Ga naar inhoud

Hersteloperatie & wissel Dr Lydia Bol


Aanbevolen berichten

Hey allemaal!

 

 

Mijn operatie is inmiddels een weekje achter de rug en ik wil dan hierover ook graag een topic maken, wie weet kan dit nog behulpzaam zijn voor iemand in de toekomst.

 

 

Ik heb zelf 1m56 en weeg ongeveer 42 kilo en heb een 6tal jaar geleden mijn eerste borstvergroting laten uitvoeren bij Dokter Verdonck, ik koos hierbij Motiva full 255cc progressieve plus.

 

Op zich was ik hier best wel tevreden mee, ze stonden wel ver uit elkaar maar Verdonck zei dat dat nu eenmaal zo hoorde en fysiek niet anders mogelijk was bij mij. Intussen ben ik 2 kindjes rijker en heb ik ook een zeer succesvol borstvoedingsverhaal achter de rug. Echter veerde mijn boobies helaas niet terug naar vanouds.

 

Ik werd telkens met pijn wakker ‘s ochtends en ik sliep hierdoor steeds slechter, echo laten maken, niks op te zien. Verschillende chirurgen bezocht, mijn pocket was te groot geworden. Terug langs Verdonck gegaan om te horen wat hij ervan vond en hij zei dat ik een kraakbeenontsteking had en de reden dat de protheses zo ver naar de buitenkant verschoven omdat ik zo dun ben.. was ik trouwens de eerste keer ook al? Hier werd ik dus duidelijk niet gehoord en van het kastje naar de muur gestuurd.. zo jammer.

 

Na fijne gesprekken is mijn operatie bij Lydia Bol achter de rug in Lijv kliniek. Ik heb opnieuw gekozen voor Motiva, 295cc veel groter was niet mogelijk. Wel heeft ze aardig wat herstellingswerken gehad van Verdonck. Ze heeft de pockets zowel aan de zijkant als aan de onderkant geraved. Het resultaat mag ze zeker al zijn maar ik wacht spannend af naar hoe ze uiteindelijk herstellen.

 

 

xxx Anissa

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.