Ga naar inhoud

Na 6j een wissel, pockets te groot?


Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

 

Letterlijk 6 jaar geleden dat ik actief ben geweest op dit forum, iets van geen nieuws, goed nieuws?

 

Ik heb mijn protheses sinds oktober 2018 en ben Intussen 2 keer mama mogen worden, waarvan ik één zeer geslaagd borstvoedingsavontuur heb mogen meemaken van wel 19 maanden. niet moeilijk dat de dames dus best wat te verduren hebben gekregen afgelopen jaren. Intussen ben ik meer dan 1 jaar gestopt met borstvoeding en heb ik reeds een aantal maanden pijn aan mijn borsten, voornamelijk na het slapen. Er is een echo gedaan er niks gek gevonden. Onlangs ben ik bij een chirurg in de buurt geweest die mij wist te vertellen dat mijn pockets te groot zijn geworden en hij zei dit vaker te zien bij Motiva aangezien deze protheses heel glad zijn volgens hem. Als ik ga liggen is er inderdaad aan beide borsten een deuk te zien omdat de protheses te ver naar de zijkant uitwijden.

 

Iemand die mijn probleem herkent? Ik wacht nog een consultatie met mijn chirurg dokter Verdonck alsook nog een derde opinie af. Maar het viel wel even tegen aangezien ik niet echt van plan was te wisselen.

 

Wie wordt er komende weken of maanden nog geopereerd? Ik zoek een beetje lotgenoten. Heb 6j geleden veel aan dit forum gehad en hoop dat het nu weer zo mag zijn.

 

Fijn weekend dames geniet van het weer! 🤩

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

 

Wat balen dat je nu zo’n last hebt!

Ik word 6 aug geopereerd, mijn 1e keer.. hoop dat ze járen meegaan!! Kijk er erg naar uit! 
Mijn kids zijn inmiddels 13 en 16 jaar, maar vond borstvoeding geven ontzettend mooi. Ik had nooit volle borsten behalve tijdens zwangerschap en borstvoeding. Daarna is van het beetje wat ik had weinig stevigs over. 
 

Ik vind dit forum fijn om de ervaringen van anderen te lezen. 
 

Hoop voor jou dat je snel meer duidelijkheid hebt. Niks is zo vervelend als in onzekerheid zitten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

 

Ja echt heerlijke periode was dat, toen ik destijds mijn protheses liet plaatsen dacht ik niet dat borstvoeding iets was wat ik perse wilde proberen, maar echt, een van de mooiste warmste periodes uit mijn leven. Dankbaar dat ik het heb mogen meemaken! En het gekke is, het eerste jaar na de borstvoeding waren ze nog goed. Mijn probleem situeert echt pas sinds 3-4 maanden. Ik wacht in spanning mijn consult af dinsdag bij dokter Lydia Bol, ik lees goede dingen over haar en ze ziet er mij iemand uit die echt luistert. 

 

Bij wie zal je operatie doorgaan? 6 augustus is al bijna, wat spannend zeg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vreemd dat je problemen zo recent zijn zeg. Je zou verwachten dat dat gelijk na het stoppen met bv zou ontstaan. Bij was er na het geven van bv vrijwel gelijke niks van mijn borsten over. 
maar mijn prioriteit lag toen niet bij mezelf. En mijn partner vindt een vergroting niet nodig, al begrijpt hij me compleet en staat ook 100% achter mijn besluit.

 

ik word geholpen bij de Velthuis kliniek door dr. Felicia Smits. 
Een hele fijne vrouw met een luisterend oor. Ik was ook op consult bij Bergman geweest maar voelde me daar een stuk minder op mijn gemak.

Deze week begonnen met de Fysio oefeningen die de Velthuis kliniek meegeeft. Het is nu echt aftellen!

de operatie is bijna een half jaar geleden gepland maar als ondernemer moet je soms even puzzelen om zoiets in te plannen 😉

 

Succes komende dinsdag!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.