Ga naar inhoud

Flo : 28 mei 2013 : Dr. Janssen : Janssenkliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben Flo, 30 jaar en moeder van 2 kids. Ik ben 1.76 en weeg 56kg. Binnenkort ga ik voor de 2e keer een borstvergroting doen.

Bij de eerste bv ging ik van 70AA naar een 70D, 300 cc anatomisch. Deze vergroting heb ik bij Boerhaave door Dr. Janssen laten doen.

Ik heb eigenlijk geen klachten en ze zijn ook gewoon mooi van vorm.

Toch als ik een jurkje of shirtje met blote schouders draag, dan moet ik er een bh onder dragen omdat het er anders toch erg klein uitziet. Draag nu ook vaak alsnog een push-up bh.

Nu heb ik een afspraak voor de 2e vergroting, weer bij Dr. Janssen die inmiddels zijn eigen kliniek heeft geopend.

Ik heb nu afgesproken om de 300 te gaan vervangen voor 610cc anatomisch wederom achter de borstspier. Nu twijfel ik alleen of ik niet nog 1 groter moet 680cc, omdat wat je past meestal nog iets kleiner uitvalt in werkelijkheid.

Zijn hier meiden die dit ook hebben? En zijn er ook meiden met een 2e vergroting, ik ben erg benieuwd naar hun ervaringen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi

Welkom!!

Jaja, er zijn meiden die komen voor een wissel :)

De operatieverslagen zijn te vinden als je linksboven op: borstenforum klikt en dan naar beneden scollt tot je bij de operatieverslagen borstprothesewissel bent ;)

Krijg je Sebbin implantaten? Ik kan wel eens voor je kijken wat het verschil is tussen de 610 en de 680... Vaak is er niet veel verschil, maar ik wil het wel voor je nakijken als je wilt.

Veel lees- en forumplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Hartstikke bedankt, ga zo meteen even kijken.

Ik krijg eurosiliconen high profile, anatomisch achter de spier.

Geloof dat het 0.5 centimeter scheelt, dus in totaal 1cm.

Ben zelf 70cm en de 610 is 14.5 cm volgens mij.

Waar ik bang voor ben is dat de borsten misschien teveel in elkaar gedrukt worden. (De foto in m'n profiel is zoals het nu is met 300cc.

Moet wel snel gaan beslissen want 28 mei ben ik al aan de beurt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Flo! Ik vind ze nog steeds supermooi hoor hoe ze nu zijn.. Ik heb begrepen dat je tot 1 week voor de operatie nog kan wisselen van prothese omdat ze ze dan gaan bestellen. Dat is wat zijn assistent mij toen vertelde, ik twijfelde ook nog 2 weken ervoor... Suc6 met beslissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm.... Het gaat wel breed worden met die 680 denk ik idd... De projectie zal minder meer worden dan de breedte van 610 naar 680 cm, Dus in verhouding heb je dan minder projectie bij de 610...

Als ik zou moeten kiezen, koos ik de 610, omdat een halve cm in de breedte geen meerwaarde heeft, ten opzchte van misschien 0,1 cm in de projectie :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties!

@ Jillyfish, Ik vind ze zelf ook nog erg mooi, maar mis gewoon net dat volume met name in mijn kleding.....dus als ik deze vorm weer kreeg maar dan nog iets voller...

@Yuna Heb ze ong 7 jaar geleden laten doen en ongeveer 3 jaar geleden ook een paar weken borstvoeding gegeven.

@ best_boobie bedankt, daar ben ik zelf idd ook bang voor dat je alleen nog meer de breedte gaat opvullen. Ik ga met de wissel van 300 naar 610 al 2cm per prothese breder. Dus zoals je op de foto ziet zal hier ook al wat van gaan uitsteken. Denk dat de ruimte voor ongeveer 2 a 3cm is.

Ik ging eigenlijk met een goed gevoel over de 610 weg, maar als je 4 weken moet wachten ga je toch weer twijfelen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat fijn dat best boobie even gekeken heeft voor je,zou het proberen te laten veranderen dan ,want als ze tegen elkaar geplakt zitten ,krijg je ook niet een echt mooi effect!

gek dat zon arts dat dan niet meteen zegt/ziet he?

Spannend allemaal dan weer ineens he,ben je weer zo benieuwd hoe het er uit gaat zien met meer CC.

Klinkt iig erg mooi 610 CC,wowie :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor je reactie vlinder.

Eerlijk gezegd hebben we het niet over nog groter gehad, omdat ik dit met passen al mooi vond.

Maar dan lees ik hier op het forum ook weer dat bij sommigen het uiteindelijke resultaat kleiner uitvalt dan wat ze gepast hebben.....dus dan ga ik twijfelen om dan 1 stapje groter te doen, alleen gaan deze nu in sprongen van 70cc haha!

Mijn gevoel zegt nu idd dat ik misschien gewoon bij het eerste moet blijven, het zijn uiteindelijk denk ik aardig wat cc'tjes erbij...

Wat denken jullie? van 300 naar 610 ong. 2 cupmaten groter bij 70cm omtrek? :42:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die 300 die je hebt he... heb je daar het profile van? En het merk? dan kijk ik het even voor je na. Kan ik wel ongeveer kijken wat je nu gaat krijgen.

Zeg me wel even erbij wat je van te voren had (anders moet ik terug beginnen lezen haha) en wat je nu voor cupmaat hebt :) Alleen dan kan ik een gokje wagen :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm die 'vertex' kan ik niet vinden... Heb je daar geen REF van? op je prothesepaspoortje?

Afgaande van je A waar je ooit mee begon, ga je met de 610 zéker naar een cup F/G. De prothese heeft 6,6 cm projectie. Dat is behoorlijk. Echter is het afhankelijk van hoe groot je A was... En ik weet nu dus niet met hoeveel projectie je op die D uitkwam.... Misschien dat ik het met het REF kan achterhalen.. Dan is het beter te vergelijken. Misschien dat een grotere cupmaat er zelfs wel in zit.. H? Maar dat is zo moeilijk te bepalen...

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, dus een F zit er zeker wel in denk ik....groter is dan alleen maar mooi meegenomen. Ik hoef dan ook geen 680 te doen.

Ja er staat: Ref :102E Size 300cc Type: cristalline vertex paragel High Profile

SN: L322L004

Ik had een 70AA, hier een foto

borstvergroting-67.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze wordt als zeer prettig ervaren:

http://www.underfashion.nl/sportbh/FI24391--Fila-Sporty-Microfibre-HIGH-Impact-sportbh-met-voorsluiting-BCDE-24391.html?kleur=wit&maat=B70

maarja.. de maat!! Dat is echt lastig....

75E? Omdat je na de operatie wat vocht vast kunt houden.... Of misschien kijken of je tweee maten mee kunt nemen en de niet-passende kunt ruilen?

De sportbh's vallen meestal wat ruimer. heb zelf een 80D van Triumph (al was die niet ideaal na de bv vond ik) Maar in gewone bh's heb ik 75F, dus komt ook niet overeen :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh de Fila sportbh! Die kreeg ik bij mijn 1e bv ook met voorsluiting....ideaal.

Volgens mij krijg ik deze in de kliniek ook aan, dan kijk wel eerst welke maat ik aan heb en dan bestel ik er wel eentje bij.

Tegenwoordig wordt alles toch bijna de volgende dag geleverd!!

Thx!

(Klopt trouwens dat je niks kunt vinden over die protheses, mijn pc zei ook al dat deze er niet meer zijn, het is nu 320 of net onder de 300 geloof ik.)

Ze zitten er ook alweer bijna 7 jaar in...

BB heb jij trouwens ook foto's, ben wel benieuwd naar 75F.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Flo, de bh die Janssen nu gebrukt is de Carefix.. Mijn buuf heeft 10 jaar geleden ook bij de boerhaave kliniek een bv gedaan bij Dr Janssen, ook zij had de Fila bh. Ik ging er dus vanuit dat ik die ook zou krijgen maar neen hij werkt met de Care fix van Emla (producent van Euroslilicone). Je kan ook in de kliniek een xtra krijgen voor 25 euro als ze de maat op voorraad hebben..

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ BB jij hebt echt hele mooie grote borsten, het verbaasd mij hoe echt ze lijken met ronde voor de borstspier! Mooi gedaan hoor! Ze zien er heel natuurlijk uit met die mooie hang erin.

@ Jillyfish ok thx voor de tip, heb meteen even op google gekeken en deze zijn ook met voorsluiting. Goed dat je het zegt van die 25 euries, want ik zie ze nu zo snel ff op internet voor 40/50 euro. Scheelt toch weer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan! Is trouwens dus geen Emla geen idee hoe ik daar op kwam maar is dus emdaplast (wat je vast al had gezien..) Maarre ik moet erbij zeggen dat ik ze niet erg stevig vind hoor..Misschien toch de Fila voor de zekerheid achter de hand houden?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.