Ga naar inhoud

Wissel 500cc mentor naar 925cc motiva


Aanbevolen berichten

Hoi lieve dames, 

 

alweer een hele tijd geleden hier geweest, in 2016 m’n eerste borstvergroting gehad van 500cc mentor & afgelopen week consult gehad bij Nio, we gaan nu voor 925cc.

 

ben heel erg benieuwd en nerveus, word vanmiddag al geopereerd. 
 

Hoe vonden jullie het herstel van een wissel en zeker als je groter gaat? Heb bij de eerste vergroting veel pijn gehad. 
 

liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieve dames,

 

excuus voor mijn latere reactie, moest even bijkomen hihi

 

maar herstel gaat tot nu toe goed, slik nu alleen de antibiotica nog sinds gister ook gestopt met paracetamol en de andere medicijnen al een dag ervoor kreeg zo vreselijk last van m’n buik van al die medicijnen door elkaar. 
 

de pijn valt me heel erg mee, merk alleen dat het heel zwaar en strak nog voelt en ik het eng vind als ik m’n bh (harnas is het meer haha) uit heb om bijv even te douchen dan heb ik echt het idee dat ze er uit kunnen vallen wat natuurlijk onzin is. 
 

ik ben vooral heel erg benieuwd hoe ze gaan worden de aankomende weken qua verandering nog even geduld ❤️

 

@MissAnissa waar ga jij je eventuele wissel doen en ga je ook groter of is het om andere redenen ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

 

Tuurlijk begrijpelijk! Ah vervelend van je buikklachten. Ja ik herken het van mijn eerste operatie zo zonder bh haha of harnas. Ik ben ook heel benieuwd hopelijk mag het resultaat zo zijn als je hoopte!

 

De reden voor een wissel bij mij omdat mijn pocket te groot is (geworden?) Ik wacht nog op 2 consultaties bij verschillende omdat ik nog op zoek ben naar een mening. En vooral naar iemand die mijn probleem kan oplossen. En als het moment van wissel toch daar is, bevoorkeur ik ook wel groter hihi

 

 

Fijn weekend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh jeetje pocket te groot, hoe kwam je daar bij voelde je borsten opeens anders of zag je duidelijk verschil met eerst?! Idd altijd goed om bij verschillende op consult te gaan en te bekijken of dit overeen komt.. ik had zelf onwijs veel vertrouwen in dokter Nio, wegens veel lezen en alleen maar goede verhalen bij hem laten opereren heel positief. Mochten je andere consulten niet lopen zoals je hoopt, zou ik deze dokter zeker aanbevelen. 
 

En mocht je een wissel nodig hebben snap ik dat je groter wil haha volgens mij willen we dat uiteindelijk allemaal 🫢 wat heb je er nu in zitten? 
 

Jij ook een heel goed weekend 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-7-2024 om 20:36, BigBoobies zei:

Oh jeetje pocket te groot, hoe kwam je daar bij voelde je borsten opeens anders of zag je duidelijk verschil met eerst?! Idd altijd goed om bij verschillende op consult te gaan en te bekijken of dit overeen komt.. ik had zelf onwijs veel vertrouwen in dokter Nio, wegens veel lezen en alleen maar goede verhalen bij hem laten opereren heel positief. Mochten je andere consulten niet lopen zoals je hoopt, zou ik deze dokter zeker aanbevelen. 
 

En mocht je een wissel nodig hebben snap ik dat je groter wil haha volgens mij willen we dat uiteindelijk allemaal 🫢 wat heb je er nu in zitten? 
 

Jij ook een heel goed weekend 🥰

Hey ik lees deze nu pas!

 

Ze zakken erg naar de zijkant, zeker als ik lig komt er echt een deuk ter hoogte van waar de prothese vroeger op lag. Ik ben dan bij een chirurg geweest in de buurt gewoon omdat ik er ook vooral pijn aan had bij het slapen, en die vertelde me dat de pockets te groot waren. Gisteren ben ik op consult geweest bij Lydia Bol. Super vriendelijke en ook vooral eerlijke vrouw. De kliniek belde me gisterenavond nog met een prijsofferte op maat maar deze viel me spijtig genoeg erg tegen. Aangezien het vrij onverwacht is, kan ik er wel een beetje geld voor vrijmaken, maar het gaat echt over heel veel geld. Maar ergens wil ik het ook opgelost aangezien het nu echt wel mijn leven begeleid vanwege de pijn die ik eraan ervaar tijdens en na slapen. Volgende week kan ik op consult bij de chirurg die ze plaatste dokter Verdonck, dat wacht ik dus nog even af. Ik heb nu Motiva Progressieve plus in fulltime 255cc

 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissAnissa 

 

Jeetje dat is wel heel vervelend elke keer zo na het slapen, snap heel goed dat je dat graag opgelost wil hebben & dat je dit niet langer wil ervaren. Het is idd allemaal een hoop geld, ik weet niet hoeveel de offerte was maar het is natuurlijk wel je lichaam en constant met pijn wakker worden is ook niet de bedoeling. Is er geen enkele mogelijkheid op een klein stukje vergoeding wat dit betreft? Ik weet wel dat verzekeraars altijd moeilijk doen maar wie niet waagt wie niet wint zeg ik altijd maar zo. 
 

ik hoop dat je andere consult een betere uitkomst geeft ook qua financiën! Laat je weten hoe het is gegaan? 
 

Ik zit nu op dag 8, het gaat redelijk gister veel pijn aan m’n oksel (spier denk ik) gelukkig is dat nu opeens weer zo goed als weg, slaap alleen vreselijk slecht door het rugslapen dus kan niet wachten tot ik weer heerlijk op m’n zij mag kruipen haha ben nu elke nacht aan het spoken rond 3u en dan vervolgens weer wakker om 6u, afijn we moeten er wat voor over hebben he! Ik heb m’n borsten wel al gezien met douchen, vind ze nu al prachtig dus kan niet wachten tot het uiteindelijke resultaat, dokter Nio heeft er echt wat moois van gemaakt zeer tevreden! 
 

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja precies, ik betaalde 6jaar geleden 3400 voor mijn vergroting met Motiva, nu zou een wissel om mijn probleem op te lossen 6200euro kosten terwijl ik buiten het verzakken, eerder altijd tevreden was. Ik hou je zeker op de hoogte als ik bij mijn chirurg geweest ben!

 

oh dat rugslapen ja vervelend inderdaad! Herinner ik mij ook dat dat moeilijk was ben ook echt een zijslaper. Ja ze zullen nog veranderen maar dat ze nu al naar je zin zijn, ze gaan alleen nóg beter worden dus dat is heel fijn! 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het, het prijs verschil is groot.. en word alleen maar groter ben ik bang.. ik had mijn eerste borstvergroting in 2016 toen destijds via Diana gabriels ( niet aan te raden maar was voor de ophef😅😂😂) toen volgens mij ook iets van €3200 betaald & nu bij dokter Nio wissel naar grotere implantaten (boven de 500 is altijd extra kosten) €5400 betaald.

Maar moet zeggen liever zo en wetende dat het perfect is gedaan door een goede arts dan hoe het toen is gegaan.. al snap ik je heel goed hoor..

 

ik ben benieuwd wat het bij die andere arts zal gaan kosten, zal het veel verschillen denk je? Wat is trouwens de reden dat de pockets opeens groter zijn geworden? Of waren ze in eerste instantie al te groot gemaakt? 
 

Precies hihi dus moeten het er maar voor over hebben hè! 
 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, BigBoobies zei:

Ik weet het, het prijs verschil is groot.. en word alleen maar groter ben ik bang.. ik had mijn eerste borstvergroting in 2016 toen destijds via Diana gabriels ( niet aan te raden maar was voor de ophef😅😂😂) toen volgens mij ook iets van €3200 betaald & nu bij dokter Nio wissel naar grotere implantaten (boven de 500 is altijd extra kosten) €5400 betaald.

Maar moet zeggen liever zo en wetende dat het perfect is gedaan door een goede arts dan hoe het toen is gegaan.. al snap ik je heel goed hoor..

 

ik ben benieuwd wat het bij die andere arts zal gaan kosten, zal het veel verschillen denk je? Wat is trouwens de reden dat de pockets opeens groter zijn geworden? Of waren ze in eerste instantie al te groot gemaakt? 
 

Precies hihi dus moeten het er maar voor over hebben hè! 
 

xxxx

In het begin waren mijn borsten prima, maar ik ben intussen 2 x zwanger geweest waarna ook 1x 19 maanden borstvoeding te geven. En eigenlijk merkte ik pas aan de pijn dat toen ik erop begon te letten ze inderdaad eigenlijk heel ver uit elkaar staan. Ik vermoed dus een combinatie van omstandigheden. Mijn eigen chirurg vraagt ongeveer 4600 voor Motiva maar staat niets echt bij over een wissel en natuurlijk doen de grote pockets ook wat aan de prijs waarschijnlijk. Ik ben benieuwd. Ja heb je zeker gelijk in. Maar wij hebben vrorig jaar ons huis gebouwen en net weer een hoop centjes hierin geïnvesteerd in het verder afwerken van, en aangezien het zo onverwacht komt is alles boven de 5000euro wel een beetje boven mijn budget eigenlijk. Dus dat maakt het net wat lastiger. Ik wacht het consult rustig af al moet ik zeggen dat het momenteel mijn leven wel een beetje beheerst, zal blij zijn als ik meer weet en eigenlijk pas helemaal gerust als dit alles weer achter de rug is!

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh ja ik snap je helemaal, ik ga voor je duimen hopelijk gaan er bij je eigen chirurg niet al teveel kosten nog boven op komen!! Je hebt je afspraak volgende week staan toch? Of deze week? Hoop dat ze wat goeds voor je kunnen betekenen & het snel opgelost zal zijn want dit is natuurlijk alles behalve prettig.. 

 

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-7-2024 om 20:22, BigBoobies zei:

Ahh ja ik snap je helemaal, ik ga voor je duimen hopelijk gaan er bij je eigen chirurg niet al teveel kosten nog boven op komen!! Je hebt je afspraak volgende week staan toch? Of deze week? Hoop dat ze wat goeds voor je kunnen betekenen & het snel opgelost zal zijn want dit is natuurlijk alles behalve prettig.. 

 

Xxxx

Ik mag vandaag om 16u langs hij is net uit vakantie, ik hou je op de hoogte! Hoe gaat het met jou intussen?

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe was je afspraak?!! Ben je wat wijzer geworden? Ik hoop dat het een goed gesprek was voor je! 

 

Hier gaat het inmiddels elke dag beter, zelfs al 2 hele nachten doorgeslapen wohoooe haha dus ik voel me iig een stuk fijner nu.

 

bewegen word ook makkelijker dus dat is positief, vrijdag mn eerste werkdag weer dus dat vind ik wel even spannend.. 

 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-7-2024 om 21:40, BigBoobies zei:

Hoe was je afspraak?!! Ben je wat wijzer geworden? Ik hoop dat het een goed gesprek was voor je! 

 

Hier gaat het inmiddels elke dag beter, zelfs al 2 hele nachten doorgeslapen wohoooe haha dus ik voel me iig een stuk fijner nu.

 

bewegen word ook makkelijker dus dat is positief, vrijdag mn eerste werkdag weer dus dat vind ik wel even spannend.. 

 

xxxx

Hi, hoe is je eerste werkdag meegevallen? Veel last gehad of was het goed te doen? Fijn dat je inmiddels ook weer beter slaapt, kan me voorstellen dat het anders na een tijdje echt begint op te breken, de onderbroken nachten.

 

 

Wel dus, ik ben terug in volle moed naar mijn eigen chirurg gegaan met mijn pijnklachten, maar ook met het esthetische dat als ik ga liggen ik echt 2 deuken heb in het midden aan beide kanten. Hij begon meteen over het feit dat ik volgens hem wel heeel dun ben, ja kijk dat is gewoon mijn naart, ben altijd al zo geweest.. Ook toen ik bij hem geopereerd werd.. Toen begon hij over de ribbels van de implantaten aan de zijkant, iets wat ik zelf ook wel zie maar me dan eventueel nog minder aan stoor dan de pijn en de deuk. Toen ik dit aan hem voorlegde, werd het volledig gestoken op het feit dat ik zo dun ben, voor hem zijn het `perfecte` borsten. Terwijl ik reeds bij 2 andere chirurgen mijn bh nog maar uitdeed en hun meteen mijn probleem en dus ook klachten zagen. Ik ben dan ook enorm teleurgesteld vertrokken maar had in het gesprek ook door dat het weinig zin had er tegen in te blijven gaan, hij zei dat ik met mijn pijn naar de huisarts moet want dat het iets anders is dan de implantaten, een ribkraakbeenontsteking? Al zelf zou het zo zijn, ik voel te vaak de implantaten verschuiven naar plekken waar ze niet horen te zitten.

 

Ik heb dan ook na dat gesprek besloten terug contact op te nemen met Lijv Kliniek. Hier ben ik vorige week op consultatie geweest bij Lydia Bol en had hier een fijn gevoel bij. Zoals ik je eerder al zei is het wel boven mijn budget dat ik hoopte uit te geven, maar nu ik nog eens onder het mes moet, liever echt grondig en in een keer goed nu. Ik ga dus ook voor een wissel zodat ze weer nieuw zijn en hopelijk lang mee kunnen. Helaas kan ik vanwege mijn borstbreedte niet groter gaan dan 295cc dus we gaan daar voor. 2 september ben ik aan de beurt, heel spannend!

 

 

Fijn weekend gewenst! xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.