Ga naar inhoud

Snne : 7 augustus 2012 : Dr. Stook : Albert Schweitzer Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Je moet altijd naar je eigen gevoel luisteren.......maar ik weet nog wel dat ik ook opeens onzeker werd omdat ik merkte dat ze steeds groter werden....maar kan inderdaad komen door vocht en zwelling...en ook bij mij is er verschil tussen beide kanten :106:

Bij mij mocht de tape er na twee dagen af.....maar ik had ook gelijk al een sportbh aangemeten gekregen die ik eroverheen aan had....met daarbij nog een zeer prettige band.... :20: .....

Maar dat scheelde wel....hoewel je daarna weer andere dingen ging voelen omdat het tape de boel ook weer een beetje bij elkaar hield.....

En het is "pas" 3 dagen na je bv.....ik adviseer iedereen maar om te wandelen...ik merkte dat ik daar zelf minder stijf van werd en het is wel lekker even in de buitenlucht..... :44:

Ik loop nog steeds 3x per dag.....

Maar bij twijfel gewoon de kliniek bellen...al is het maar voor de geruststelling.....dat scheelt al bergen.... :1:

Succes vandaag....en geloof me elke dag wordt een stukje beterderder....

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 118
  • Created
  • Laatste Reactie

hey cajo!

Nou eigenlijk ging het gisteren stukken beter dan vandaag! Ik kan echt niks meer met mn rechterkant en alles wat ik probeer doet ergggggggggg pijn :( Ik heb het ziekenhuis gebeld en ze vroegen me om langs te komen. Ik heb om half 2 straks een afspraak dus dan ga ik er gelijk naartoe. Maak me ook zorgen omdat de bovenkant rechts ook echt hard is en links totaal anders en zacht.. hoop dat t goed nieuws is! Ja wandelen ging gisteren ook heel erg goed maar nu, het gaat gewoon even niet meer met rechts :(

Hoop dat het niets is..

:103::119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames!

Ik ben zojuist in het ziekenhuis geweest. Niets ernstigs gelukkig gewoon vocht o.i.d.

Verband is eraf gehaald. Wouuuuw mn boobies! Ik denk dat het verband ook een beetje

begon te knellen omdat mijn rechterborst wat meer is opgezet door het vocht..

Geluk bij een ongeluk ik heb wel nu al mijn boobies gezien ipv woensdag. Wel nog last

maar wel minder met deze sport bh.

Ik heb al foto's geplaatst in mijn album! Vriendjes kunnen deze zien ik ben benieuwd

wat jullie ervan vinden.

xxx Sanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

fijn dat je nu weer gerustgesteld bent. en nu, eerder dan verwacht, al de primeur gehad om je boops te zien..

Hoe is het nu met je rechterkant? Ik had destijds ook van die steken als ik al een beetje mijn rechterarm bewoog, maar dat was wel later na de operatie, geloof na 2 weken. Toch een teken dat ik te veel deed.

Meis, doe rustig aan..

Liefs

PS..ben ook benieuwd naar je foto's..dus bij deze...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

fijn dat je nu weer gerustgesteld bent. en nu, eerder dan verwacht, al de primeur gehad om je boops te zien..

Hoe is het nu met je rechterkant? Ik had destijds ook van die steken als ik al een beetje mijn rechterarm bewoog, maar dat was wel later na de operatie, geloof na 2 weken. Toch een teken dat ik te veel deed.

Meis, doe rustig aan..

Liefs

PS..ben ook benieuwd naar je foto's..dus bij deze...

heyhey!

ja nog wel last van wat steken rechts maar al wel minder dan vanochtend en vooral vannacht.. hoort er toch wel bij denk ik :) even flink doorbijten dus nog maar uiteindelijk voor een mooi doel :7:

ik heb je geaccepteerd ben benieuwd wat je van m'n fotos vind :) ik hoor t wel :6:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

enne, gaat het vandaag al iets beter weer??

Toch maar rustig aan doen, die steken zijn toch vaak een teken dat je de spieren veel belast.

Ik had ook al een comment bij je foto gezet, maar bij deze nogmaals: Heel erg mooi...en je bent dan nog maar 4 dagen po....

Geniet van het nieuwe uitzicht in de spiegel.. :viannen_51:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

enne, gaat het vandaag al iets beter weer??

Toch maar rustig aan doen, die steken zijn toch vaak een teken dat je de spieren veel belast.

Ik had ook al een comment bij je foto gezet, maar bij deze nogmaals: Heel erg mooi...en je bent dan nog maar 4 dagen po....

Geniet van het nieuwe uitzicht in de spiegel.. :viannen_51:

Liefs

Heyhey!

Ja zoals elke dag beetje bij beetje voel ik toch meer vooruitgang :) Vandaag is het alweer

een stuk minder dan gister gelukkig. Helemaal verdwenen nog niet, maaaar ik heb geduld :P

Nog steeds de rechterkant die vervelend is.. Merk wel dat de grootte wat meer aan t samenkomen

is gelukkig, want vond het op de foto toch wel een groot verschil :11:

Heb vandaag een nieuwe sportbh aangedaan die voor m'n gevoel stukken beter zit dan die andere

die ik aan had alleen heb ik t idee dat ie rechts een stuk strakker zit dan links. strak zit ie ma

dat is natuurlijk de bedoeling maar er is toch niets mis mee als ie echt zo strak zit?

Heb heb nu een sportbh 75 c. had hiervoor een 70a van bh maat dus een hele verandering!

Ben nu dus zooo benieuwd of het van gewone bh's een c of een d gaat worden ( heb 350cc achter de borstspier ) :11:

wat denken jullie?

Liefs sanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Snne,

fijn he, om te merken dat het weer iets beter gaat...elke dag een beetje beter..en straks ben je alle pijn en ongemakken vergeten.

Maar je schrijft dat jij een nieuwe sportbeha aan hebt...mooi he...75c....daar had je eerst alleen maar van kunnen dromen toch?

Het zou best kunnen meid dat je het gevoel hebt dat die aan de rechtse kant strakker zit, omdat je aangeeft dat je aan die kant het meeste last hebt. Dan zal die ook wel gevoeliger zijn.

En wat je maat betreft, dat gaat helemaal goedkomen, ik denk wel dat jij van een 70a naar een 70c of d gaat..denk eerder het laatste..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Snne,

fijn he, om te merken dat het weer iets beter gaat...elke dag een beetje beter..en straks ben je alle pijn en ongemakken vergeten.

Maar je schrijft dat jij een nieuwe sportbeha aan hebt...mooi he...75c....daar had je eerst alleen maar van kunnen dromen toch?

Het zou best kunnen meid dat je het gevoel hebt dat die aan de rechtse kant strakker zit, omdat je aangeeft dat je aan die kant het meeste last hebt. Dan zal die ook wel gevoeliger zijn.

En wat je maat betreft, dat gaat helemaal goedkomen, ik denk wel dat jij van een 70a naar een 70c of d gaat..denk eerder het laatste..

Liefs

Heyhey!

Vandaag ook weer stukken beter dan gistseren :-) Ook met de rechterborst merk ik wel wat vooruitgang hehe :7:

Vandaag bij m'n zusje geweest en draagt een 75D bh ( zij heeft ze wel van dr zelf hihi ) en haar boobies zijn kleiner

dan die van mij nu :4: Is ook wel eens leuk toch hihi

Woensdag weer op controle voor hechtingen etc. Ben benieuwd wat er gezegt gaat worden. naar mijn idee

gaat het gewoon goed alleen begin nu weer klein beetje plekjes waar de drains gezeten hebben en de snedes onder

mn borsten te voelen. Maargoed dat hoort erbij hihi. Had jij dat ook dat je sportbh een beetje irriteerd op die plekjes bij je

drainplekjes en je snedes? zal volgens mij niet aan de sportbh liggen want deze moet toch strak zitten?

Liefssss :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Snne

DIe draingaatjes kun je nog lang voelen! Dat kunnen zo een vervelende plekjes zijn, dat je over drie maanden nog weet waar ze gezeten hebben als je erover wrijft. Maar het is niet zo dat je het continu blijft voelen :)

En ja, die bh, die irriteert af en toe. Ligt aan de stiksels van de bh en aan waar precies de meeste druk komt. Dat verschilt van bh tot bh.

En joepie.... je maat! :D hihi

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Snne

DIe draingaatjes kun je nog lang voelen! Dat kunnen zo een vervelende plekjes zijn, dat je over drie maanden nog weet waar ze gezeten hebben als je erover wrijft. Maar het is niet zo dat je het continu blijft voelen :)

En ja, die bh, die irriteert af en toe. Ligt aan de stiksels van de bh en aan waar precies de meeste druk komt. Dat verschilt van bh tot bh.

En joepie.... je maat! :D hihi

xx BB

Heyyy

ja ik had eerder een andere sportbh maar vond die niet lekker zitten dus gister deze andere gehaald zit wel beter maar achja het moet maar hihi. Kan niet wachten tot over een paar weken, een moooooie nieuwe "normale"bh hihi :56:

Goed he m'n maat! Ben er nu al heeeeeel trots op! Kan niet wachten totdat ik m'n "nieuwe" lingerie in ga slaan :7:

xxx :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waaauw snne wat een mooie maat krijg je :D

En fijn dat t steeds beter gaat met je :)

Ik heb nog wel echt veel pijn, wordt er s nachts steeds wakker van en red t ecccchhhtt niet op alleen paracetamol hoor... Auw!

Heyheyyyyy

Ja met mij gaat alles gelukkig steeds beter :) Nu van de afgelopen 6 nachten denk ik 2 nachten helemaal doorgeslapen.. en als ik dan wakker werd is het altijd of van mn rechterborst of 8 van de 10 keer echt van m'n rug, ik heb zo'n ontzettend last links in mn onderrug.. Gewoon van het op m'n rug liggen denk ik.. Echt van die gemene steken in m'n rug :( Ben normaal een echte buikslaper dus het is en blijft vervelend op m'n rug slapen.. Verder met mn boobies merk ik dag bij dag vooruitgang. Nog wel iets gevoelig maar nu als ik zit of lig van mn boobies GEEN last.. Heerlijk als je dan merkt dat het snel beter gaat :) Ik gebruik die sterke pijnstillers sinds gisteren niet meer nu nog alleen paracetemol en na vandaag is ook m'n antibiotica kuur afgelopen.. Woensdag mag ik weer op controle komen en ben benieuwd wat ze ervan gaan zeggen en ook gaan ze naar de hechtingen kijken..

Hoe gaat t slapen bij jouw BraafMeisje?? Heb je een elektrisch bed of slaap je op kussens ofzo?

:119:Liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Snne,

gaat echt goed met je...fijn om te lezen. Alleen die vervelende rug...jee, daar had ik ook meer last van op een gegeven moment dan van m'n boops..Probeer overdag goed in beweging te blijven, dat helpt echt...

En die plekjes waar de drains gezeten hadden, daar had ik totaal geen last van. Merkte niets dat die bh daarop drukte. Ligt mss ook aan het model. Ik heb wel van die dunne steriele gaasjes tussen die band en de wondjes van de drains gehad. Die had ik meegekregen in het ziekenhuis. Misschien dat je die bij de apotheek kunt halen als je nog last ervan hebt..

en jee, wat een mooie maat krijg je...Het was wel een beetje oneerlijk verdeeld tussen de zusjes.. :141:

Ga zo effe spieken bij je nieuwe foto's

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello dames!

Vanochtend op controle geweest in het ziekenhuis en uiteraard om m'n littekens te bekijken.

Zag er allemaal keurig uit ze zijn heel mooi aan het genezen en ook heel erg dun! Verpleegkundige

zei dat het er echt mooi uit zag :57: Ben gelukkig dus goed op weg! Nu heb ik over 7 weken

weer een afspraak met de pc zelf om dan verder t resultaat te bekijken met hem :)

Merk nu ook echt dag bij dag vooruitgang ook in het bewegen en kleine dingetjes zelf weer kunnen.

Ze hebben gister gebeld van m'n werk of ik m'n laatste week vakantie aan mijn vakantie van nu (3 weken )

vast wou plakken. Vond t eigenlijk wel een goed idee. Ben nu 8 dagen po heb er dus al 1 week vakantie

op zitten en nu ipv 2 nog 3 weken vakantie dus genoeg tijd om alles even goed te laten genezen :D

Liefs :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

goed nieuws dus...

En met dit weer, is het alleen maar genieten. Echt geen straf om thuis te zijn...En alleen maar fijn dat je vakantie met een week verlengd word. Vaak ga je toch weer te snel aan het werk..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen!

Met mij gaat het inmiddels stukken beter kan niet anders zeggen dat ik een fijn herstel heb. Ben vandaag alweer 16 dagen po wat gaat de tijd snel..

Ik kon het niet laten om net mn omvangen te meten :56: Wilde zo graag m'n cupmaat ongeveer van nu weten hihi

Van sportbh heb ik een 75C ( zit wel strak hoor ). Met opmeten was mn omvang 72cm en met mn borsten erbij 90 cm!! Wouwwie hihi

op internet staat dat ik op een 70D/70E uitkom!!!!! Maar klopt dit allemaal wel?

Ben benieuwd naar jullie reacties!

Liefs :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.