Ga naar inhoud

Voorstellen :-) Bv ~ 5x geopereerd ~ complicaties:-( tips & ervaringen


Rooike

Aanbevolen berichten

Op 18-10-2017 om 21:42 zei Rooike:

2 weken terug heb ik me aangemeld maar nog geen puf gehad om me voor te stellen en mijn verhaal te doen. Sorry! 

 

Ik ben vrouw van 41, samenwonend en mama van een zoon van 14. Ik heb 2 honden en werk parttime als administratief medewerkster bij een transportbedrijf. Ik ben 1.64 en weeg 61 kilo. 

 

Ik heb ongeveer 2 jaar geleden mijn 1ste Bv gehad. Na lang overwegen en gespaart te hebben had ik eindelijk de knoop doorgehakt. Sinds die tijd ben ik 5x geopereerd door een fout van de pc en complicaties en ben ik nog aan tobbe :-(

 

Mijn 1ste operarie (bv) was goed verlopen en ik herstelde snel en goed. Enkel had de pc niet de afgesproken / juiste protheses geplaatst. 

Ik wilde hp 500cc col2 en hij had medium 600cc col1 geplaatst. 

Deze waren veelste plat en te breedt. 

En omdat ze voor de spier waren geplaats gingen mijn borsten hangen.

 

Hij wilde dit oplossen door matjes onder mijn prothese te plaatsen en deze vast te zetten aan mijn borstspier zodat de prothese gelift werdt en ik geen hangborsten meer had en meer volume bovenin. Ik vertrouwde de arts en ging voor de 2de herstel operatie.. 

 

Enkele weken erna reeg ik pijn in mijn linkerborst, veel zwelling en kreeg een vierkante vorm. 

Mijn matje was niet juist geplaatst en mijn prothese was achter matje langs naar beneneden gegaan. 

En moest dus opnieuw geopereerd worden (3x). Toen ik wakker werd was zowel links als rechts de matjes en protheses verwijderd en moest ik alles tot rust laten komen eer dat er andere protheses geplaatst konden worden. 

 

Decrmber (2016) vorig jaar was mijn 4e operatie. En zal ik deze x dus wel de hp 500cc geplaats krijgen. 

Echter zal de operatie en herstel wat langer duren omdat doordat het matje in mijn linkerborst toen verkeerd zat en al verkleeft was met t weefsel, ik daardoor dus verklevingen had kregen in mijn linkerborst en ze deze los moesten maken. 

Toen ik wakker werd uit de operatie zag de linkerkant ook bont en blauw. 

Maar ik was blij met resultaat. 

 

Een week na de operatie kreeg ik een nabloeding waardoor dat mijn litteken een stukje open sprong.  Het bloed en wondvocht liep er met stralen uit. 

Ze hebben dit opnieuw gehecht maar dat mocht helaas niet helpen. Door de hoeveelheid vocht, bloeduitstortingen en dunne huid door de verkleving.. schuurde binnen enkele dagen mijn litteken open waarbij mijn prothese zichtbaar was en onder plaatselijke verdoving eruit is gehaald. 

En ik dus weer een half jaar zonder prothese moest en wederom alles ging verkleven.

 

De rechter borst genezede goed. Alleen was pocket te breedt en zat deze niet goed op zijn plek en zakte naar de zijkant. 

Maar dit zal de pc met een kleine ingreep gelijk oplossen als in de linkere borst een andere prothese werdt geplaatst. 

 

Nu na een half jaar me vreselijk rot en verminkt te hebben gevoeld met 1 borst waarvan prothese niet helemaal goed zat en 1 borst die aan de onderkant en binnenkant helemaal verkleeft zat aan mijn borstkast kon ik eind augustus voor mijn 5e operatie. 

 

Ik was vreselijk angstig want ik had geen vertrouwen meer in mijn pc.. Hoe begrip vol en aardig dat hij ook is. Maar ik was overtuigd dat t nu goed zal komen.... en daarnaast zaten er geen kosten aan. 

 

Helaas kwam ik slechter uit de operatie dan dat ik erin ging :-(

Ik had links nog altijd geen prothese omdat hij met los maken van mijn verklevingen en het plaatsen van de prothese een gat in mijn huid trok... en de prothese gelijk weer verwijderd moest worden. 

De rechterkant zal hij corrigeren, alleen ipv daarvan hij heeft hij een kleinere prothese geplaatst. (450cc) waardoor de ruimte nu nog groter is. 

En nu ook een deuk heb aan de binnenkant van de borst. 

 

Dus al met al ben ik de wanhoop nabij.. 

Na 5 operaties..  een hoop geld lichter.. heb ik nu rechter borst die raar van vorm is... en linkerborst die inmiddels alweer verkleeft en met een gat erin wat vanzelf dicht moet groeien.... 

 

Mijn pc stelde direct voor, zodra het gaatje dicht gegroeit is een expander te plaatsen... 

 

Ik weet niet meer wat te doen...

Daar rechts ook niet mooi is.. en hij fouten heeft gemaakt en er complicaties zijn geweest heb ik hier geen vertrouwen meer in.. 

 

Ik heb inmiddels besloten om eerst elders , bij een andere pc, te kijken wat die nog voor mij kan betekenen.... 

Al zal dat wel weer veel geld gaan kosten.

 

Mocht iemand ervaring , tips of advies hebben dan hoor ik dat heel graag!!! 

 

Liefs van mij 

 

Jeetje wat een verhaal zeg... zo zie je maar dat het allemaal niet vanzelf sprekend is, dat het allemaal goed gaat! 

Heelveel sterkte met alles! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rooike,

 

Meis, wat fijn dat je zo'n goed gevoel had bij Nio. Het wordt wel een lange weg, maar probeer het positief te blijven zien......dan heb je ook lekker langer om te sparen. Ik hoop zo voor je dat het allemaal helemaal goed komt. Ik ga voor je duimen hoor, want als iemand mooie boobs verdient, ben jij het wel!!!

 

:71::71::71:

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat dr nio een oplossing en een plan b voor je heeft! Heeft hij ook nog iets gezegd over het werk van je vorige pc waar je eventueel nog iets mee kan? Ik hoop dat alles goed gaat en je verder leed bespaard blijft, je hebt je portie wel gehad ;-). Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Rooike:

Vanmorgen op consult geweest bij Dr. Nio. Wat een vriendelijke en rustige man. Ik was heel erg zenuwachtig van te voren.. maar eenmaal daar al snel op mijn gemak. 

Helaas is mijn weefsel zo beschadigd :(.. dat er eerst een expander geplaatst zal moeten worden ..in de hoop dat dit slaagt mijn huid te herstellen en om de verklevingen tegen te gaan. 

Als dit lukt dan kan ik daarna voor de prothese en expander wissel gaan en krijg ik toch nog de borsten die ik graag wilde. 

De expander etc zal vergoed worden. Alleen de wissel niet en komt geheel voor eigen kosten.

Als het niet lukt dan zal er een reconstructie gedaan moeten worden dmv huid en spieren van uit de rug. 

Nu dus wachten tot mijn gaatje volledig dicht zit en dan de expander laten plaatsen.. en heel hard duimen dat het goed gaat.. 

Ik heb dus nog een lange weg te gaan... en moet het allemaal nog even laten bezinken. Maar we gaan ervoor! 

 

Fijne avond :71:

Wat fijn dat je je zo op je gemak voelde bij hem. Dat is al heel veel waard!! 

 

Het is natuurlijk heel jammer dat je nog zo'n weg te gaan hebt maar tegelijkertijd is dit wel de manier waarop je éindelijk je droomboobs krijgt, die je gewoon dubbel en dik verdiend hebt!! 

 

Ik ga heel hard voor je duimen, want oh wat gun ik het jou!!!! Hou je ons op de hoogte? 

 

Succes! :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanxxx lieve meiden!! 

Het geeft zoveel steun jullie berichten :33:....

Het zal idd nog een lange weg zijn... maar er is nog hoop.. Dus we gaan knokken voor een goede afloop.. en hopen op een mooi resultaat.. de droomboobies :1boobs:. Ik ga jullie zeker op de hoogte houden.. van het plaatsen van de Expander...tot het eind resultaat..

Veel liefs xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.