Ga naar inhoud

cellulite wegkrijgen


Kipj

Aanbevolen berichten

Hey meiden!

Heeft iemand hier soms ervaring met endermologie? Hoorde er onlangs wat over maar het is best wel duur.

Ik mag dan wel helemaal niet dik zijn, ik begin er nu al redelijk wat last van te krijgen en ben nog zo jong.

Ik ken wel zowat de typische tips: veel sporten, water drinken, wisseldouches, massageroller kopen...

Maar dat is niet altijd haalbaar en blijkt ook niet zo ontzettend veel te helpen.

Nu overweeg ik misschien zo'n behandeling deze zomer. Ik stoor me er namelijk enorm aan...

Iemand tips/advies?

Grjts :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi kipj, ik ga dat voor het eerst doen in juni na m'n borsten als ik normaal op m'n buik kan liggen. Ik heb 5jr geleden lipo bij m'n benen gehad maar het gaat niet in z'n geheel weg. Ik hoop een beter resultaat te krijgen met de endo. Ik sport veel, drink veel water en eet gezond maar heb ook zittende banen. Dit speelt ook echt een grote rol bij het cellulites probleem. Balen hè, maar ik kan denk ik pas in juli goed antw terug geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.