Ga naar inhoud

Jersey : 19 april 2012 : Dr. Damen : Hair & Beauty clinic


Aanbevolen berichten

Hahaha,hoe meer info hoe beter!!!

Thnx voor je bericht!!

Oh my..nou ga ik nog meer aan de twijfel..wat voor maat had je en wat is het geworden..?

Ik ben kleiner en dunner dan jij..hou wel van groot hoor...!!

Haha ja ik hou ook van groooot :P

Heb nu een D cup, en soms moet ik een E aan.

Anders moet je eens naar mijn fotos zien, ik heb je te vriend gevraagd Xx

Ik kom van een grote A kleine B

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik denk dat de monobloc implantaten ook groter uitvallen tegenover andere merken

x

en vooral breder.. Ik heb extra hoog profiel, die zouden normaal smal moeten zijn, en komen toch wat naast mijn lichaam uit, niet zohard e, maar voor iemand heel smal zie je het toch wel denkik x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meis,heb even in je album gekeken..

Jou boobs zijn echt super mooi geworden..!!!

Hoop dat het bij mij ook zo mooi gaat worden..denk toch dat ik voor 350cc gaan,ben nu echt plat..AA..

Can't wait..nog even,..!!!!

Zit mij al te verheugen op de mooie tops die ik van de zomer kan gaan dragen..

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meiden,

even nog een vraagje

Ik zie overal staan dat je na de bv een kliniekbh moet dragen..

misschien dom maar moet ik die nog aanschaffen of krijg je die in de kliniek aangemeten?

Bedankt X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi!

ik ga in juni ook voor 400cc gaan Eurosilicone achter de spier.

Ik heb nu grote a, kleine B.. wat word dat toch spannend he! Ik had gehoord dat er idd ongeveer 50 cc weggaat als je achter de spier gaat..

Ik hou namelijk van grote borsten, dus ben ik wel blij dat het 400CC zal worden :)

Als je hier op het forum leest, lees ik toch bij 3 op de 4 verhalen dat ze achteraf gewenst hadden om toch een beetje groter te gaan..

Het is niet meer zo lang he!!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meis,heb even in je album gekeken..

Jou boobs zijn echt super mooi geworden..!!!

Hoop dat het bij mij ook zo mooi gaat worden..denk toch dat ik voor 350cc gaan,ben nu echt plat..AA..

Can't wait..nog even,..!!!!

Zit mij al te verheugen op de mooie tops die ik van de zomer kan gaan dragen..

X

Dankje! Ik heb ook niet zoveel pijn gehad hoor, enkel spierpijnen

xxx

Lieve meiden,

even nog een vraagje

Ik zie overal staan dat je na de bv een kliniekbh moet dragen..

misschien dom maar moet ik die nog aanschaffen of krijg je die in de kliniek aangemeten?

Bedankt X

Dit kan je zelf kiezen, ik heb er een uit de kliniek meegenomen en natuurlijk eerst gepast, en zo naar huis genomen :) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poehee...ik ben nu echt begonnen met aftellen..!!!!

Bijna bijna bijna..

@ Benetton spannend he!! Jij gaat dus ook voor 400cc? Hoe groot ben jij als ik vragen mag?

Ik ben vrij petite,dus hoop niet dat 400 teveel gaat worden bij mij..

@ Pinky Thnx meid voor je advies,ik denk dat ik maar gelijk uit de kliniek ga meenemen dat scheelt weer passen en meten op een andere locatie..

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poehee...ik ben nu echt begonnen met aftellen..!!!!

Bijna bijna bijna..

@ Benetton spannend he!! Jij gaat dus ook voor 400cc? Hoe groot ben jij als ik vragen mag?

Ik ben vrij petite,dus hoop niet dat 400 teveel gaat worden bij mij..

@ Pinky Thnx meid voor je advies,ik denk dat ik maar gelijk uit de kliniek ga meenemen dat scheelt weer passen en meten op een andere locatie..

X

Idd maar dan betaal je gelijk ook wel meer hé :D x

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben van plan om da de bv een goede sportbeha te kopen.. denk dak me 'veiliger' ga voelen bij een sportbeha van 50 euro van een goed merk, in plaats dan bij die van de hema :) ALs ik al dat geld uitgeef voor een bv moet ik daarna ni muggeziften om 30 euro .. denk ik dan he hahahah :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ghehe,ja daar heb je gelijk in..Ik ga morgen even langs de Hema kijken of het was is.

Sommige PC raden juist de Hema bh aan en een andere raad het juist af..ik kijk wel even..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb pas mijn sportbh gekocht toen het verband van de kliniek er eindelijk af mocht, twee weken po dus.

De verpleegster in de kliniek zei dat het moeilijk was om de juiste maat mee te geven. Passen kon niet, want mijn borsten zaten stevig ingetapet. Ze raadde wel aan er een stevige te kopen en liefst van een lingeriewinkel. Dat heb ik dus ook gedaan, ze kostte 52 euro en ik ben er wel blij mee.

Grappig Pinky, ik zie nu jou op-datum, dat is de datum die ik eerst had, maar ik heb ze verplaatst naar 14 maart :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okay..

Thnx dan wacht ik nog even..

en anders als ze al wat hebben koop ik die in de kliniek wel..

waarom idd geld uit sparen..dit kost ook al genoeg..

pff nog een paar dagen...zenuwachtig aan het worden nu..!!!

en vooral ongeduldig...

haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey, ik hoop dat alles mee is gevallen voor je, goed herstel meid, ik lig hier nu ook op de bank, eindelijk weer een beetje bij verstand na al die middeltjes die ik in mijn lichaam had. hopelijk voel jij je ook goed. kiss kiss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou lieve meiden...ik heb ze..Ingreep is mij 100% meegevallen.Ben wel erg duf en misselijk..als kers op de taart ben ik ook ongesteld geworden grrrr...als ik mij weer wat fitter voel zal ik mijn verslag tikken.Heb al even kunnen spieken werd wakker toen ze nog aan het hechten waren.Ziet er mooi uit..heb toch de 400cc gekozen.! Nou meiden ik hou jullie op de hoogte..verslag en foto's volgen. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn verslagje...Op woensdag werd ik op mijn werk gebeld dat ik ipv 13:00 om 11:00 aan de beurt was.Ik blij.Gelijk mijn vriendinnen gebeld want die zouden mij brengen.Flink gegeten s'avonds en op tijd mijn bedje in gegaan.Om 7 uur stonden mijn vriendinnen voor de deur en zijn we richting Hasselt vertrokken.De rit ging vlotter dan gepland dus ik was al om half 10 in de kliniek.Ik mocht plaats nemen in de wachtkamer en om 10:00 mocht ik meekomen om nog wat dingen door te nemen.Afscheid genomen van mijn vriendinnen en om half 11 ging ik naar de o.k.Kreeg een mooie blauwe broek aan en er werden foto's gemaakt.Ik mocht op het bed plaatsnemen en kreeg een deken over mij heen.Moest een vies drankje in 1 teug op drinken en de verpleegster kwam om het infuus aan te brengen.Daar was ik nog al bang voor maar ze stelde mij gerust.Waren echt aardige verpleegsters.Toen het infuus aangebracht was zei ze tegen mij dat ze het licht ging uit doen en ik even rustig kon ontspannen.Na een tijdje kwam ze terug nog 2 busjes vloeistof in mijn infuus spuiten.Ik zag dat er van alles klaar gezet werd en zag de dozen eurosilikonen staan.Nu gaat het beginnen dacht ik.Dr Damen kwam binnen spoot weer iets in mijn infuus en toen was ik weg....Werd wakker en zag dat Dr Damen net klaar was met hechten.Ik begon gelijk te praten,wat ik allemaal gezegd heb weet ik echt niet meer.De verpleegster bracht het tape aan.Daarna rustig aangekleed in de rolstoel en de auto in.Van de hele reis terug heb ik niks gemerkt.Thuis gekomen schrok mijn man omdat ik zo grauw zag.Ben gaan liggen en paar keer overgegeven.Misselijk en vooral heel duf.Goede nachtrust gehad maar alles doet nog wel zeer.Voor zover ik heb kunnen spieken ben ik wel blij met het resultaat.Niet te groot...Nu lekker aan het bijkomen,neem op tijd pijnstillers en die zijn ook hard nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi!

leuk om verslag te lezen... heb je toch gekozen voor de 400 cc? zal wel een verschil zijn zeker nu met ervoor! zeker met de zwelling en vocht er nog eens bij hahaha..

Hoe voel je je? kan je een beetje dingen doen? Ik wens je al veel beterschap toe he!!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit nu in de fase omg waar ben ik aan begonnen..Alles doet zeer,ik verveel mij rot in bed.Voel mij schuldig tegenover de rest van het gezin..Hoop dat ik mij snel weer fit voel..haha..Als ik naar mijn boobs kijk denk ik wel..jaaaa dit is het wel,mijn droom..kan niet wachten om straks dat tape eraf te halen en echt goed te kunnen kijken..het gevoel is een beetje dubbel.. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey ,

Dat dubbele gevoel had ik ook ...van jezus kan niks iedereen moet maar lopen voor me ,en maar roepen voor alles ...het hoort er helaas bij ...

Spijt heb ik niet maar wel af en toe van ohjjeeeeeeee vind ik het allemaal wel wat .

Ik begin me nu pas beter te voelen kwa bewegen en lekker in mn vel zitten heb mn dipje echt gehad .......

praat er met je gezin over ,ik praat hier ook is beter dan in je dip te raken en merk dat ze het beter begrepen dan ik dacht ....

Zeker het stukje schaamte dat ik had van heb ze hier al zo ver ingetrokken en nu heb ik een dip ook nog !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.