Ga naar inhoud

ChloeC31 : 21 januari 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hee Danielle wat leuk dat je daar ook geholpen bent door Frans, en wat fijn dat de pijn voor jou mee valt!? 

ik mag 12 feb en kijk er best tegen op vooral vóór de pijn dat het dus echt tegen zal gaan vallen..

hoop dat ik het zelfde mag ervaren als jou ?

ben je al tevreden met het resultaat wat je tot nu toe al hebt? Ga je toevallig ook foto’s plaatsen??

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee allemaal, 

 

Wat leuk dat er meerderen van zich hebben laten horen hier !!

 

Ik moet zeggen dat het herstel mij zwaar valt, ik ben genoodzaakt de hele dag in bed te liggen/zitten omdat ik echt geen kant op kan wegens de pijn. Doordat ik de hele tijd in 1 houding zit krijg ik enorm veel last van rugpijn. Mijn vriend moet me overal bij helpen nog. Bij iedereen is het natuurlijk heel verschillend maar ik had het echt minder zwaar ingeschat, vooral omdat ik mijn 2 vorige operaties echt fluitend doorlopen heb. 
 

@Daniëlle. fijn om te horen dat t bij jou meevalt allemaal! Wat vindt je tot nu toe van t resultaat ? 
 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, cdh1203 zei:

Hee allemaal, 

 

Wat leuk dat er meerderen van zich hebben laten horen hier !!

 

Ik moet zeggen dat het herstel mij zwaar valt, ik ben genoodzaakt de hele dag in bed te liggen/zitten omdat ik echt geen kant op kan wegens de pijn. Doordat ik de hele tijd in 1 houding zit krijg ik enorm veel last van rugpijn. Mijn vriend moet me overal bij helpen nog. Bij iedereen is het natuurlijk heel verschillend maar ik had het echt minder zwaar ingeschat, vooral omdat ik mijn 2 vorige operaties echt fluitend doorlopen heb. 
 

@Daniëlle. fijn om te horen dat t bij jou meevalt allemaal! Wat vindt je tot nu toe van t resultaat ? 
 

Liefs 

Wat heftig meis, helpt het niet als je iets meer probeert te bewegen, ik heb ook mega veel pijn in bed juist nachten zijn vreselijk dan moet mijn man mij ook echt helpen hoor. Maar herken het mijn eerste bv was niks vergeleken met nu, vind het echt wel pittig... sterkte! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De rugpijn is inderdaad vervelend. Heb vanacht redelijk wat uurtjed geslapen, maar was ook zo vermoeid. Ik kan zelf met wat moeite in bed overeind komen m.b.v. een rugsteun dus slaap wat rechtop. Als ik tussendoor wakker wordt ga ik even rechtopzitten om mijn rug in een andere positie te zetten. Verder raad ik jullie echt aan om een dik kussen onder je knieholte te leggen. Slaapt een stuk beter en de rugpijn is hierdoor minder. 

Over het resultaat vind ik het nog lastig te beoordelen. De vorm van mijn borsten zijn nu wat puntig en flink gezwollen. Wel verwacht ik dat de maat na de zwelling heel mooi gaat worden. Het is wel even wennen en soms vreemd als je in de spiegel kijkt dat ze er nu echt zitten. 

 

@cdh1203 vooral rustig aan blijven doen en niets forseren. Kleine bewegingen in de armen en rug houden de spieren wel soepel, anders worden ze misschien nog stijver.. Neem je eigenlijk extra pijnstillers in tegen de pijn? 

 

We slepen elkaar er wel doorheen komende tijd ☺️ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Daniëlle. zei:

De rugpijn is inderdaad vervelend. Heb vanacht redelijk wat uurtjed geslapen, maar was ook zo vermoeid. Ik kan zelf met wat moeite in bed overeind komen m.b.v. een rugsteun dus slaap wat rechtop. Als ik tussendoor wakker wordt ga ik even rechtopzitten om mijn rug in een andere positie te zetten. Verder raad ik jullie echt aan om een dik kussen onder je knieholte te leggen. Slaapt een stuk beter en de rugpijn is hierdoor minder. 

Over het resultaat vind ik het nog lastig te beoordelen. De vorm van mijn borsten zijn nu wat puntig en flink gezwollen. Wel verwacht ik dat de maat na de zwelling heel mooi gaat worden. Het is wel even wennen en soms vreemd als je in de spiegel kijkt dat ze er nu echt zitten. 

 

@cdh1203 vooral rustig aan blijven doen en niets forseren. Kleine bewegingen in de armen en rug houden de spieren wel soepel, anders worden ze misschien nog stijver.. Neem je eigenlijk extra pijnstillers in tegen de pijn? 

 

We slepen elkaar er wel doorheen komende tijd ☺️ 

Heb vannacht ook wel wat meer uurtjes geslapen dan de vorige 2 nachten, inderdaad ook een Voedingskussen in m’n knieholtes gelegd en dat ging redelijk. Ik neem nu 4 x per dag 2 paracetamol en 4 x per dag een tramadol, moet zeggen dat ik dit tot nu toe ook echt nog wel nodig heb ! Wat gebruik jij nu? Wat je zegt over t resultaat is bij mij ook zo, nog super gezwollen en puntig, die van mij zitten echt bijna in m’n nek haha! Maar als ik er doorheen probeer te kijken denk ik wel dat t uiteindelijk erg mooi wordt. Wanneer moet je terug op controle ? ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem nu 4 maal per dag 1000 mg paracetamol en tussendoor 2 maal Celebrex. Zodra ik meer pijn heb pak ik soms een extra paracetamol.

 

Ben heel benieuwd hoe snel de zwelling af neemt. Nu zijn ze echt enorm. Wel verbaasd het mij dat ik geen blauwe plekken heb.

 

Mijn controle is volgende week woensdag om half 9 gepland. Helaas kan mijn vriend niet mee, dus moet nog even kijken of iemand anders op dat tijdstip beschikbaar is, anders moet ik de afspraak verzetten. 

 

Zijn jullie de dag nog een beetje goed doorgekomen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Daniëlle. zei:

Ik neem nu 4 maal per dag 1000 mg paracetamol en tussendoor 2 maal Celebrex. Zodra ik meer pijn heb pak ik soms een extra paracetamol.

 

Ben heel benieuwd hoe snel de zwelling af neemt. Nu zijn ze echt enorm. Wel verbaasd het mij dat ik geen blauwe plekken heb.

 

Mijn controle is volgende week woensdag om half 9 gepland. Helaas kan mijn vriend niet mee, dus moet nog even kijken of iemand anders op dat tijdstip beschikbaar is, anders moet ik de afspraak verzetten. 

 

Zijn jullie de dag nog een beetje goed doorgekomen? 

Ohh wat fijn! Hier gaat het ook steeds beter, heb nog wel wat pcm nodig ben nu aan net afbouwen met de oxycodon, voor dr nacht hou ik nog wel even de diazepam aan al is het alleen maar zodat ik lekker kan slapen. 
Is de kliniek ver rijden? Of heb jij het advies van 2 weken geen auto rijden gekregen? Ik ga pas na twee weken terug maar Dr Nio is ook met vakantie dus moet nog even geduld hebben.

is er anders niet een vriendin die even met je mee wilt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels zijn we weer enkele dagen verder. Gaat het bij jullie al een stuk beter? Ik kon vanmorgen al zelfstandig douche. Heb nog wel een week vrij, voordat ik weer aan het werk moet. Merk al snel dat ik na een kleine inspanning direct uitgeteld ben.  Gelukkig heb ik enkele nachten goed kunnen slapen en komen er regelmatig vrienden over de vloer om de dagen wat gezelliger te maken. De zwelling neemt tevens een beetje af. Zo benieuwd naar de uiteindelijke vorm en maat. 

 

Gekke vraag, maar voelen jullie soms ook een tintelend/kriebel gevoel in je borst? 

 

Heb trouwens toch kunnen regelen dat mijn vriend woensdag mee kan naar de controle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Daniëlle. zei:

Inmiddels zijn we weer enkele dagen verder. Gaat het bij jullie al een stuk beter? Ik kon vanmorgen al zelfstandig douche. Heb nog wel een week vrij, voordat ik weer aan het werk moet. Merk al snel dat ik na een kleine inspanning direct uitgeteld ben.  Gelukkig heb ik enkele nachten goed kunnen slapen en komen er regelmatig vrienden over de vloer om de dagen wat gezelliger te maken. De zwelling neemt tevens een beetje af. Zo benieuwd naar de uiteindelijke vorm en maat. 

 

Gekke vraag, maar voelen jullie soms ook een tintelend/kriebel gevoel in je borst? 

 

Heb trouwens toch kunnen regelen dat mijn vriend woensdag mee kan naar de controle.


O wat fijn! Ik kon eigelijk wel gelijk al direct alleen douchen ( vrijdag mocht ik voor het eerst) verder slik ik nog wel pcm en naproxen en in de avond nog 1 oxycodone en diazepam, laatste is echt voor het slapen. Slaap hiermee echt goed gelukkig. 
Pijn in mijn spieren is helemaal weg voel alleen wel echt echt de hechtingen van binnen nu wat trekken en inderdaad die tinteling, plopjes en kriebel. Maar dat is juist goed wat dat hoort bij het genezen ?

vandaag ook voor het eerst in weer even naar buiten geweest om mijn oudste van de bso te halen ( is vlak bij huis).

Verder is dit ook mijn laatste weekje thuis maandag weer beginnen hopelijk ga ik in deze snelheid door met alles want dan moet dat goed komen.

Word ondertussen ook wel gek van het binnen zitten ennne ik hoop dat ik vanaf morgen mijn sportbh aan mag voelt denk ik ook een stuk fijner. 
 

Heb jij ook een kantoor baan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 @Daniëlle.

 

fijn om van jullie te horen!

Gaat met mij ook al een stukje beter dan de eerste dagen. Merk inderdaad wel dat ik na kleine inspanning gelijk super moe ben en echt een paar uur kan slapen, maar hoort erbij! Ik heb ook nog een weekje vrij nu. 

 

Echt blij dat jullie zeggen van die tintelingen en plopjes in de borst, ik heb dit tot nu toe alleen links en was echt even bang dat dit niet goed was haha. 
 

Hoe is bij jullie tot zover jullie kunnen zien het resultaat ? Mijn rechter borst staat nog een stuk hoger dan mijn linker borst. Ook is rechts nog kleiner. Ben natuurlijk pas erg kort PO dus zal echt allemaal wel gelijk trekken. Denk dat als ik dit forum niet had ik in paniek was geraakt als ik mijn borsten nu bekijk ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo de eerste controle zit erop en de pleister is eraf. Zie met de dag het verschil en mijn borsten beginnen nu echt al mooi te worden. Raak er steeds meer aan gewend. De wond/litteken ziet er zelfs al netjes uit na een week. Mijn borsten zijn eigenlijk vrij symmetrisch, alleen de bovenzijde staat nog flink bol. Moet vanaf vandaag die borstband 24/7 dragen. Daarmee zal die zwelling snel minder worden hoop ik. Dr. Straten heeft goed werk geleverd! 

 

Neem nu bijna geen paracetamol meer in,  behalve in de avond en soms in de ochtend omdat de spieren dan stijver zijn. Die andere medicijnen had ik niet, op de ontstekkingremmer na. 

Met de dag heb ik meer energie en kan ik alle bewegingen soepeler uitvoeren. Mijn vrije dagen ga ik nu al meer ervaren als vakantie ipv suf herstel. Toch ben ik wel blij als ik maandag weer aan het werk kan. Ik ben accountmanager in de geurbeleving. Geen fysiek zwaar werk maar ben wel veel onderweg, dus hoop dat het auto rijden meevalt. 

 

Het tintelen zal inderdaad te maken  hebben met het herstel. Mijn tempels zijn de laatste dagen wel heel gevoelig, ervaren jullie dit ook? 

 

Hebben jullie foto's geplaatst? Ik overweeg wel om enkele foto's te plaatsen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-1-2020 om 20:58, cdh1203 zei:

@bent001 @Daniëlle.

 

fijn om van jullie te horen!

Gaat met mij ook al een stukje beter dan de eerste dagen. Merk inderdaad wel dat ik na kleine inspanning gelijk super moe ben en echt een paar uur kan slapen, maar hoort erbij! Ik heb ook nog een weekje vrij nu. 

 

Echt blij dat jullie zeggen van die tintelingen en plopjes in de borst, ik heb dit tot nu toe alleen links en was echt even bang dat dit niet goed was haha. 
 

Hoe is bij jullie tot zover jullie kunnen zien het resultaat ? Mijn rechter borst staat nog een stuk hoger dan mijn linker borst. Ook is rechts nog kleiner. Ben natuurlijk pas erg kort PO dus zal echt allemaal wel gelijk trekken. Denk dat als ik dit forum niet had ik in paniek was geraakt als ik mijn borsten nu bekijk ??

Vind het toch fijn te lezen dat er bij jou ook verschil zit in je borsten . Ik ben 20 januari geopereerd en vind mijn linker borst mooi hangt ook iets langer  maar rechts nog niet helemaal in vorm .  Denk dat ik sowieso nog geduld moet hebben .

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Daniëlle. zei:

Zo de eerste controle zit erop en de pleister is eraf. Zie met de dag het verschil en mijn borsten beginnen nu echt al mooi te worden. Raak er steeds meer aan gewend. De wond/litteken ziet er zelfs al netjes uit na een week. Mijn borsten zijn eigenlijk vrij symmetrisch, alleen de bovenzijde staat nog flink bol. Moet vanaf vandaag die borstband 24/7 dragen. Daarmee zal die zwelling snel minder worden hoop ik. Dr. Straten heeft goed werk geleverd! 

 

Neem nu bijna geen paracetamol meer in,  behalve in de avond en soms in de ochtend omdat de spieren dan stijver zijn. Die andere medicijnen had ik niet, op de ontstekkingremmer na. 

Met de dag heb ik meer energie en kan ik alle bewegingen soepeler uitvoeren. Mijn vrije dagen ga ik nu al meer ervaren als vakantie ipv suf herstel. Toch ben ik wel blij als ik maandag weer aan het werk kan. Ik ben accountmanager in de geurbeleving. Geen fysiek zwaar werk maar ben wel veel onderweg, dus hoop dat het auto rijden meevalt. 

 

Het tintelen zal inderdaad te maken  hebben met het herstel. Mijn tempels zijn de laatste dagen wel heel gevoelig, ervaren jullie dit ook? 

 

Hebben jullie foto's geplaatst? Ik overweeg wel om enkele foto's te plaatsen. 

 
Ohh bah ook al die band, maar goed voor een goed doel! 
Mijn tepels zijn ook gevoelig hoor, hoort er allemaal bij! 

Hahhaa en inderdaad als het even lukt ook nog een beetje genieten van deze dagen. Mag maandag ook weer, ook wel fijn om weer wat meer terug te gaan naar de normale leven. Dat gehang ben ik echt wel een beetje zat. 
Gewoon voorzichtig rijden, rij je grote afstanden of werk je binnen een regio gebied? 
ik heb trouwens wel foto’s je kan gewoon een privé album maken hè dan bepaal je zelf wie je mee laat kijken, ik ben wel benieuwd omdat je ook die bolling aan de bovenkant hebt, ik heb dat ook nog aan één kant. Daarbij wijkt een borst wat af 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Minci zei:

Vind het toch fijn te lezen dat er bij jou ook verschil zit in je borsten . Ik ben 20 januari geopereerd en vind mijn linker borst mooi hangt ook iets langer  maar rechts nog niet helemaal in vorm .  Denk dat ik sowieso nog geduld moet hebben .

Ik was gisteren op controle, alles zag er super netjes uit. Ze zei dat het normaal is dat de ene nog wat hoger zit dan de ander. Dit komt omdat meestal de hand waarmee je alles doet, die spier wat meer ontwikkeld is en daardoor t langer duurt voordat ie ontspant (werd mij verteld). Gaat helemaal goed komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik ben gisteren op controle geweest. De pleisters zijn eraf en alles zag er goed uit. Ook gelijk de borstband gekregen en merk wel dat ik echt weer meer pijn heb sinds de borstband. Dit is ook even wennen denk ik. 
 

Ook ik vind mijn borsten iedere dag mooier worden, bizar hoe veel verschil er per dag in zit !

 

Ik begin volgende week woensdag weer met werken, vind ik ook wel fijn want inderdaad dat hangen gaat op een gegeven moment vervelen haha. Ben benieuwd hoe het gaat met werken. Ik moest gister ineens auto rijden, omdat mijn vriend niet lekker werd achter t stuur, ben toen heel snel achter t stuur gestapt en naar de dokter gereden. Daarna echt flink gevoeld en savonds in bed gelegen met pijnstillers. Eigen schuld!

 

Ik denk dat ik ook wel een album ga maken (privé), zodat jullie de ontwikkelingen kunnen zien als jullie dat leuk vinden. Ik zou het ook leuk vinden om jullie resultaten te zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, cdh1203 zei:

 

Ik ben gisteren op controle geweest. De pleisters zijn eraf en alles zag er goed uit. Ook gelijk de borstband gekregen en merk wel dat ik echt weer meer pijn heb sinds de borstband. Dit is ook even wennen denk ik. 
 

Ook ik vind mijn borsten iedere dag mooier worden, bizar hoe veel verschil er per dag in zit !

 

Ik begin volgende week woensdag weer met werken, vind ik ook wel fijn want inderdaad dat hangen gaat op een gegeven moment vervelen haha. Ben benieuwd hoe het gaat met werken. Ik moest gister ineens auto rijden, omdat mijn vriend niet lekker werd achter t stuur, ben toen heel snel achter t stuur gestapt en naar de dokter gereden. Daarna echt flink gevoeld en savonds in bed gelegen met pijnstillers. Eigen schuld!

 

Ik denk dat ik ook wel een album ga maken (privé), zodat jullie de ontwikkelingen kunnen zien als jullie dat leuk vinden. Ik zou het ook leuk vinden om jullie resultaten te zien!


ja band voel je wel hè... martel tuig is het, heb overal snijplekken. Hahha vandaag weer mijn bh uit moeten doen vreselijk ook. Maar goed ik voeg je toe aan mijn album ben erg benieuwd naar jouw resultaat maar ook vooral hoe de bolling bij jou is. 
Jij hebt wel gewoon je bh aan toch? Met de band samen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 @cdh1203 willen jullie mij toevoegen aan het album? Ik heb mijn foto's al wel geplaatst in een openbare map, dus die kunnen jullie gewoon bekijken. 

 

Nu ik die band zo een halve dag aan heb begin ik wel te merken dat het niet bepaald comfortabel is. Gelukkig is de band wel makkelijk te verstellen. De band draag ik inderdaad over mijn sport bh en kan zelfs ook over een topje, zodat het minder scherp aan voelt. 

@bent001 hoezo vind je het vervelend om je bh uit te doen? Ik vind het juist heerlijk zonder bh, helaas mag het niet te lang.

 

Vandaag een klein stukje naar de winkel gelopen maar dat was toch best zwaar. Had echt het idee dat de druk op mijn borst 100 keer toenam. Moet er dus ook niet aan denken om al achter het stuur te kruipen. @cdh1203 snap wel dat je daarna flink wat pijn had. 

De afstanden die ik normaal voor mijn werk rij zijn heel wisselend. Probeer de eerste dagen afspraken niet al te ver van huis te plannen. 

 

Dat verhaal van die spieren geloof ik wel. Zelf ben ik links en mijn linker borst zit inderdaad een klein beetje hoger haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Daniëlle. zei:

@bent001 @cdh1203 willen jullie mij toevoegen aan het album? Ik heb mijn foto's al wel geplaatst in een openbare map, dus die kunnen jullie gewoon bekijken. 

 

Nu ik die band zo een halve dag aan heb begin ik wel te merken dat het niet bepaald comfortabel is. Gelukkig is de band wel makkelijk te verstellen. De band draag ik inderdaad over mijn sport bh en kan zelfs ook over een topje, zodat het minder scherp aan voelt. 

@bent001 hoezo vind je het vervelend om je bh uit te doen? Ik vind het juist heerlijk zonder bh, helaas mag het niet te lang.

 

Vandaag een klein stukje naar de winkel gelopen maar dat was toch best zwaar. Had echt het idee dat de druk op mijn borst 100 keer toenam. Moet er dus ook niet aan denken om al achter het stuur te kruipen. @cdh1203 snap wel dat je daarna flink wat pijn had. 

De afstanden die ik normaal voor mijn werk rij zijn heel wisselend. Probeer de eerste dagen afspraken niet al te ver van huis te plannen. 

 

Dat verhaal van die spieren geloof ik wel. Zelf ben ik links en mijn linker borst zit inderdaad een klein beetje hoger haha.


Tuurlijk ik voeg je zo toe, is inderdaad echt een martel gang.

Vind het vervelend zitten omdat alles dubbel voel, heb geen hele kleine borsten en ze zitten dus ook niet helemaal op mijn lijf zeg maar? kijk maar op de foto’s

 

Zonder bh voel ik mijn linker borst ook erg naar buiten trekken met bh voel het natuurlijker en steviger. Zat net in de auto ieder hobbeltje is verschrikkelijk want het beweegt wel gewoon. Maar wat moet dat moet hoop gewoon dat hij deze week echt wat gaat zakken en ik na mijn eerste controle wel iets mag gaan dragen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Daniëlle. zei:

@bent001 @cdh1203 willen jullie mij toevoegen aan het album? Ik heb mijn foto's al wel geplaatst in een openbare map, dus die kunnen jullie gewoon bekijken. 

 

Nu ik die band zo een halve dag aan heb begin ik wel te merken dat het niet bepaald comfortabel is. Gelukkig is de band wel makkelijk te verstellen. De band draag ik inderdaad over mijn sport bh en kan zelfs ook over een topje, zodat het minder scherp aan voelt. 

@bent001 hoezo vind je het vervelend om je bh uit te doen? Ik vind het juist heerlijk zonder bh, helaas mag het niet te lang.

 

Vandaag een klein stukje naar de winkel gelopen maar dat was toch best zwaar. Had echt het idee dat de druk op mijn borst 100 keer toenam. Moet er dus ook niet aan denken om al achter het stuur te kruipen. @cdh1203 snap wel dat je daarna flink wat pijn had. 

De afstanden die ik normaal voor mijn werk rij zijn heel wisselend. Probeer de eerste dagen afspraken niet al te ver van huis te plannen. 

 

Dat verhaal van die spieren geloof ik wel. Zelf ben ik links en mijn linker borst zit inderdaad een klein beetje hoger haha.

Net even gekeken naar je foto's je ziet goed dat de zwelling begint af te nemen en de protheses al ietsjes zijn ingedaald! Mooi he hoe het allemaal veranderd in een paar dagen! Ziet er goed uit!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, cdh1203 zei:

Ik heb een album aangemaakt. Als jullie het leuk vinden om te kijken, laat maar even weten, dan voeg ik jullie toe ! Op de foto’s is wel duidelijk te zien dat rechts nog moet zakken! 

Jaaa graag zal jou ook toevoegen. Mijn linker moet nog zakken en neigt wat naar linken 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, cdh1203 zei:

Ik heb een album aangemaakt. Als jullie het leuk vinden om te kijken, laat maar even weten, dan voeg ik jullie toe ! Op de foto’s is wel duidelijk te zien dat rechts nog moet zakken! 


wat zijn ze mooi meis!! Echt super!

en je heb inderdaad je prothese net al wat ik heb nog wat hoger zitten. Had jij nu ook een band gekregen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, cdh1203 zei:

Ik heb een album aangemaakt. Als jullie het leuk vinden om te kijken, laat maar even weten, dan voeg ik jullie toe ! Op de foto’s is wel duidelijk te zien dat rechts nog moet zakken! 

Zou ik ook mogen meekijken in je album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.