Ga naar inhoud

Vergoeding borsrvergroting


Aanbevolen berichten

Dames help!!

momenteel ben ik druk bezig met her hopen op een vergoeding van een borsrvergroting. Door verkeerde informatie vanuit de zoegverzekerinf en in het ziekenhuis met wat omwegen waardooe ik nu met wat vragen zit. 

 

Ik zou eigenlijk een cup AA moeten dragen. De 2 voorwaarden om in aanmerking te komen voor een vergoeding zijn me duidelijk: geen boestplooi onder de borst en klierweefsel minder dan 1cm.

 

Nu mijn vraag: ik heb geen borstplooi. Dit is al vastgesteld door de behandelend plastisch chirug. Nu alleen nog de echo. Deze heb ik pas over 2 weken dus ik kan mijn nieuwsgierigheid niet op. Mijn vraag is nu wanneer er geen borstplooi is, hoe groot is dan de kans dat mijn klierweefsel ook minder dan 1cm is? De plastisch chirurg zei namelijk dat het meestal zo is dat het klierweefsel wel minder dan 1cm is, maar dat er vaak toch nog een borstplooi is (in geval van afkeuring) Nu is het bij mij juist andersom. Ik heb geen borstplooi, hoe veel kans heb ik nu op die minder dan 1cm klierweefsel? Kan bijna niet wachten op de echo. Ik hoop van harte dat ik binnen de perken val

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.