Ga naar inhoud

plat decollete


Gast sum

Aanbevolen berichten

Hay all, vraagje. ik ben de bolling boven op mijn borst kwijt, het is nu gewoon plat. Nu is mijn vraag is deze bolling niet mogelijk omdat het nu achter de spier is geplaatst? Ik wil wel een nieuwe wissel omdat ik graag die bolling terug wil en ook zijn ze kleiner als eerst wat zeker niet de bedoeling was en dat terwijl ik nu 450 cc heb en eerst 300 cc. Alvast bedankt voor de reacties...

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei sum:

Hay all, vraagje. ik ben de bolling boven op mijn borst kwijt, het is nu gewoon plat. Nu is mijn vraag is deze bolling niet mogelijk omdat het nu achter de spier is geplaatst? Ik wil wel een nieuwe wissel omdat ik graag die bolling terug wil en ook zijn ze kleiner als eerst wat zeker niet de bedoeling was en dat terwijl ik nu 450 cc heb en eerst 300 cc. Alvast bedankt voor de reacties...

Hi Sum! Wanneer ben je geopereerd? 

Ja dat is geloof ik wel mogelijk..maaaar, ik weet niet hoelang je PO ben(?) maar de eerste weken is je spier nog ontzettend strak en houdt dat de prothese wat tegen, na een aantwl weken zal die meer ontspannen en wordt de bolling wellicht duidelijker. Dat is wat ik heb gelezen hier.. zelf geen ervaring mee want ik heb voor de spier. 

Welke prothese had je en welke heb je nu gekregen? Misschien had de prothese hiervoor meer projectie?

 

liefs Desi 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pas drie dagen po en weet dat de spier nog los moet komen maat het is zo plat dat ik me niet voor kan stellen dat ik nog een bolling ga krijgen. Ik had 300cc voor de spier van Eurosillicone en en nu 450cc achter de spier Mentor moderate plus profile. Ook had ik eerst best flinke borsten in kleding en nu bijna niks meer. Dit past totaal niet bij mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei sum:

Pas drie dagen po en weet dat de spier nog los moet komen maat het is zo plat dat ik me niet voor kan stellen dat ik nog een bolling ga krijgen. Ik had 300cc voor de spier van Eurosillicone en en nu 450cc achter de spier Mentor moderate plus profile. Ook had ik eerst best flinke borsten in kleding en nu bijna niks meer. Dit past totaal niet bij mij.

hoi ik denk dat je nog even geduld moet hebben, ik had hetzelfde als jij en werd er een soort van ongelukkig van, maar ben nu 3 weken po en er begint al meer bolling terug te komen, ik merk ook als ik mijn spieren aanspan dat borst weer plat gedrukt moet worden, jij had was ook net als ik hel strakke spieren en dat heeft echt tijd nodig om die spieren op te rekken en te laten ontspannen

ik ben ook nog niet waar ik wilde zijn maar ik zie wel al duidelijk verschil

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei sum:

Pas drie dagen po en weet dat de spier nog los moet komen maat het is zo plat dat ik me niet voor kan stellen dat ik nog een bolling ga krijgen. Ik had 300cc voor de spier van Eurosillicone en en nu 450cc achter de spier Mentor moderate plus profile. Ook had ik eerst best flinke borsten in kleding en nu bijna niks meer. Dit past totaal niet bij mij.

Oh jeetje, kan me niet voorstellen dat je met 450cc rond geen bolling aan de bovenkant hebt. Ik denk écht dat dit komt omdat je nog zo kort PO bent en je spier strak staat. Daardoor wordt de prothese plat gedrukt.

 Ik heb wel even gekeken voor je en moderate plus geeft 4,1 projectie. Ik weet niet precies welke prothese je dan had van de eurosiliconen, de extra high wellicht? Die geeft met 300cc 4,9 projectie dus staat wel ietsje meer naar voren. Maar ik denk echt dat het nu komt door je spier, en dat je inderdaad echt geduld moet hebben (ook al is dat super moeilijk, i know) . Sowieso wordt met dual plane de prothese aan de bovenkant iets platter gedrukt, dus dan krijg je een wat natuurlijker overloop. Ik weet niet waarom er is gekozen voor dual plane? Als je hiervoor voor de spier had.
Dat je in kleding nu geen borsten hebt komt ook door je sportBH he.. die drukt het plat! Daar hebben alle vrouwen hier last van!
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu dual plane gekregen omdat je anders de protheserand zou zien ivm te weinig borstweefsel. Maar ik begin langzaam te begrijpen wat er fout gegaan is, mijn borsten zijn voller gemaakt en de projectie is minder geworden. De verhoudingen kloppen niet meer en in kleding (zonder sportbeha, moest ik natuurlijk proberen) lijken ze echt de helft kleiner. Ik hoop dat het klopt wat jullie zeggen dat ik geduld moet hebben want voel me hier echt niet bepaald gelukkig van. De borstvorm is ook veranderd waar ik helemaal niet om gevraagd heb, heb peren gekregen ipv appels. Pfffff.....Echt niet blij helaas met mijn nieuwe borsten

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei sum:

Ik heb nu dual plane gekregen omdat je anders de protheserand zou zien ivm te weinig borstweefsel. Maar ik begin langzaam te begrijpen wat er fout gegaan is, mijn borsten zijn voller gemaakt en de projectie is minder geworden. De verhoudingen kloppen niet meer en in kleding (zonder sportbeha, moest ik natuurlijk proberen) lijken ze echt de helft kleiner. Ik hoop dat het klopt wat jullie zeggen dat ik geduld moet hebben want voel me hier echt niet bepaald gelukkig van. De borstvorm is ook veranderd waar ik helemaal niet om gevraagd heb, heb peren gekregen ipv appels. Pfffff.....Echt niet blij helaas met mijn nieuwe borsten

Kijk maar boven is 1 wk po en onder 3 wkn po

is al een duidelijk verschil

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei sum:

Owja dat is echt een verschil zeg, heb nu wel hoop dat het nog goed kan komen. Thanx! Toch maar even geduld hebben dan (Heeeelll lastig voor mij)

Ik had echt hetzelfde gevoel als jij, trek er maar uit want dit is kut maar ze worden echt steeds mooier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.