Ga naar inhoud

Nu 6 weken po


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen

Ik ben Chantal en heb 15 mei een borstvergroting gedaan van een kleine b naar een volle c ongeveer tot nu toe verwacht ik.. nog niet echt bh's kunnen kopen die fijn voelde op mijn litteken en toch nog harde borsten.

Ik ben nu dus 6 weken po

En het gaat ondertussen goed met mij

t was ontzettend zwaar de 1e week mijn borsten voelde alsof er een tafel op mij lag.

Ik kwam zelf niet of nauwelijks omhoog als ik gelegen had..

Maar vooral de pijn in mijn buik

Enorm veel pijn, moeilijke nachten, medicijnen waarop ik compleet verkeerd op reageerde en in een soort drugstrip raakte..

Mijn lieve vriend heeft het ziekenhuis gebelt en we mochten langs komen..

Ik dacht nu komt het mijn lichaam is alles aan het afstoten..

We vertellen de dokter welke medicijnen ik gepakt heb ..hij port een paar keer vervelend in mijn buik.

En weet het meteen ik heb geen maagbeschermers gehad en daarnaast eet ik niet super dus mijn maag was kapot aan het gaan van binnen..

Zo voelde het tenminste maagbeschermers meegekregen en dat hielp enorm.. nog dagen last gehad maar in zekere zin is het nu weer rustig..

 

Zo ben ik mezelf tegengekomen doordat ik twee dagen dacht dat het wel ging en gewoon het normale deed.

Zelfs meer als dat omdat we een verjaardag hadden.

Mijn lichaam geef het heel goed aan als het teveel is en ik ga daar vaak nog even een stapje overheen wat natuurlijk niet goed is maar tegelijkertijd ook heel moeilijk is om het niet te doen.

 

 

kleding ben ik tevreden over het resultaat en in de douche bekijk.ik ze.steeds.

Maar soms voelt het raar ook 

, ze zijn kei hard, er zit geen beweging in, mn huid is zo opgerekt dat mn aders zichtbaar zijn en mn tepels zijn wat gevoelloos

Iemand nog meer pas geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chantal,

 

Wat vervelend dat je geen maagbeschermers hebt gehad. Hadden ze die niet voorgeschreven dan? Gelukkig kwam de arts er snel achter.

Ik ben 28 mei geopereerd maar dit was een wissel. 11 jaar geleden m'n eerste vergroting gehad.. maar beide keren voor de spier.. ik ben nu 4 weken po maar heb echt 0 pijn gehad. Zou het zo morgen weer doen.  Jouw protheses zitten denk ik achter de spier? Dat is dan toch wat zwaarder. Hopelijk worden ze snel wat zachter. 

 

Groetjes,

Ellen

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.