdaad even improviseren worden richting de kinderen. Ik heb in ieder geval al geregeld dat ze een weekje met de bus van en naar school kunnen. Dat vonden ze zelf helemaal top (dat hebben ze nog nooit gedaan).

 

Fijn te horen dat je alweer iets beter geslapen hebt :35:

 

Ook ben ik even gaan piepen naar je album! Wat een supermooi resultaat!

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Erna:

Haha, kinderen kunnen daar zo zalig mee omgaan! Super die reacties soms :D! Het zal inderdaad even improviseren worden richting de kinderen. Ik heb in ieder geval al geregeld dat ze een weekje met de bus van en naar school kunnen. Dat vonden ze zelf helemaal top (dat hebben ze nog nooit gedaan).

 

Fijn te horen dat je alweer iets beter geslapen hebt :35:

 

Ook ben ik even gaan piepen naar je album! Wat een supermooi resultaat!

 

Groetjes

Aahh dankjewel :),ja ben ook heel benieuwd naar het eindresultaat :141: maar dat duurt nog ff haha,,

 

Succes nog met de kids,gaat vaat helemaal goed komen!!

 

XxXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Mirtje:

Gefeliciteerd, net alles even gelezen, fijn dat het al beter met je gaat!

Laat je lekker verwennen en geniet van deze tijd.

zou je mij weer toe willen voegen in je mapje? 

 

Groetjes...

 

Jazekers,ik heb je toegevoegd :)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Blinq_84:

Hoi ja het gaat,heb de medicatie wel iets opgevoerd ..

Neem nu iets meer celebrex erbij ..

 

Bh begint ook wel strak te zitten beneden bij de band,welke bh draag jij?

Denk dat ik er ergens even 1 bij bestel,,

 

Bij jouw gaat het weer de betere kant op nu?

Hoelang ben je nu precies ok?

XxXx

@Blinq_84 vandaag is dag 5po. Merk dat ik me wel een stuk beter voel dan de eerste twee a drie dagen. Wel kan je nog weinig want zodra je iets pakt of iets teveel trekt voel je het aan je armen/borst. Lastig lastig. Je bent zo beperkt en vindt dat wel moeilijk. Hoe is jouw dag 2?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Blinq_84 zou ik ook mogen spieken? Ben heel benieuwd! 

 

Ik heb trouwens al van die tussenstukjes voor mijn bh gehaald, mocht hij de eerste dagen echt te strak zitten. Misschien scheelt dat een beetje?

 

@nadia.i zou ik ook bij jou mogen kijken? :) 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Aloysa:

@Blinq_84 zou ik ook mogen spieken? Ben heel benieuwd! 

 

Ik heb trouwens al van die tussenstukjes voor mijn bh gehaald, mocht hij de eerste dagen echt te strak zitten. Misschien scheelt dat een beetje?

 

@nadia.i zou ik ook bij jou mogen kijken? :) 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ja heel slim,had ik niet aan gedacht ;)...Heb ze vannacht bij bol.com besteld en 2 nieuwe Bh's...

Komen morgen pas binnen,nog ff volhouden ^_^ ....

 

Ja ik had je er al ingezet geloof ik :)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Pienn:

@Blinq_84 vandaag is dag 5po. Merk dat ik me wel een stuk beter voel dan de eerste twee a drie dagen. Wel kan je nog weinig want zodra je iets pakt of iets teveel trekt voel je het aan je armen/borst. Lastig lastig. Je bent zo beperkt en vindt dat wel moeilijk. Hoe is jouw dag 2?

Ja vindt dat afhankelijke ook lastig hoor,maar heeft wel echt even z'n tijd nodig ,,,

Hoop dat mijn vriend het nog volhoudt om even thuis te blijven ^_^( eigen baas en alt druk!)

 

Vandaag gaat al beter dan gisteren gelukkig,ook iets beter kunnen slapen!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Pienn:

@Blinq_84 Ja na dag drie zal je zien dat het pijnlijkste er vanaf is. Mag ik ook in je album spieken?

Ja heb je toegevoegd :) heb jezelf ook een album?

Zou ik ook graag even willen meekijken ^_^,,

 

Ja vindt nu al een heel verschil gelukkig met de eerste 24uur :12: !

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Blinq_84, fijn te lezen dat het al een stukje beter gaat en dat je al wat beter geslapen hebt. Het zal iedere dag een stukje beter gaan. Maar hou wel goed in de gaten dat je niet te veel hooi op je vork neemt. Je bent pas twee dagen po, dus rustig aan! Lekker genieten en luieren, nu het nog kan.

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Jaydee:

@Blinq_84, fijn te lezen dat het al een stukje beter gaat en dat je al wat beter geslapen hebt. Het zal iedere dag een stukje beter gaan. Maar hou wel goed in de gaten dat je niet te veel hooi op je vork neemt. Je bent pas twee dagen po, dus rustig aan! Lekker genieten en luieren, nu het nog kan.

 

Veel liefs, Jaydee 

Ja klopt,moet ik zelf wel voor waken ^_^ merk al dat je  meteen wordt afgestraft als je teveel doet,en dan heb ik nog niks geks gedaan hoor :141: ,,

 

Wel fijn dat je zo snel vooruitgang merkt,gelukkig!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Blinq_84:

Dankjewel :D ik heb je toegevoegd!

 

thx!!! als ik terug aan die eerste dagen denk krijg ik de kriebels brrr, maar gelukkig valt het zo te lezen goed mee bij jou!

heb net je foto's bekeken,  helemaal herkenbaar!! en ik ben nu zo gelukkig, je zal nog heel tevreden gaan worden, absoluut!!

nu lekker herstellen en de gevraagde rust zeker nemen, dan komt alles helemaal in orde 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei MissM:

 

thx!!! als ik terug aan die eerste dagen denk krijg ik de kriebels brrr, maar gelukkig valt het zo te lezen goed mee bij jou!

heb net je foto's bekeken,  helemaal herkenbaar!! en ik ben nu zo gelukkig, je zal nog heel tevreden gaan worden, absoluut!!

nu lekker herstellen en de gevraagde rust zeker nemen, dan komt alles helemaal in orde 

Ja ga ik zekers doen  :) jammer dat 't zolang herstel nodig heeft,,, (Net 4 dagen po :12: haha)

 

Rechts voelt bij mij veel beter aan dan links,links voelt beetje meer ontstoken ofzo aan,net of iemand in die borst zit te knijpen zeg maar,weet ff geen betere uitleg ^_^,,

Straks met douche maar eens even kijken of het er nog rustig uitziet ..

Weet ook dat ze apart genezen,maar rechts voelt stukken beter aan..

 

Nja,komt vast goed!

We hobbelen zo nog maar ff'tjes door!

 

XxXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei KK-love:

Goedemorgen @Blinq_84

Hoe is je nacht geweest?

Hopelijk is de pijn alweer minder!

Ik duim voor je dat je snel van het proces kan genieten zonder al te veel pijn:53:

Ja goed!!!

Echt goed kunnen slapen van 21.00 tot 07.00 :D had 't ff nodig denk ik...

 

Wel netjes om 02.00 medicijnen ingenomen en nog wat op mijn telefoon gekoekeloerd,en toe weer in slaap gevallen...

Dalijk eens opstaan :141: kijken hoe alles vandaag aanvoelt!

 :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Blinq_84 Wat fijn om te horen dat je goed hebt geslapen! slaap heelt zei mijn oma altijd! Alweer 4 dagen po... tje wat gaat de tijd snel zeg. tegen de tijd dat ik mijn boobies krijg ben jij 6 weken! mag je misschien alweer gaan sporten als je dat zou willen. Maar nu eerst even genieten van lekkere luie dagen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.