Ga naar inhoud

Fienemien : 25 april 2013 : Dr Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast boobie036

Hoi Fienemien,ja de pijn is er,maar is inmiddels bij mij (dag 3 PO) zeker draaglijk; ik heb inmiddels meer last van mijn rugspieren dan van mijn voorkant.Wat betreft de steunband heb ik preciese instructie gehad hoe deze moet zitten om steun te geven aan de prothesen. Vooral in het begin wanneer de prothesen nog niet zijn ingekapseld is de band heel belangrijk. Ik heb foto's laten maken hoe de band bij moest zitten. Die probeer ik zo meteen bij te voegen.

Aan de achterzijde moet de onderkant van de band gelijk zitten met de onderkant van de steunBH. Aan de voorzijde gaat de boven bovenlangs de borsten, eigenlijk zo hoog mogelijk onder de oksels door.

Bij mij zitten ze wel goed al striemde de band vooral de eerste dag. Na de eerste nacht heb ik mijn hempje op de huid gedragen en daarover heen de BH en dan de band. Het knelt nu niet meer en striemt niet meer langs de banden.

Ik hoop dat je er iets aan hebt,liefs en succes

Dag 1: de band aan de achterzijde gelijk aan onderkant "harnas"

Dag 1: de band aan de voorzijde aan bovenzijde "harnas"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo'n band heb ik niet gekregen, er zit wel een band aan mijn bh vast, maar die is lang niet zo groot. Die band moet er wel voor zorgen dat mijn prothesen niet gaan kantelen en goed naar beneden worden geduwd. Ik moet zeggen, ik had de pijn ook echt enorm onderschat, heb de eerste dag na de operatie alleen maar zitten huilen, maar nu ik 4 dagen PO ben is de pijn bijna helemaal weg. Ik heb af en toen nog wel flinke steken in de zijkant van mijn borsten en in bed gaan liggen en opstaan doet nog wel echt pijn, maar gedurende de dag voel ik eigenlijk alleen nog een beetje een trekkend gevoel, alsof mijn huid nog moet uitrekken. Helaas mag ik mijn bh pas na 2 weken uitdoen, hij mag nu zelfs nog niet uit om te douchen, dus ik heb mijn nieuwe aanwinsten nog helemaal niet gezien :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een bh met ingebouwde band.

De pijn is bij mij nu inderdaad ook een heel pak minder :)

Enkel mijn rug blijft enorm pijn doen als ik enkele uurtjes in bed lig.

Maar dat zal nog wel beteren zeker?

marp86, wel jammer dat je nog niet mag spieken. Maar die 2 weken zijn zo voorbij hoor ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ik hoop het maar! Heel stiekem kijk ik wel eens van boven, dan trek ik die bh een beetje aan de kant, maar de bovenkant van mijn borsten is nu nog erg gezwollen en ik voel de prothesen nog erg goed zitten, dus misschien is het maar beter dat ik nog niet mag kijken, want vind ze nu waarschijnlijk toch nog niet mooi :-p Hoe zien jullie borsten er nu uit? Zijn jullie tevreden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste keer dat ik keek was ik helemaal in shock, de band deelde mijn borsten precies in 2.

Ik had 4 bobbels ipv 2 borsten. Toen heb ik de band hoger getrokken en een dag later vond ik ze

al veel mooier. Ik heb een foto van 4 dagen PO gepost, je kan altijd eens piepen.

Ik ben echt nieuwsgierig naar de maat, spijtig dat ze nog zo gezwollen zijn :-)

Ik ben trouwens bijna volledig pijnloos, enkel voor het slapengaan neem ik nog een

pijnstiller. Al blijft mijn rug ook dan nog enorm veel pijn doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De voorbije 2 nachten heb ik aan 1 stuk door kunnen slapen, jeej :-)

Wat ik me wel afvraag is: gaan mijn borsten nog groeien of eerder krimpen?

En op welke maat zou ik uitkomen? Heeft iemand hier een idee van?

Ik vind ze nu namelijk al redelijk groot :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Bij mij was het zo

dat ik wel aardig wat vocht had, dus toen dat weg was kromp de cupmaat wat

maar toen begon de borstspieren wat te ontspannen en groeide de cupmaat dus weer

daarna werd de prothese wat zachter en kromp de cupmaat

en toen begonnen ze eindelijk wat hang te krijgen en groeide de cupmaat weer

Door stress en ziek zijn = kilo's verloren is m'n omvang nu weer wat gekrompen.

Dus niet al te veel bh's kopen de eerste maanden want de maat kan nog wel eens gaan wisselen :P

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal dus een beetje geduld moeten hebben.. :)

Ik was ook aan't denken om een andere sportbh te gaan halen, deze kliniekbh met ingebouwde band begint nu enorm te knellen. Ik las dat velen voor de Hema sportbh kiezen.. Heeft deze ook een sluiting vooraan? Want zo'n sportbh die over het hoofd moet lijkt me nog niet erg handig :)

Straks voor de eerste keer terug gaan werken, ik ben eens curieus hoe het gaat gaan... Ik ga van mijn positie gebruik maken en alle zware klusjes door een ander laten opknappen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heeft die van de hema geen voorsluiting, de level vier...

De Fila wel, die is goedgekeurd voor na operaties. Uhm heb daar een link van, plak hem even hieronder:

http://www.underfashion.nl/sportbh/FI24391--Fila-Sporty-Microfibre-HIGH-Impact-sportbh-met-voorsluiting-BCDE-24391.html/?utm_source=beslist&utm_medium=cpc&utm_campaign=beslist&utm_content=default

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.