Ga naar inhoud

Vlinder29: 28 mei 2013: Dr F Straten: Heyendael Kliniek


Aanbevolen berichten

hoi hoi gefeliciteerd met je nieuwe boobs hoop dat alles goed gaat met je en dat je niet te veel pijn hebt een goed herstel gewenst xx BB oh ja ik heb trouwens even dit operatieverslag in je officiele topic gezet dan staat alles bij elkaar ;) en het zou fijn zijn als je volgende keer punten en komma's gebruikt dat leest wat gemakkelijker :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha thanx allemaal, ja pijn heb ik zeker wel mr vooral rug pijn! Gek van de bh ook. Mr ja hoop gauw teherstellen en me echte cup tezien. Heb nu een d ,Ik kan zelf me po verslag nergens meer vinden ,mr viel al met al echter mee zou t zo weer doen! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

,Ik kan zelf me po verslag nergens meer vinden ,mr viel al met al echter mee zou t zo weer doen! Xxx

Heb even voor je gezocht....

Hallo dames,

Nou gister wast eindelijk zover ! 1 aanwezig om half 3mooie blauw japon aan not hihi om 3 uur was t zover inslaap spuitje gekregen enig wat ik zei kan me niet snel genoeg gaan en wat een freaking sterk spul is dit en weg was ik, werd wakker met mooie borsten ,super happy erna na uurtje kon ik nr huis alles viel mee wel onwijs pijn mr zou t zo nog X doen .heb 375cc duealplan cup 75d volle C bij dhr Frans straten kom van aa cup binnenkort ,plaats ik wat foto S. Xxx

Deze bedoel je he ;)

Vorige pagina, derde post van onderaf geteld ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.