Ga naar inhoud

Flo : 28 mei 2013 : Dr. Janssen : Janssenkliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 3 weeks later...

Hi Ladies,

Gisteren was mijn dag, eerst met dikke dikke file rond Amsterdam gelukkig toch netjes op tijd in de kliniek.

Kwam binnen rustig omkleden, mooi operatiehemd en slofjes aan, nog even een praatje met de anesthesist en vervolgens kwam Drs Janssen om af te tekenen. "Zo, we gaan ze vandaag nog mooier maken" zegt ie. Yes, dat was precies wat ik wilde horen!

Operatiekamer in, infuus aangebracht en toen lekker een slaapje gaan doen. Toen ik wakker werd zaten de nieuwe boobies er. Even onder het dekbed gegluurd en zag deze keer al duidelijk wat zitten haha.

Daarna rustig op de kamer gelegen met televisie, superlieve verpleegkundige die kopjes thee en beschuitjes kwam brengen. De pijn viel mij reuze mee. Ik kreeg mijn "oude" protheses nog te zien en een prothese was gescheurd aan de bovenkant het deel onder de spier. Gelukkig had ik cohesieve gel en die gaan dus niet lekken bij een scheurtje. Anders was een borst langzaam leeggelopen haha.

Manlief was met de trein gekomen om mij op te halen, zodat ik 's ochtends gewoon met de auto heen kon. De autorit was hartstikke goed gegaan en thuis lekker op bed gaan liggen. Eerste nacht gelukkig goed geslapen ondanks dat mijn rug wel een plank leek zo stijf vanmorgen. Kids zijn nu naar school en ik ff rustig aan. En voor zover ik nu kan zien is het geworden wat ik wilde hebben!

Binnenkort natuurlijk ook pic's !

Liefs Flo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor, anders zit manlief daar toch maar uren te wachten en kies moesten ook nog naar school gebracht worden! Het was de tweede keer dus wist al een beetje wat ik kon verwachten. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Flo, fijn dat het goed gegaan is en dat je je goed voelt. Fijn dat de pijn jou ook mee valt. Ik vind het echt goed te doen ook hoor. Ik ben nu twee dagen po en merk dat dag twee nog veel minder pijn doet dan dag 1.

Rust lekker uit, doe langzaam aan. En beweeg je armen wel maar niet hoger dan je schouders, dan blijft je rug soepeler en dus minder pijnlijk. Ik heb gister en eergisteren vrij veel bewogen en heb totaal geen last van mijn rug.

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi thx Juwel, heb net je verslag gelezen......das ook ff schrikken als je weer terug moet! Maar gelukkig nu alles weer goed.

Ja idd rustig bewegen met armen heb ze achter de borstspier dus dat voel ik natuurlijk wel....en je bed uitkomen dat opstaan blijft echt lastig. Haha ben nog geen eens 24 uur po....... Probeer op mijn buikspieren omhoog te komen, maar automatisch span je dan ook je borstspieren!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben blij dat mijn buikspieren zo sterk zijn want je kan gewoon niet op een andere manier omhoog komen. Je gaat anders automatisch op je armen leunen en dat mag natuurlijk niet.

Ben je blij met het resultaat?

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag zijn me boobies 1 week oud en de ergste pijn was gelukkig na 2/3 dagen achter de rug. Gisteren en vandaag weer gewerkt(kantoorbaan) en dat ging prima gelukkig. Autorijden is ook weer gelukt en nu weer 5 dagen lekker rustig aan doen. Gelukkig is het lekker weer deze week dat maakt het nog makkelijker;-) Morgen op controle bij de pc ik ben benieuwd wat hij er zelf van vind.

Kan niet wachten om gewone bh's te dragen straks!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jouw herstel gaat echt lekker. Super!

Ik heb deze week nog vrij maar zou er niet aan moeten denken om deze week weer te beginnen pfff... Knap van je. Tevreden met de aantal cc's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! Ja ik ben tevreden, ze zijn een tikkeltje aan de grote kant, maar daar kan ik wel aan wennen. Liever een tikkeltje te groot dan tikkeltje te klein. :-)

Wel blij dat ik toch voor 610 gegaan ben ipv 670cc.haha

Hoe is het met jou? Ben je ook tevreden? Geniet lekker nog van je weekje vrij, volgende week gaat het echt wel weer een stuk beter.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zijn ze ook iets groter geworden dan verwacht. Ik heb 350 cc maar dat was ook het maximale.

Ik ben er nu heel blij mee maar moest in het begin wel even wennen. Het herstel gaat ook beter dan verwacht dus ik mag niet klagen. Gelukkig deze week nog even rustig aan en maandag weer aan de bak.

Ik heb je foto's gezien maar je borsten zijn erg mooi. Mag je trots op zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.