Ga naar inhoud

Jersey : 19 april 2012 : Dr. Damen : Hair & Beauty clinic


Aanbevolen berichten

Ben erg blij met je reactie..schaam mij rot..Hoe gaat het nu met jou?!Helemaal uit je dip?!Het is zo dubbel..lig maar in mijn bed..hele gezin in rep en roer..pff

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste Reactie

ik begin er net een beetje uit te komen ! sinds gisteren voel ik me beter ....beetje meer energie kan weer wat oppakken meehelpen en doen ....

Ik kreeg ook nog eens de onzekerheden over mn lichaam en moest erg wennen aan mn nieuwe borsten ...daar schaamde ik me het meeste voor .

Hoe ga je vertellen dat je niet lekker in je vel zit en dat je het eng vind dat je je nieuwe bosrten nog niet mooi vind (altans dat was bij mij)

Kreeg een soort mini depresie ervan ......een ander sport bh hielp bij me ik kon even wat vrouwelijks aan en voelde me beter.

Het zorgen voor mij vond ik ook heel lastig en heb me bedacht dat ik wat terug wilde doen ....dat maakte het wat makkelijker in mn hoofdt ....

Ik ga een soort boob shower voor mn gezin geven waarin in ik alles verzorg voor ze en ze in de watten leg .......tis toch speciaal dat mensen zo voor je zorgen !

Toch gek he je verheugt je zo op alles en je word eigelijk niet voorbereid op het mentale ..........je denkt ohh daarna kan je geluk niet op hmmm niet dus geestelijk gaat er van alles door je heen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jersey,

Gefeliciteerd met je boobs!

Ik weet precies wat je doormaakt,je ben blij maar toch ook niet (dat komt voornamelijk door pijn) en je moet even wennen aan die vreselijke afhankelijkheid!

Ik heb nu na 19dagen nog af en toe dat,"my god wat doe ik mezelf aan" maar weet ook dat dat weer weggaat...

Je moet het allemaal even lichamelijk en ook psygisch de tijd geven om eraan te wennen.

Over een paar weken ben je helemaal blij en is het ergste achter de rug!

Sterkte met je herstel! X

En leuk idee Miss!

Effe je gezinnetje in de watten leggen:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reactie.Inderdaad ik heb hier zo naar uitgekeken eindelijk boobs dat de geestelijke stress nu pas komt had ik niet verwacht.Met de pijn valt het nu wel mee..af en toe een steek in de borst en veel spierpijn..Maar dat zitten kijken hoe iemand anders voor mij dingen moet doen...aargghh thats so not me..!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat de pijn al minder word!

En ja dat toekijken in je eigen huishouden is verschrikkelijk!

Ik doe ook stiekem al weer wat dingetjes maar heb daarna toch wel last dus kijk uit...

Had je nou verband of een kliniekbh? Heb je al lekker gedouched of gaat t nog niet?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je maat schijnt nog te veranderen,ze zijn nu ook nog gezwollen enzo...

Ik heb geen tape gehad maar een kliniek bh en een band die bovenop je borsten zit.

Donderdag heb je je 1e week er alweer opzitten en kan je kennis maken met je 2ling!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben al een beetje gewend aan het beeld van wat grotere boobs,

eigenlijk vond ik het verschil zelf best wel meevallen..

Manlief niet die vond ze best wel groot geworden.

Ik thuis toen de kids op school waren even wat truitjes gepast..

mwhaa zo groot ziet het er niet uit..

tot dat ik mijn bikini ging passen,

vorig jaar zomer gekocht..

zat toen perfect..

nou jammer joh..

die is dus echt zo'n 3 maten te klein..!!!

mmm toch een stuk groter dus...

Kan niet wachten tot ik straks mooie bh's kan gaan kopen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Het zonnetje scheen heerlijk gisteren..

dus ik dacht what the hell..

ik trek vandaag geen loei strakke sport bh aan,maar lekker mijn nieuwe bh..

vers gekocht bij de Hunkemoller,kaartjes zater er nog aan.

En weet je wat ik trek dat shirt aan dat voorheen niet stond vanwege gebrek aan mooie voorgevel..

En wauw,dat shirt stond geweldig..

ik met de kids naar de speeltuin..

Ja hoor,genoeg blikken gehad...

wat voelde ik mij mooi....eindelijk..!!!

Laat die warme zomer maar komen,ik ga mij gek shoppen aan mooie topjes..die ik nu eindelijk wel aankan..

Ik wil wel foto's plaatsen,maar ben echt een dooie..

krijg ze niet in mijn prive album...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Hey Jersey!

Wat leuk om je verloop te lezen :) Ik plan vandaag te bellen naar Dr. Damen, een goeie vriendin van mij is daar ook geopereerd en zij is er ook héél enthousiast over!

Nu jou topic hier gelezen... ik ben fan! Dus wil nu ook buiten Dr. Demeyere eens gaan horen bij Dr. Damen. Die vriendin van me zei wel dat je in Antwerpen op consultatie kon gaan... dat zou voor mij een pak dichterbij zijn dan Hasselt, maar ik vraag dat wel aan de telefoon.

Hoeveel PC's hebben ze eigenlijk in de Hair & Beauty Clinic? Heb je bewust gekozen voor Dr. Damen of is hij de enige die PC's doet daar?

Laat me maar iets weten!

x katje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dankje wel x @ katje sorry ben lang niet actief geweest ip het forum..volgens mij is Damen de enige pc in de hair & beauty clinic die bv's doet.Ze hebben meer pc maar dacht dat deze andere behandelingen deden.Ik had hier voor gekozen omdat de clinic mij aansprak en redelijk makkelijk bereikbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jersey,

Bedankt voor je antwoordje na lang niet actief geweest te zijn op het forum :)

Ik hoorde ook van die vriendin dat de kliniek ook écht goed was... ik heb daar een afspraak gemaakt 4december.

Nu eerst overmorgen naar de Artemedis kliniek in Gent...

Ben zo benieuwd!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.