Ga naar inhoud

425cc of 475cc rond demi motivia


Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

 

11 oktober wordt ik geopereerd door Dr Booi in de Moo! Kliniek in Maastricht.

 

Ik twijfel zoals je al in de titel kunt zien tussen 425 en 475cc motivia rond. De breedte is 13cm.

Ik ben 174 lang en weeg 60 kilo.

Ze worden trouwens dual plane geplaatst.

 

ik heb nu mentor 320 en 280, ik vind ze te klein en mis volume aan de bovenkant.

de dokter wou in eerste instantie voor ergonomix gaan maar hier was ik toch weer bang voor te weinig volume aan de bovenkant.


Ik zou graag een mooie D cup willen, de dokter zei tegen me dat beide al erg groot zijn.

 

Zal ik dan toch maar beter voor de 425 gaan? 
 

kan iemand mij adviseren?

 

Liefs mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Roxanne, 

 

ik kan je niet adviseren want heb zelf binnenkort een borstvergroting met borstlift en heb nog niet de uitwerking bij mezelf gezien. Wat ik wel overal lees is dat veel vrouwen na afloop zeggen dat ze achteraf gezien toch voor de grotere hadden moeten kiezen. Dual plane is toch wat minder volle borsten omdat het wat wordt afgevlakt door de borstspier. 
 

tijdens mijn consult kreeg ik een pasbh aan en werd daar aan 1 kant de vulling ingestopt om te laten zien hoe het zou worden. Vanaf de bovenkant keek ik naar mijn borsten en vond ze huge. Gelukkig zijn er ook foto’s van de zij en voorkant genomen en daar zag ik dat er niet veel verschil zat tussen de ene zonder en de andere met vulling. Ik heb daarom besloten om voor de grotere te gaan. 
 

heb jij ook al een pasbh aangehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.