Ga naar inhoud

Moeder : 15 juli 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Haha. @barbie mama's..lol lol

Sorry maar moet er vreselijk om lachen..ik heb dezelfde benaming en denk namelijk ook zo over dat soort mama's...Dat komt omdat wij meer bouwvakker mamma's (zo noem ik ons;) zijn lekker rousdouwen..rennen, gek doen(1op je heup 1 op je rug;), mee voetballen, zwemmen en ja ook lekker vieze natte blubberkastelen bouwen met je kids..ben je allemaal te vies om aan te pakken (als varkens die een modder bad gehad hebben) dan was het fun en hoppa een duik in het water/ff douchen en gaan met die banaan..

Depri verhaal...HEEL herkenbaar...'t is niet meteen Joeppie BOOBS en een grote roze wolk..alles behalve dat..waar ik eerst dacht dat een dag maar 8 uur heeft zo druk..denk ik nu weleens dat de klok stil staat 48 uur in een dag zitten...MAN 'wat ga jij doen?' IK ' naar bed is het eerder morgen WEER en dag voorbij!'...

Jee joh wat kut= geen scheldwoord K=kwalitatief U=uitermate T=teleurstellend..;) dat juist nu je kleine meid zo valt en jij niet kunt helpen..:(..ff roomboter of dat groene spul van VSM (kan ff niet op de naam komen...verlichting en herstellend voor blauwe plekken...

Ik begreep dat gisteren de vraag gesteld werd (shoutbox) waarom wij (van accz) zo lang rust moeten houden?? Ik heb het Za. aan Dr. Kruppa gevraagd (ook ik word hier psychiatrisch patiënt van, zo nu en dan rijp voor het gekkenhuis)...Zijn antwoord was, dat het hun protocol is aangezien er gebleken is dat er anders genoeg dames zijn die al gauw te snel allerlei activiteiten oppakken die te abrupt/te intensief zijn alsof ze voor een kies vullen zijn gegaan waardoor er complicaties kunnen ontstaan. De eerste 3 weken zijn het belangrijkst en dan mag je (niet hoger als tepel) maar wel rustig je armen bewegen en met beleid dingen doen, maar nog niet zwaar tillen...Dat is toch wat anders als een paralyzed patiëntje door het leven...

Schoot mij net te binnen dat ik za. vergeten ben om te vragen of je nu plat mag liggen en op je zij, heb hem een sms gestuurd zodra ik antwoord heb hoor je het;)..ff weer lekker slapen is ook verhelderend/optankend..;)

Enehh..depri is ook (en nu helemaal) een emotie;)...zou nog steeds je boek kopen..;)

Succes met je boobs meid ;)x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste Reactie

Ohh nog ff iets..wil je ff lachen??..Klik humor en onzin aan (begin van het forum) dan Lieve Mona..staan zulke leuke moppen tussen..(=helaas beetje stil geslagen) zit me suf te denken of ik nog moppen weet..wie weet jij of andere dames..kunnen we ff toevoegen..voor een oppepper in de duistere dagen van een BV..;)..have fun;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik koop je boek ook nog steeds hoor! Heb ook diverse depri dagen tussen door gehad. Ben nu wel weer lekker aan het werk, dat is ook lekker voor de afleiding :-)

Pijn is niet fijn, ik hoop dat het snel minder wordt voor je, Moeder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey B.i.w hier het antwoord van Dr. Kruppa ; u mag (in bh) slapen hoe en waar u wilt..JIPPIE..ik stuurde (voor de zekerheid) Dus op de zij slapen kan GEEN kwaad voor het inkapselingsproces of het implantaat?..Dr.Kruppa antwoorde; Nee, als de bh de prothese in de juiste positie houdt! Ik was zo happy de peppy dat ik stuurde; Ohh, geweldig ik kan u wel zoenen:)lol..Oeps het is een Dr. kon ik dat wel maken...?..ff gauw herstellen en ik stuurde; Sorry dit was even enthousiasme :) Antwoord van Dr.Kruppa; Geen probleem - beter dan boos of ontevreden ;-)..hihi..hij heeft humor/kan tegen een grapje..(heerlijke man:)!...

Dat ik het net aan mijn man vertelde moest hij er verschrikkelijk om lachen..typisch een reactie van mij in enthousiaste bui...Heb zelf zo vaak met Doktoren te maken en vergeet daardoor ff dat ze Dr. zijn..;)..gelukkig kon tot op heden iedere Dr. het nog waarderen/om lachen..;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ik heb ook wel is grapjes gemaakt met Kruppa, hij kan het goed hebben hoor ;) Hij maakte ook een grapje toen het qua communicatie niet zo lekker liep de grap naar mijn man(agent) tijdens het consult: "Nu word ik toch niet aangehouden he?" :) Vind het fijn dat iemand gewoon ook zichzelf is naast dat het ook belangrijk is professioneel te blijven..

Maarre.. Goed nieuws Budje! Ga ik me er ook niet druk over maken als het gebeurd ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

BB, kijk dit schreef Moeder;

Maar nu krijg ik dus gevoel..en hoe! mijn rechtborst doet aan de onderkant pijn,

klopppend stekend gevoel...

Hij ziet er niet rood uit, litteteken keurig..temp in oortje 37.3...

BB, dit schreef ik;

Nou als je bedoelt; trekken, borrelen, tintelen, steekjes, dof gevoel dan weer overgevoelig, gevoel of 1 tiet zijn volume 2x aangenomen heeft alsof het erboven zweeft of af en toe net of ze ff niet van jouw zijn maar of er 2 stenen op je borst in je huid zitten???

BB, jij schreef;

Nou als ik die uitgebreidere versie hier lees...

BB, mijn beschrijving is net IETS uitgebreider ;)..BB ik nam je in de maling:)...Ja ik zag dat je ook over pb had geschreven.. ;)..lol...

Oke, oke Budje zal je niet meer in de maling nemen.. ;)

Lol lol...

:45:

Ik snapte er al geen hol van, maar is nu duidelijk ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

en dat lieve mona topic :45: Dat is idd erg leuk.

Wacht ik plak de link hier ff, dan hoef je niet te zoeken (ergernis minder :45: )

Geniet nog even van je depri-zijn, voor je het weet zit je weer helemaal in de flow van de dag en razen de dagen voorbij ;)

http://www.borstenforum.com/topic/6065-lieve-mona/?hl=mona

Deze is trouwens ook leuk:

http://www.borstenforum.com/topic/6069-moppen-leuke-zinnen-en-spreuken-grappige-plaatjesfilmpjes-onzin-alles-waar-je-goed-om-kunt-lachen-is-hier-welkom/

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best_boobie aah dank je,

ik was gister idd al geïrriteerd aan het zoeken hahaha

natuurlijk kon ik het weer niet vinden :44:

Bedankt voor jullie medeleven en oppeppers doet me goed, serieus!

Had gister de dip der dip,

heb ook als een klein kindje staan janken.

Mn man snapte er niks van, ik ben normaliter een stoer wijf

en nu loop ik hele dagen te zeiken met mn handen aan mn tieten.

Budje, ja zo vrouw ben ik!!

Idd een stoer wijf haha.

spreekt wel eenbeetje tegen want ik lijk wel steeds meer op barbie :44:

Maar ik maak idd ook zandkasteeltjes met mn kont in zand, zand in mijn neus zand in mijn haren overal zand,

en onze zandkastelen eindigen ook altijd met een moddergevecht (enige regel niet in gezicht)

en weet je wat ergste is...?ik vind het minstens zo leuk als mijn kinderen!

Volgens mijn man ben ik ook nog een groot kind...

Ook nu, ik vertel elke minuut... ik verveel me,..wat gaan we doen vandaag,..sjee is het nog maar zo laat het voelt een paar uur later... en dit de hele dag door hahaha .hij wordt helemaal gek van me :45:

Maar Budje, mag je niet op je rug slapen dan???

hoe moet ik dan slapen?

Ik slaap al vanaf dag 2 op mijn rug.....wel met 2 kussens onder mn hoofd maar mn bovenlijf plat op bed...

dus dat mag niet??

Maar jij heb ze voor de spier, mag ik dan nu ook op mijn zij slapen?
dan wordt ik een stuk gelukkiger snachts!

En geweldig van je k.u.t we hebben er smakelijk om gelachen,

je snapt wel dat ik die onthoudt, super!

Maar dom en naief van mij he?zo had ik het mij du wel voorgesteld...jeeeeuh ik heb tieten en ben nu blij... :blush:

heb van de buitenkant nu een paar tieten maar van binnen voelt het absoluut niet.

En ik zeg ook al kan hierna zo door naar ggz haha, ben rijp voor Prozac :115:

Maar geweldig dat je zo hebt gereageerd bij Dr. Kruppa, hij kan het dus wel waarderen,

tis ook best een aardige man, hij komt sympathieker over dan Dr. v. Onselen, iets meer gevoel vind ik.

Tijgertje, he nog een boek verkocht:)

Luna88 Dus je man werkt bij de politie, die van mij ook! wat grappig.

Was behoorlijk blauw dus bij accz :45:

Hoe is het bij jou afgelopen ben er zo benieuwd naar he,

zijn jou hechtingen nou eruit gehaald door de assistente of dr. Kruppa?

Jet, mijn werk zooooo daar verheug ik me ook weer op!

lekker weer wat doen, weer orde van de dag en geen borsten..

Hoe is het nu met je wondje? al verbetering?

Oja nog 1x woord tieten...

het pijnlijke branden iis nu over gegaan in jeuk!

zit de hele dag met mn lange nagels te kriebelen wordt knettergek van die jeuk...

Sja das wel een voordeel, ik heb toch een petetter lange nagels!

heb al 2x de vraag gehad waar ik mijn nagels heb laten doen...

sja hele dag op je kon zitten en niks doen komt je nagels ten goede :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaaah die mona is geweldig!!

helemaal mijn ding,

moest echt keihard lachen, mijn man overigens ook.

kareltje was geniaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.