Ga naar inhoud

Band of en sportbh


Aanbevolen berichten

Gewoon even uit nieuwsgierigheid... weet iemand waarom de een enkel een bh krijgt en de ander weer enkel een band of beide?

ben gewoon benieuwd naar de reden hiervoor. Heb het dan wel over alle prothese achter de spier of dual plane want voor de spier krijg je volgens mij sowieso geen band.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, bent001 zei:

Gewoon even uit nieuwsgierigheid... weet iemand waarom de een enkel een bh krijgt en de ander weer enkel een band of beide?

ben gewoon benieuwd naar de reden hiervoor. Heb het dan wel over alle prothese achter de spier of dual plane want voor de spier krijg je volgens mij sowieso geen band.

Dit is puur afhankelijk van de visie en ervaring van de pc. Ook geldt niet voor iedere patiënt hetzelfde. Hoe ziet een borst vanbinnen uit, hoeveel ruimte is er voor de prothese, hoe groot wordt de pocket gemaakt, en zo zullen er vast nog meer redenen voor de pc zijn om te kiezen voor het een of voor het ander. 
Ook is soms de soort prothese nog wel de reden. 
 

Het is dus een leuke vraag, maar dit is volgens mij het enige antwoord haha. Weet niet of het je helpt ?

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha naja ben iets verder nu... de was gewoon heel benieuwd.

waarschijnlijk omdat ik het zelf best onprettig vind zo zonder bh te lopen de hele dag ( deed ik voorheen ook niet) en zie dan bij de een of en bh/vest en dan weer beide maar op een enkele uitzondering na alleen een band. Maar goed zal mijn reden tijdens mijn eerste controle zeker na vragen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, bent001 zei:

Hahahaha naja ben iets verder nu... de was gewoon heel benieuwd.

waarschijnlijk omdat ik het zelf best onprettig vind zo zonder bh te lopen de hele dag ( deed ik voorheen ook niet) en zie dan bij de een of en bh/vest en dan weer beide maar op een enkele uitzondering na alleen een band. Maar goed zal mijn reden tijdens mijn eerste controle zeker na vragen 

En die reden mag je hier dan graag delen! Altijd leuk om dat soort dingen te specificeren :35: 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.