Ga naar inhoud

Lindan : 25 januari 2020 : Dr. Braam : Park medisch centrum


Aanbevolen berichten

@bent001

alleen een band ipv sport bh?

Zijn ze erg opgezwollen nu? Want ik lees hier dat mensen de band gebruiken omdat de prothesen hoog zitten of erg opgezwollen zijn. 

Misschien een rare vraag maar , is het na 2 weken Goed door de kleding te zien dat de prothesen niet op zijn plek zitten .

Of moet ik het verbloemen?

 

ps. Ik zit op kantoor en vreselijke buikpijn van al die zenuwen. ??

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Lindan zei:

@bent001

alleen een band ipv sport bh?

Zijn ze erg opgezwollen nu? Want ik lees hier dat mensen de band gebruiken omdat de prothesen hoog zitten of erg opgezwollen zijn. 

Misschien een rare vraag maar , is het na 2 weken Goed door de kleding te zien dat de prothesen niet op zijn plek zitten .

Of moet ik het verbloemen?

 

ps. Ik zit op kantoor en vreselijke buikpijn van al die zenuwen. ??

 

Ze zitten vooral hoog, dan echt aan één kant zal zo echt eens foto’s gaan maken. Toevallig belde de kliniek mij net, kans dat is het zo wat langer moet dragen is aanwezig. Ze gaat overleggen met Dr. Nio, hij is alleen met vakantie dus ben benieuwd wanneer ik iets hoor.

 

thanks voor de uitleg van de foto’s nu alleen nog geen idee hoe ik de jouwe kan bekijken ?

Maar dit zie je niet hoor, heb ook nog een week vrij en dan moet ik ook weer naar kantoor, gewoon even creatief zijn met mijn kledingkeuze, verschil zie je sowieso niet hoor maak me meer druk om mijn tepels die dan door de kleding heen kunnen komen?

 

ohh en snap ik, ik had maandag gelukkig vrij had anders gek geworden ook door de nesteldrang die voor de operatie weer naar boven kwam Hahhaa gelukkig wist ik dit van de eerste keer nog. Toen was ik nog alleen dus laat staan nu met een gezin. Maar gaat helemaal goed komen hoor Meis echt! Ben wel heel benieuwd naar jouw ervaring morgen! Jammer dat je vanavond niet even lekker aan de wijn kan he! Had daar maandag echt behoefte aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001

Ik lees het nu pas maar Jij bent ook geopereerd in parkkliniek.  Ik heb ook 2 weken vrij. Ik hoop dat de 2 weken voldoende zijn om terug te gaan naar kantoor en te doen alsof er niks aan de hand is ? 

 

foto bekijken zie onderstaande . Ik heb even willekeurige genomen als voorbeeld .

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Lindan zei:

@bent001

Ik lees het nu pas maar Jij bent ook geopereerd in parkkliniek.  Ik heb ook 2 weken vrij. Ik hoop dat de 2 weken voldoende zijn om terug te gaan naar kantoor en te doen alsof er niks aan de hand is ? 

 

foto bekijken zie onderstaande . Ik heb even willekeurige genomen als voorbeeld .

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Dank je nu eindelijk gezien! Ben heel benieuwd naar jouw eind resultaat. Je hebt net als ik wel een eigen druppelvorm dus zullen geen mega ronden borsten worden denk ik. Baal echt dat ik geen vooraf foto’s heb gemaakt nu... probeer steeds naar boven om foto’s te maken maar kid en man zijn boven in bad Hahhaa schiet niet op!

Net als wel even mijn band strakker gemaakt maar of dat nou zo fijn is hahaha

 

word je ook in het Parkkliniek geopereerd morgen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word ook geopereerd in park medisch centrum. Hihi de druppel is ontstaan door de volume die ik kwijt ben denk ik...

Ben benieuwd naar jouw foto’s , want scheelt maar 25cc , dus het moet ongeveer vergelijkbaar zijn. Wat was je maat voor de eerste vergroting ?

 

En vandaag knuffel ik de kleine extra veel Want ik ga haar knuffels zo missen . Misschien vind ik een manier om haar te knuffelen zonder dat het zeer doet?

 

Volgens mij moet ik blij zijn dat ik de eerste ben. Dan is iedereen fris en fruitig ?Hehe ....nu nog mijn laatste maaltijd eten ......

 

oh ja Kreeg jij die gelijk de band mee na de operatie? Ik krijg waarschijnlijk de compressie vest aan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn maar voor mijn eerste bv was volgens mij een C80 ofzo na de operatie had ik een D verwacht maar was echt een E80 of 75F dus heel benieuwd wat het nu is. 
Al lijkt het nu alsof de maat niet heel anders is, ze zijn alleen wat breder vind ik maar goed zie dat wel over een week of 5 a 6. Was ook niet mijn doel om veel groter is te gaan wilde echt van de pijn af en 

jaaa dat had ik ook en dan loopt er tenminste ook niks uit, ze waren echt super lief hoor hebben mij echt gerust gesteld ook!

ik dacht ook echt dat ik een vest zou krijgen dus ben heel benieuwd wat ze je morgen geven, al heb jij natuurlijk wel een andere arts. 
Maaaaar het is zo ver! Nog even en je gaat richting de verkoever. Heel veel succes en sterkte ben super benieuwd! Je kan het?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi dames,

 

Hierbij mijn operatie verslag van 25-01 in Park medisch Centrum Rotterdam .

475 Cc /425 Cc Motiva Ergonomix dual plane .( ongelijke borsten)  Kom van lege C/ D cup. 

 

Nacht voor de operatie . 

De zenuwen gierden door mijn lichaam waardoor ik moeilijk in slaap kon vallen. Ik had de wekker speciaal gezet maar goed ik was om 04.00 uur al klaarwakker. Op mijn gemakje gaan douchen .

 

07.00 uur gemeld en ik mocht gelijk naar boven.  Ik kreeg een blauwe operatie vest aan , warme sokken en mijn temperatuur werd opgemeten ?

Binnen 20 minuten kon ik door naar de andere kamer om het infuus aan te sluiten . De PC kwam aftekenen en voor ik het wist werd ik naar de OK gereden.

 

Eenmaal in de koude OK zaal werd ik lekker ingestopt door Plastisch chirurg Braam. 

Wat een geweldige maar vooral een hele lieve arts is dat ? procedures werden doorlopen en mijn naam/ geboortedatum gecontroleerd.

Ik voelde me opeens iets lichtjes worden in mijn hoofd en iets brandt er in mijn arm? 

Ze hadden een klein beetje slaapmiddel toegediend maar niet genoeg om in slaap te vallen. Ik zeg ; Jullie waarschuwen mij wel hè als de volledige narcose komt. 

Binnen 10 minuten kreeg ik een kapje met zuurstof , en narcose werd toegediend . 

Mijn armen stond in BRAND (althans zo voelt slaapmiddel door een infuus) Neem maar een diepe zucht zegt de anesthesist ............?

 

Een 1,5 later in de uitslaap kamer. Ik werd wakker door de Extreme pijn? 

Op schaal van 0 tot 10 was het een 10+!!

Ik heb de neiging om mijn adem in te houden als ik hele extreme pijn voel?

Dat deed ik ook bij de bevalling. Probeer te ontspannen zegt verpleegkundig , accepteert de pijn en zal minder worden?

Toen deden zij de compressie vest bij mij aan , hierbij proppen ze de 2 opgezwollen ballen bij elkaar. Wow dat was zo heftig, ik deed bijna de break dance van de pijn

?? en toen kreeg via de infuus extra sterke pijnstiller. Vergelijkbaar met een ruggenprik, want direct halveerde de pijn.  Heeft u deze ook in pil vorm vroeg ik? 

Nee mevrouw maar u krijgt goeie pijnstillers mee.

 

Terug in de kamer rustte ik wat en wachtte op de PC. Ze opende mijn compressie vest en ik ging weer bijna break dance op het bed. Ik heb gelijk foto’s laten maken en geplaatst in mijn album.

Voor degene die nieuwsgierig zijn laat me weten , want dan voeg ik je toe.

 

Al met al binnen 3 uur was ik al in de auto richting huis ..

Ik voel me nu verder ? ok en ga lekker uitrusten ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig is het nu achter de terug meid!! En ze zijn mooi en nu nog mega hahaha! 
Fijn dat jij een comprese vest hebt gekregen! Maar lijkt me inderdaad een hel om het aan te trekken!

Vond het ook zo een hel om van het Ok bed terug te moeten in het normale bed! 
Nu even bijkomen en goed je medicatie nemen hoor, kan het beter voor zijn!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Lindan zei:

Ik heb je toegevoegd. Moet jij nog of al geweest. Ze zien er nu wel opgezwollen uit hoor?

ja 14 februari ga ik voor mijn 2de wissel dus de 3de bv. Heb nu 200cc low profile mcghan en ga naar 350cc mentor medium profile plus achter de spier. Moet 1 nachtje blijven maar dat vind ik oke, het enige wat me wel tegenstaat is de drains die ik ga krijgen. heb dit de vorige 2x ook gehad en vond dat echt vervelend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi! Ik heb nu een 70 a (dacht altijd 75 maar bij opmeten afgelopen dinsdag bleek het 70 te zijn. Ben zelf 165 en 58 kilo. Nooit veel gehad en wil het nu graag veranderen ? ik ga voor mentor high profile memory gel, 340 cc bij Straten kliniek Heyendael! Ik mag dus begin april maar kan haast niet wachten! Lees dus graag alle huidige operatie verslagen en foto's ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Lindan zei:

@bent001 ik ben blij dat achter de rug is. Ik kon De pijn die de vrouwen omschrijven niet voorstellen. Maar poeh is me best tegengevallen , althans de pijn VOOR alle pijnstillers. Ze zijn nu inderdaad mega , alsof ze elk moment uit elkaar gaan klappen ?

Hahaha dat blijft nog wel even hoor ?

maar oijnstillers zijn super fijn hahaha!

heb je ook zo’n lijst gekregen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-1-2020 om 15:35, 3timesaround zei:

ja 14 februari ga ik voor mijn 2de wissel dus de 3de bv. Heb nu 200cc low profile mcghan en ga naar 350cc mentor medium profile plus achter de spier. Moet 1 nachtje blijven maar dat vind ik oke, het enige wat me wel tegenstaat is de drains die ik ga krijgen. heb dit de vorige 2x ook gehad en vond dat echt vervelend.

Mag ik vragen waarom je al een tweede wissel krijgt? 3de keer al pittig hoor!!

en waarom blijf je een nachtje en krijg je drains? Weet inderdaad van mijn eerste bv dat dit echt geen pretje was

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-1-2020 om 16:53, Lindan zei:

3timesaround mag ik vragen waarom je dan drains krijgt . Misschien heb ik ook gehad maar dan weet ik het niet. En de wissels hoeveel jaar zit daar tussen? 

dat is de werkwijze van mijn pc. is nu trouwens een andere dan de vorige 2 x, maar wel in hetzelfde ziekenhuis. worden meestal na een dag of 5/6 geloof ik (pin me er niet op vast, ik weet het niet meer zeker) verwijderd. 

mijn eerste bv was in 95/96 (weet niet meer precies welk jaar) maar dat waren Trilucent protheses 180cc, in 2002 zijn deze vervangen omdat ze schadelijk voor de gezondheid kunnen zijn en het dus ten zeerste aanbevolen werd ze te laten verwijderen.

 

Hiervoor in de plaats heb ik in 2002 McGhan 200cc low profile gekregen. Nu was ik in december 2019 voor mijn 5 jaarlijkse controle in het ziekenhuis en blijk ik baker4 te hebben. ernstige kapselvorming dus. Vandaar nu wederom een wissel naar 350cc Mentor medium profile plus (wilde wat meer gevuld en ben ondertussen 3 zwangerschappen verder)  en kapselverwijdering.

Op 25-1-2020 om 16:58, Lindan zei:

3timesaround had jij ook een fotoalbum ?

nee, heb nog geen album. zit er nog over te denken om dit wel te doen, ik weet hoe fijn het is als je enigszins kunt vergelijken! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-1-2020 om 17:38, bent001 zei:

Mag ik vragen waarom je al een tweede wissel krijgt? 3de keer al pittig hoor!!

en waarom blijf je een nachtje en krijg je drains? Weet inderdaad van mijn eerste bv dat dit echt geen pretje was

 

Op 25-1-2020 om 17:40, 3timesaround zei:

dat is de werkwijze van mijn pc. is nu trouwens een andere dan de vorige 2 x, maar wel in hetzelfde ziekenhuis. worden meestal na een dag of 5/6 geloof ik (pin me er niet op vast, ik weet het niet meer zeker) verwijderd. 

mijn eerste bv was in 95/96 (weet niet meer precies welk jaar) maar dat waren Trilucent protheses 180cc, in 2002 zijn deze vervangen omdat ze schadelijk voor de gezondheid kunnen zijn en het dus ten zeerste aanbevolen werd ze te laten verwijderen.

 

Hiervoor in de plaats heb ik in 2002 McGhan 200cc low profile gekregen. Nu was ik in december 2019 voor mijn 5 jaarlijkse controle in het ziekenhuis en blijk ik baker4 te hebben. ernstige kapselvorming dus. Vandaar nu wederom een wissel naar 350cc Mentor medium profile plus (wilde wat meer gevuld en ben ondertussen 3 zwangerschappen verder)  en kapselverwijdering.

nee, heb nog geen album. zit er nog over te denken om dit wel te doen, ik weet hoe fijn het is als je enigszins kunt vergelijken! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Lindan zei:

@bent001 kijk ik heb dit gekregen. Oxycodon als de pijnstillers niet goed werken

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 Top! Ook diazepam of dat niet?

gebruik in de avond nog steeds de oxycodon hoor en soms in de nacht als ik met veel pijn wakker word. 
bouw nu wel wat af 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.