Ga naar inhoud

Navelpiercing


Gast Kelly71

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Moet een navelpiercing eruit voor de operatie of mag die blijven zitten?

En hoe zit het met een skinplate/microdermal piercing?

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Kelly,

Volgens mij moeten piercings d'r uit of vervangen worden voor plastic.

Ik heb 'm eruit gehaald.

Maaruh.... effe off-topic: heb jij een microdermal piercing? Wauw, die wil ik ook!

Vertel, vertel. Waar heb je 'm, deed 't zeer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Ja ik heb een microdermal piercing, in mijn pols. Het ziet er erg mooi uit en het zal zeker niet de laatste zijn. :131:

Jij wilt hem zeker tussen je borsten? Kan ik me voorstellen als je zo'n mooie borsten hebt. ^_^

Het deed niet zo zeer, eventjes maar maar het is niet erger dan een gewone piercing.

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op mijn onderarm, aan de binnenkant een tattoo en dan wil ik bovenop mijn arm de piercing.

Ik heb op you tube gekeken naar filmpjes hoe ze geplaatst zijn, brrr wel eng hoor!

Maar zo moooooi! En stoer dat je het durfde.

Nee, ik wil 'm ook graag bij mn pols, vind ik toch mooier.... denk ik....? Weet je, ik heb er eerder nooit aan gedacht om 'm tussen mn tieten te doen, omdat ik toch nix had. Maar nu kan het misschien best mooi zijn.....

Zal nog 's denken, wie weet....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of ze er echt uit moeten ligt een beetje aan hoe ze werken.

Wanneer ze electrothermisch vrijprepareren moeten ze uit, metaal geleidt en dan kan je brandwonden krijgen.

Ik heb een navel- en een intiempiercing ik heb de balletjes en de staafjes vervangen voor plastic.

Maar wat je dan met een microdermal moet weet ik niet. dan heb je immers een plaatje onder je huid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi ladys

ik heb ook een neus piercing navel piersing tong piercing moet dat alle maal uit??

moeten ook je ringen enzo af??

xxies roxy nog 4 dagen jeah hahah

dikke kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey roxy,

anders belt 1 van ons maandag ff om te vragen of alles eruit moet, want is wel een gedoe hoor pff

haha nog 3nachies wijfffie whoeeehoee

dikke kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je, ik heb er eerder nooit aan gedacht om 'm tussen mn tieten te doen, omdat ik toch nix had. Maar nu kan het misschien best mooi zijn.....

Zal nog 's denken, wie weet....

Ik kende iemand bij mn vorige baan, die hem tussen de borsten had. Heel mooi hoor!! Maar waar zij dus last van had (en bij het zetten niet aan gedacht heeft), is dat als ze nu een ketting om doet en bijv voorover buigt, de ketting achter de microdermal blijft hangen en dat doet zéér :wacko:

Ik moest alles af en uit doen: sieraden had ik thuis al gedaan, navelpiercing en tongpiercing vlak voordat ik naar de OK ging. Toen ik bijkwam heeft vriendlief me gelijk mn tongpiercing gegeven, want die kan echt snel dichtrekken ( mss niet na 2 uur, maar nam liever geen risico hahaha) Een vriend van mij werd geopereerd aan zn pols en moest ook zn tongpiercing uit... 12 uur later was die al dicht en kon de piercing er niet meer in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smoothie

Hier iemand met een microdermal en piercing!

Ik heb hem niet tussen mn borsten zitten maar iets erboven, weet niet precies hoe ik het uit moet leggen maar je kunt het ook op mn foto's zien ;)

Ze hebben tegen mij gezegt dat ik hem mocht laten zitten, omdat ie niet in de weg zat en anders moest ik hem er dus uit laten snijden.

Wel kon in daar een brandplekje krijgen door de geleiding van de stroom die op die plakkertjes zitten ofzo waarme ze van alles meten.

Maar heb nergens geen last van gehad.

Navelpiercing had ik op dat moment niet meer en heb ik na de operatie weer opnieuw laten zetten.

Wel heb ik een piercing bij mn lip en die moest er wel uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het valt echt mee, als je je boobs durft te vergroten stelt dat helemaal niets voor! :rolleyes:

Ik vind tussen de borsten wel mooi maar dat was voor mij geen optie, zo mooi zijn ze (nog) niet...

Ik weet niet of je hyves hebt maar als je dan bij de hyve microdermal piercings kijkt zie je wel 100den foto's met hele leuke ideeen.

Zo vind ik in je voet ook wel leuk, of in je vinger, ipv een ring, keus genoeg! :75:

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal voor jullie reacties, ik kan het beter even navragen bij het gesprek want het is overal verschillend zie ik wel.

Die micrdermal zou er inderdaad uitgesneden moeten worden, lijkt me een beetje drastisch...

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier iemand met een microdermal en piercing!

Ik heb hem niet tussen mn borsten zitten maar iets erboven, weet niet precies hoe ik het uit moet leggen maar je kunt het ook op mn foto's zien ;)

Dat bedoel ik ook inderdaad, iets boven je borsten.

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.