Ga naar inhoud

Help infectie


Aanbevolen berichten

19 uur geleden, Piepiii zei:

Hey dames

 

ik ben nu 2 dagen post op van mijn borstvergroting 550 cc, hoe kan ik het beste een infectie vermijden? Waar moet ik op letten want dat is echt mijn grootste nachtmerrie. 

Hey meid

 

Een infectie tgv een huidbacterie is zelf moeilijk te voorkomen. Dit ontstaat namelijk primair tijdens de operatie en komt later tot uiting. 

Wat je wel zelf kunt doen om je lichaam zoveel mogelijk kans te geven goed te herstellen is: voldoende rust nemen, gezond eten, genoeg drinken (geen alcohol!!) en zorgen dat je je verder aan de gegeven adviezen houdt. Om genezing te bevorderen is het goed om eiwitrijk te eten en genoeg vitaminen binnen te krijgen via groenten en fruit. Proberen rust te bewaren en niet te veel te stressen, dat doet je lichaam namelijk ook geen goed 😉

 

Verder is er eigenlijk weinig dat je kunt doen.... 

De kans op een ontsteking is echter niet groot. 2 a 3% bij elke operatie, als ik me niet vergis. 

 

Na het douchen je wond goed laten drogen als deze niet waterdicht afgeplakt is, is trouwens ook handig. Aan de lucht laten drogen nadat je droog gedept hebt (niet wrijven) en vooral niet met een hete föhn drogen. 😉

 

Van harte met je boobs! Een goed herstel gewenst!! 

 

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.