Ga naar inhoud

Moeder : 15 juli 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste Reactie

Dank je wel allemaal!!

Ik ben weer onder de levenden..

al met al is het me nog steeds meegevallen,

wel doet mijn borstkast steeds meer pijn dus maak mn borst(en) flink nat!

Verder doet de beruchte kliniekbh en witte band goor zeer,

ga zo ff stoeien met paar sokken.

Bh maat van accz is 70C

Ik kom morgen met fatsoenlijk verslag,

ik is ff in elkaar pleuren begint knap zeer te doen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi..

Ik ben ook door van Onselen geopereerd ging van een 75A naar 75 D/E.

Ben er zo blij mee ....en met jou komt het ook allemaal goed .

Veel sterkte met je herstel

Terry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister dacht ik nog..maar dit valtt toch wel mee?

Enige wat me tegen valt is het formaat...

Maar pijn op een schaal van 10 een 3

Nou ik kom er op terug!!

Het doet nu om 03.30 echt f*cking zeer!!!

Zit nu op een 9!!!

Echt waar enige wat prettig voelt is lopen.. Maar goed zal toch ook moeten pitten?

Pijnstilling hou ik me keurig aan

Gelukkig wl 5 uur geslapen.

En het resultaat wordt steeds groter,

Je ziet ze groeien, heb zowaar een spleetje!!

Bh snijd nu dat was gister niet.

Zal het daarom pijn doen dat die dingen groeien??

Maar goed pijn overleef ik vast wel ik heb lekker tieten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat Moeder met de nieuwe borsten! Jammer dat je zoveel pijn hebt... Er is toch heel wat cc ingegaan hè dus dat moet allemaal even wennen. Als het je kan troosten, bij mij ging het elke dag wat beter met de pijn. De dag na de operatie vond ik ook de ergste, de zwelling is dan namelijk op zijn hoogste punt en de lokale verdoving die is ondertussen volledig uitgewerkt. Neem goed je medicatie en probeer toch wat te slapen of te rusten dan herstel je het snelst.

Veel beterschap en goed herstel gewenst!

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast tijgertje35

Proficiat Moeder met de nieuwe borsten! Jammer dat je zoveel pijn hebt... Er is toch heel wat cc ingegaan hè dus dat moet allemaal even wennen. Als het je kan troosten, bij mij ging het elke dag wat beter met de pijn. De dag na de operatie vond ik ook de ergste, de zwelling is dan namelijk op zijn hoogste punt en de lokale verdoving die is ondertussen volledig uitgewerkt. Neem goed je medicatie en probeer toch wat te slapen of te rusten dan herstel je het snelst.

Veel beterschap en goed herstel gewenst!

Liefs xxx

helemaal mee eens! Xx
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo eindelijk een fatsoenlijk verslag!

Het was een bijzondere ervaring, ik had verwacht dta ik super emotioneel zou zijn maar eigenlijk alles behalve dat?

Tuurlijk waren we te vroeg en moesten we een 45 minuten wachten in lounge ruimte.

Toen werd ik opgeroepen en kon ik meteen door naar kamertje, mooie kledij aan.

Geïnstrueerd door de strenge Gonny.

Toen kwam de onwijs lieve anesthesist wat een schat, naaldje erin en wachten op Dr.v.Onselen

die heeft van mij een Picasso gemaakt... en nog een laatste blik op dat zielige voorgeveltje van me..

Vervolgens kon ik de ok op..nou toen kneep ik hem voor 10!

was een mak lammetje en mijn bijdehandje praatjes verdwenen als sneeuw voor de zon!

Maar wat een lieve ok-assistente, ze heeft me helemaal op mijn gemak gesteld, echt mega lief,

ze zag dat ik bang was..toen sprak ze me aan dat ik naar haar moest luisteren..

ze vroeg waar wil je heen op vakantie..ikke Spanje...zei weer verder je bent nu op het mooie strand met prachtige zee...

en weg was ik. in dromenland!

Toen de operatie klaar was maakte ze mij ff wakker..ze vroeg hoe was het in Spanje...

1e woorden van mij waren.. ik heb lekker een nieuwe bikini gekocht!

Ze hebben in een deuk gelegen met zn allen, ik achteraf natuurlijk ook, maf toch dat je dat niet meer weet!?

Na een half uur werd ik naar de uitslaapkamer gereden..hier waren mijn 1e woorden..ik heb tieten! en wat is mijn bh-maat.??

Hoezo de grootte zit me erg hoog haha.

Maar ik was echt super snel wakker, niet misselijk helemaal niks, voelde me kip lekker,

wel barstende honger, hebben ze geweten ook want heb daar al die lekkere croissantjes op staan eten hahaha.

Lading drinken naar binnen gewerkt en ik voelde me weer een hele pief!

Ook de pijn stelde niks voor, ja beetje druk maar niet noemenswaardig...

Toen kwam die aardige reus weer langs en dr.v Onselen..en nog een verpleegkundige met een geïnstrueerd lang praatje van 45 minuten!! over wat wel en niet mag..

maar goed dat het is opgeschreven want na 5 minuten was ik verhaal al zat :106:

Ik kwam als 1 van de laatsten van de ok en was als 1 van de eersten weer buiten zo goed ging het.

Ook de rit in de auto ging goed ondanks dat we toch ruim 2 uur moeten rijden..

Maar toen....!

Pijn pijn en nog is pijn! en vannacht heb ik alle kleuren gezien!

het voelt aan als f*unking rugweeen met een ontsluiting van 7 cm!!

Heb gelopen, heb staan schelden..heb mezelf voor gek verklaard..heb hele leijke dingen gezegd die niet in het woordenboek staan!

mijn man is zich rot geschrokken hahaha hij kent mij zo niet. :)

Maar goed pijn is godzijdank minder, ik probeer mezelf ook voor te houden dat de 1e nacht absoluut het ergste is en de dag erna..vandaag dus..

dan zou ik vannacht nog verrot moeten slapen (twijfel ik geen moment aan;-)) en morgen nog een helse dag..jottum verheug me er nu al op :46:

En die irritante opmerkingen..brrr! sja wie mooi wil gaan moet pijn doorstaan...sja je wilt het zelf... kan dan ook niet laten om te sneren..maar ik heb lekker tieten! :44:

Vandaag ook meteen de borsten gezien, ik was het niet van plan maar na telefoontje van Conny toch besloten om te doen..

Ze vertelde dat de zwelling toch erg is maar over 5 dagen ook nog...

Heb nu een hemdje onder mijn bh gedaan, wat een verademing!!

nu al rode krabplekjes.. heerlijk vooruitzich dat dat kreng nog 6 week aan mag! brrr

Verder viel het resultaat mij mee en tegen... wat mij mee viel is dat ik echt de vorm heb die ik graag wou,

ben hier super blij mee..maar...jawel hier komt ie ze zijn toch echt veelte klein!

En wat zei Conny..hier ben ik zo niet blij mee...

het is nu nog allemaal zwelling, ze worden echt nog wel wat kleiner...

nog kleiner?? dan heb ik niet veel meer..??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn verslag Moeder! Hihi

Te klein? Er zit 380cc extra in hoor ;-) ze moeten zich nog helemaal zetten enz ook hè... Geef het wat tijd... En ja ik weet het, ik heb het ook niet...geduld...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast tijgertje35

Geweldig en in mooie woorden gezegt! Xx

Ik zelf heb 400 cc high profile! En zelfs ik denk zou ook meer mogen haha ! Ben pas 12 po

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moeder,

Als eerste GEFELICITEERD met je BOOBS..:-) Ze zijn super mooi:-) Ik heb je verslag en commentaar gelezen..Oh oh oh wat ben jij een portret zeg..LOL;-) Mag ik dat zo zeggen? Moeder?..Dikke kont? Waar haal je het in hemelsnaam vandaan? Je was misschien uit verhouding(wie niet voor bv;)maar dat lag aan je boobs en niet aan je kont, en nu super in verhouding:-) Jij hebt toch ook zo'n band en je vind je boobs te klein? Dan zou ik zeker die band goed omhouden (wat ik begrepen heb duwt die je boobs nog wat lager) waardoor ze nog ff boller kunnen worden;) Ook las ik dat je zei ' dat je met sokken ging stoeien' nou weet ik niet of die super strak zitten, want anders lijkt het mij niet slim om dat te doen.(je zet dan toch kracht op je borstspier;) als ik het goed begrepen heb niet goed is voor je herstel. Nou meid ik hoop dat de pijn beetje meevalt?(wat zeiden ze trouwens in jouw geval van de Celebrex?) En O die kliniek bh kan je aan de bovenkant verstellen(wie weet dat een standje losser minder snijd) mits het snijden (net als bij mij) bij je sleutelbeen is?;-) Ik had gebeld(na wassen los geschoten,geen idee meer op welke stand hij stond..oeps) en ze zeiden hij moet strak maar hoeft niet te snijden en de onderkant van de bh moet onder je borsten zitten maar ze niet omhoog duwen, dan zit hij goed:-)..Heel veel succes..tot gauw;)X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi moeder gefeliciteerd met je nieuwe boobies. Ik had ook last van de bh en de band. Ik heb er stukjes scheur linnen tussen gedaan werkte prima en het is maar dun. Ik hoorde van iemand die in het ziekenhuis werkte dat dat prima werkte. Weet niet of je weet wat het is want ik wist het niet haha maar dat is het stof van die oude witte kussen sloppen en die witte lakens ik had een oude sloop aan mijn moeder gevraagd. Bij ging het onder mijn oksels en op de rug door.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor de lieve reacties!!

Wordt er blij van!

Heb het al vaker gezegt maar ben echt super blij met dit forum!

Zoveel herkenning maar ook zoveel tips, en jullie praten mij moed in echt waar, super!!

dank je wel allemaal!

Maar hier gaat het gelukkig iets beter,

nog steeds goor pijn aan mijn bovenlijf, rottige olifant zit nog steeds gezellig op mijn borst,

heb olie alweer naar Rotterdam gestuurd maar kreng luistert voor geen meter :106:

Vannacht echt vast geslapen, had die rem slaap weer te pakken,

weet dat niet mag maar ben mooi plat op mn rug gaan liggen!

2 kussens in de rug en eentje in mn nek en deze dame sliep als een roosje!

Verder hou ik mijn medicijnschema mooi aan,

hoef echt geen wekkers te zetten of er aan te denken want ik leef van pilletje naar pilletje haha.

Bedankt voor de tips!

Ik zal straks is schuurlinnen proberen,

mn schoonzus werkt in de verpleging ze kan vast wel stukje stof mee gappen voordat ik mijn lakens verscheur:)

En Budje ik heb toch stevige billen voor zon iel ding.

heb zeker geen bud lift nodig haha

maar goed door die heupen zijn ook 4 kinderen gekomen :45:

Ik had ook gevraagd aan de verpleegkundig die deed vrij spastisch over de tramadol,

maar ik ben niet voor 1 gat te vangen heb het gewoon gevraagd aan dokter v. Onselen zelf,

was geen enkel probleem!

Maar goed heb me druk gemaakt om niks want heb geen tramadol gebruikt, krijg het niet benauwd van de Celebrex en ben ook niet misselijk, blijf dat spul braaf 2x pd slikken

Alleen heb ik de indruk dat dat rommel voor geen meter helpt?

Maar goed ik ga er ook niet mee stoppen werkt ook ontstekingsremmend.

Vandaag 2e dag po nog 5 te gaan en dan zou ik me weer beter moeten voelen volgens jullie verhalen:)

Nog 1 laaste vraagje...

hoe vaak doen jullie dat akelige harnasje en martelband af?

elke dag om ff snel te wassen?

Ik ben nog steeds een oranje smurf en eerlijk gezegt ook rete nieuwsgierig naar mn borsten :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister mn borsten gemeten en was t 92 cm en nu 93,5!!

ben gelijk stuk vrolijker :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moeder,

Fijn dat het ff beter gaatInderdaad bij mij deden ze ook spastisch over Tramadol (misschien wel omdat je er ook verslaafd aan kan raken). Wat die Celebrex betreft ik weet het niet ik werd er echt beroerd van(zweetuitbraak, je voelen alsof je voor de vlakte gaat enz.)

Je kan natuurlijk scheurlinnen proberen(altijd goed) maar vindt je het niet makkelijker en is het niet voldoende om een katoenen hemdje(zo'n spaghetti bandje dingetje) waren pas bij Kruidvat voor een euro of 2/3 te koop;) onder je bh aan doen? Bij mij werkt dat super..zeker met dit weer als je zweet absorbeert't (krijg je nergens smetplekken) en hoppa gooi je zo in de was hoef je die bh ook niet zo vaak te wassen('t duurt toch 2 à 3 uur) eer dat ding droog is.

Op je vraag hoe vaak af? Ik doe hem 1 x per dag af als'k me laat douchen en iets langer als hij gewassen word(zit dan als'n houten Klaas;)..Lol.. Nou heb ik ook een haat liefde verhouding met dat ding..als hij uit is ff oe/ai..ahh lekker..maar ook weer doe maar om ben bang dat ze eraf vallen/openbarsten..lol..en dan Pff jee wat strak..LOL

Slapen; ik heb eerst een dik lounge kussen(zo'n vierkant ikea geval)en nu zo'n aerobic gymmatje (=minder hoog;) onder mijn matras gedaan bij het hoofdeinde(lig je wel omhoog maar niet allemaal bobbels in je rug) tegen het naar beneden schuiven en verlichting in je rug een groot kussen zo ongeveer ter hoogte van mijn knieholte liggen..ik vindt't heerlijk liggen. Misschien heb je er wat aan misschien vind je het 10x niks..;-)..LOL

Succes meid nog 5 dagen:-)X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeder moeder moeder. Lig hier echt in een deuk om je verslag en je verhalen :152:

Heerlijk wat kan jij oprecht schrijven!! :45:

geniet maar lekker van je tieten meid en groeien doet nou eenmaal pijn, dus hoelanger je pijn hebt, hoe dikker je tieten :45:

(geintje ;) )

Pokon klaar staan? ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha zekers pokon voor geraniums haha.

Ik kan wel de buurtsuper in, weet inmiddels alles van de buurtjes,

weet wie op vakantie is,

wie vaak post krijgt en wie veel bij de Wehkamp besteld haha

toch triest, toch is zon bruin muffig stoffig ding aanschaffen met veel blz :106:

Zo nog ff tieten kijken en dik insmeren,

ben bang dat mijn vriendinnetjes onder de bultjes zitten:(

kan mijn vent ze ook eens zien...

inmiddels hebben al moijn vriendinnen incl moeder de borsten gezien behalve mijn eigen man die ze nota bene zelf heeft betaald :45:

Oja de maat klopte niet, ze zijn nu elke dag 1 cm gegroeid,

ik zit nu op 93 cm! en we wachten verder :44:

Budje ik heb idd een hemdje gekocht, 100% katoen van te cate (19,00!! voor dat lelijke ding!)

dat synthetische jeukt enorm bij mij,

misschien dat mijn borsten meer van katoen houden:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Damn HEY 19€€€€???

Heb je geen Kruidvat 2a3 € of Hema of..Deka??..

19€?? Laat je man het niet horen die boobs worden duurder en duurder...Maar ja heeft i ook wat, ook steeds GROTER EN GROTER✨..LOL.X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.