Ga naar inhoud

Onzekerheid over PC en operatiedatum


Mas123

Aanbevolen berichten

Dag lezeressen! 

Ik had een borstvergroting gepland staan voor 26 februari. Die is vanwege een ongeval van de PC helaas komen te vervallen en er is een nieuwe operatiedag gepland op 5 maart. Bij een andere PC. Nu heb ik vrijdag via via te horen gekregen dat die PC per direct het werk heeft neergelegd. Ik word deze of volgende week gebeld over wie het overneemt en wanneer.... maar over 3 weken is het al 5 maart... Ik weet dat ik rustig moet afwachten, maar wat is dat lastig als je niet kan wachten tot je eindelijk boobs heb.. 

Is er nog iemand die zoiets ooit heeft meegemaakt? Tips kan geven wat te doen of regelen nu? In dezelfde situatie zit met deze PC?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik eerlijk ben zou ik in zo’n situatie toch echt veel geduld opbrengen en misschien zelfs zoeken naar een andere kliniek. Klik en vertrouwen in je pc is belangrijker dan maar zo snel mogelijk geholpen worden. Mij persoonlijk lijkt het me geen fijn gevoel om zomaar een pc toegewezen te krijgen en zou minimaal toch een consult bij hem willen om te kijken of zijn werkwijze en resultaten wel passen bij wat ik graag zou willen. 
je hoopt er toch lang plezier van te hebben en dan maakt die paar weken extra echt niet uit als je het grotere plaatje bekijkt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe moeilijk het ook is, geduld ga ik zeker hebben. En het gaat niet over 1 nacht ijs. Ik heb er al lang over nagedacht.. jaartje of 20. Haha.. dus  extra tijd kan er wel bij..  in beide PC'S had ik vertrouwen, maar geen idee wat ze nu aan gaan bieden. Afwachten dus. Het is gewoon echt een vervelende situatie, waar ik nu geen grip op heb en daar hou ik niet van.  Gaat het door? gaan ze een andere PC inschakelen? Wat ga ik van die PC vinden? Krijg ik mijn geld terug als ik niet verder wil met die kliniek?  Veel vragen maar (nog) geen antwoorden..

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.