Ga naar inhoud

Van ANATOMISCH 345CC naar ROND 470 of 515


Aanbevolen berichten

Lieve allemaal

 

Ik ben meer dan 10 jaar geleden bij Dr Straten geweest in de Heyendeal kliniek.

Toen is er gekozen voor Anatomisch 345cc achter de borstspier. Dat kon evt tot 390 cc gaan maar ik ging voor safe. Wou geen opgeplakte tieten en wist niet wat ik kon verwachten dus dan voor safe.

3 maanden geleden ben ik op consult geweest en nu is het mogelijk om te wisselen naar Mentor rond Highprofile Memory Gel X-tra 

 

Ik ben 1.63 groot en weeg maar 62 kg.

Ik ging voorheen van een kleine b cup naar grote C kleine D

Echter mis ik nu het volume en zie rimpels aan de zijkant. Dus ik  wil graag wisselen.

 

Is er iemand die ervaring heeft met wisselen? 

Ook twijfel ik of ik dan moet gaan voor 470 of 515 en wat de projectie zal doen aangezien ik nu een totaal andere vorm heb, Ik houd van natuurlijk uitziende borsten daar koos ik voorheen niet voor rond. Maar lees steeds vaker dat ook deze natuurlijk kunnen ogen.

 

Vraag me af naar welke maat ik ga als ik voor 515 zou kiezen en of ik bij 470 wel verschil ga zien.

 

Wat is jullie ervaring... 

 

 

Veel liefs xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ik heb 5,5 week geleden een prothesewissel gehad.. ik ging van 410 cc anatomisch naar 600 cc rond.. beide keren voor de spier. 11 jaar geleden was m'n eerste bv.. ik had na de eerste operatie een 75f. Woog toen 62 kg.. bij 1.74cm. Nu 11jaar later weeg ik 70 kilo en had ik voor de wissel 80g.  Ik heb zaterdag 2 prima donna bhs gekocht die ook 80g zijn.. maar nu ogen m'n borsten veel voller.  Ik was bang dat ronde niet mooi zouden worden omdat ik het wel natuurlijk wilde houden. M'n pc zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken. Dat het mooi natuurlijk zou worden.. en daar heeft ze gelijk in gekregen. Ik ben er al heel blij mee. 

Dus als jou pc zegt dat het natuurlijk gaat ogen zou ik daar op vertrouwen.. 

 

Groetjes,

Ellen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ellen

 

Wat fijn dat je tevreden bent. Ze zeggen de 2e keer is minder pijnlijk. Ben benieuwd. Je hebt dus ook 190cc erbij. Heb je fotos misschien die je evt wil posten van de eerste en tweede operatie ik ben wel nieuwsgierig eigenlijk daar ík binnenkort al geopereerd wordt. Vind het maar eng 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb er ook 190 cc bij.. maar ik vind het niet een heeel groot verschil eigenlijk. Ik had meer verwacht.. ik moest wel meer cc omdat ik liever geen lift wilde. En ik vind een beetje hang niet erg.

Krijg jij weer achter de spier? Ik heb beide keren dus voor de spier gehad maar deze keer heb ik helemaal geen pijn gehad.. ook de zwelling was veel minder. Wat me ook logisch lijkt aangezien het nu al opgerekt was.. maar het is me echt zo meegevallen. De 1e keer was ik heel erg misselijk. Voelde me daar zo ellendig van. Deze keer heb ik dat aangegeven en ze zouden er voor zorgen dat dat niet weer gebeurde.. en ik ben ook niks misselijk geweest gelukkig..

Ik heb zal morgen kijken of ik wat foto's kan uploaden. 

Wanneer word je geopereerd? Ik vond het van te voren ook eng hoor maar ben heel blij dat ik het heb gedaan.. 

Ik heb trouwens mentor hp gekregen. Wat is hp memory gel x-tra dan?

 

Liefs,

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oww. Ik heb hp cohesive 2.. maar daar is verder ook niet met me overgesproken..ik kon niet kiezen ofzo.  wat houdt extra dan in? Minder zacht?

Ik twijfelde tussen 550 en 600 maar pc zei dat het geen vrschil was.. Daarom voor 600 gekozen. 

Krijg jij achter de spier? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt achter de spier krijg ik. 
cohesive 2 is iets zachter geloof ik. Ze voelen denk ik natuurlijker dan die extra. Mijne zijn best hard vind ik. Heb nu cohesive 3.

 

ik ga nu slapen morgen is het zover😳 ben hartstikke nerveus. 
want kwa uiterlijk ziet het echt mooi uit nu de vorm. Wil ze alleen iets groter en iets boller maar het moet wel netjes uitzien in kleding en was bang dat als ik 515 pas dat ze dan zo heftig worden. Welke maat heb jij dan nu met 600cc poeh wat veel zeg haha of klinkt dat gewoon veel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes vandaag! Ik weet niet of je dit nog leest..

Ik heb met de 600 nog steeds 80g.. had ik ook met de 410 cc. Wel voller nu..en mooier.. ze zijn mooi groot.. niet overdreven ofzo..   ben blij dat ik voor 600 heb gekozen en niet 550.. 

Tussen 470 en 515 zit echt niet veel verschil.  Persoonlijk zou ik voor de 515 gaan. Haha. 

Nogmaals succes.. en een heel voorspoedig herstel. 

 

Liefs,

Ellen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Ellen ik ben weer thuis. Had het indd niet meer gelezen. Het is 515 geworden. Ben benieuwd naar het resultaat het ziet er nu al goed uit. Het deed ook minder pijn ik ben zelfs daarna gestopt bij de lunchroom om de hoek om even iets te eten haha

 

Had jij een borstband mee? Ik moet hem deze keer beneden dragen ipv boven. 
 

sow 600 jeetje haha das veeeeeel! Wat weeg jij dan en je lengte. Ik 1.64 en 62kg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je minder pijn hebt.. ik hoop dat dat nogsteeds zo is..ik heb ook geen pijn gehad. Echt helemaal niks.. maar heb ook voor de spier. Wij verbleven in een hotel in de buurt (ivm met 3 uur rijden) en 's avonds gingen we beneden eten.. 

Ik heb geen borstband. Ook de vorige keer niet.. misschien is dat niet bij voor de spier? Wat moet die borstband nu precies doen dan? 

Waarom heb jij ze achter de spier gekregen? 

Fus tot nu toe tevreden? Zijn ze ook groter zoals je wilde? Ik heb geen album.. ik merk dat er niet zoveel meer gebeurd op het forum.. in vergelijking tot 11 jaar geleden.. wat ik wel jammer vind. Maar gelukkig nog veel aan oude berichten gehad.. 

 

Groetjes,

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.