Ga naar inhoud

Onderkant borsten niet gevuld


Daan1985

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

het is voor mij nu bijna 8 weken geleden dat ik mijn borsten heb laten vergroten. Direct na de operatie was al duidelijk dat de linker borst een stuk hoger zat en de chirurg wilde gelijk dat ik een borstband ging dragen. 
de borst is wel iets gezakt maar blijft hoger dan de rechter. Daarnaast zijn beide borsten maar met name de gene die hoog zit nog niet ‘ingezakt’ en is de onderkant van mijn borst nog leeg. 
kan dit nog goed komen? Wat zijn jullie ervaringen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Na mijn eerste operatie duurde het indalen ook heel erg lang. Geloof dat het pas met 11 weken echt afgerond was. En erna zijn ze alsnog veel gaan veranderen. Zou het even goed in de gaten houden, nog niet teveel zorgen maken en is het met drie maanden oid nog niet goed, dan wel even terug gaan. Soms moeten ze even wat helpen en de spier wat verder los maken heb ik gelezen.

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hi Chrissy,

Ik ben 1,5 week geleden geholpen. De eerste dagen waren ze echt niet mooi, maar de eerste dagen zag ik met de dag verschil. Mijn linkerborst is echt nog meer opgezet dan rechts. De verpleegkundige wijt dit aan het feit dat ik linkshandig ben dus de linkerkant ook meer belast.

Ook mijn protheses zitten nog wat hoog onderkant van mijn borst voel ik vooral mijn eigen weefsel wat beduidend zachter voelt dan de prothese. Dat zakken heeft echt tijd nodig. Google maar eens op de “drop and fluff”. Ik heb er alle vertrouwen in dat dat goed komt, probeer je niet teveel zorgen te maken 😘

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.