Ga naar inhoud

Mama van dochter met bv stelt zich voor


Roeppies

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik ben een moeder van een dochter van 19 jaar die gisteren een bv heeft gehad via Faceland bij de Bauland kliniek en de PC was Dr. Klein.

 

Ik heb me hier aangemeld omdat ik als moeder natuurlijk heel internet af zocht om info over een bv te vinden, is toch eng als je in jouw ogen verder prima afgewerkte dochter een bv wilt. Ik was geen voorstander, maar ik snapte ook wel dat ze graag borsten had, ze had gewoon bijna niks van te voren. Ik heb echt veel info hier kunnen vinden en ben daar jullie heel dankbaar voor.

 

Graag lees en leef ik mee met jullie, want het is gewoon super om zoveel info hier te vinden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Roeppies Hi en welkom op BF :) 

 

Wat een lieve mama die zich hierin verdiept ten goede van haar dochter en hierbij steunt :35: Kan nu niet zo snel op een naam komen maar er zijn zat mama's hier ( en hun dochters by the way) die hier meer info komen halen of gezellig mee kletsen. Kennis maakt macht dus altijd handig en zeker herkenbaar als je ergens mee zit of twijfelt. Zou je dochter ook adviseren om mee te lezen/kletsen tenzij ze al aangemeld is uiteraard. 

 

heel veel beterschap en een goed herstel aan je dochter toegewenst.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-11-2017 om 22:18 zei BrownieG:

@Roeppies Hi en welkom op BF :) 

 

Wat een lieve mama die zich hierin verdiept ten goede van haar dochter en hierbij steunt :35: Kan nu niet zo snel op een naam komen maar er zijn zat mama's hier ( en hun dochters by the way) die hier meer info komen halen of gezellig mee kletsen. Kennis maakt macht dus altijd handig en zeker herkenbaar als je ergens mee zit of twijfelt. Zou je dochter ook adviseren om mee te lezen/kletsen tenzij ze al aangemeld is uiteraard. 

 

heel veel beterschap en een goed herstel aan je dochter toegewenst.

xx

 

Bedankt, het herstel gaat super en ze is de gelukkige die nagenoeg geen pijn van de bv heeft. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.