Ga naar inhoud

Worldgirl : 12 augustus 2013 : Dr. Schietecatte: Meisse


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben worldgirl en ben 21 jaar oud. Ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik binnenkort een borstvergroting onderga.

Ik wil het al jaren en droom er elke dag van, vandaag heb ik eindelijk een meevaller gekregen ivm. financiën. Ik ben echt SUPER blij!!

Ik ga een afspraak inplannen bij Diana Gabriels. Ik heb op dit moment een kleine B cup en wil naar een volle D..het liefst voor de spier maar weet niet of dit mogelijk is.

Groetjes,

Worldgirl

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Hoi !

Welkom op het forum :D

Ga je alleen een consult plannen bij Diana Gabriels?

Ik zou echt willen adviseren om minstens nog een consult ergens anders te plannen. Waarschijnlijk zal je 2 verschillende consulten hebben en aan de hand daarvan kan je dan een keuze maken. Het is maar een advies he ;)

In ieder geval heel veel plezier hier op het forum en als je vragen hebt, stel ze gerust!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sluit me aan bij Enibas!

Als ik jou was zou ik dan nog een consult plannen bij een plastischchirurg die voorkeur heeft om voor de spier te plaatsen :)

Dan weet je zowiezo dat de kans groot is dat je ze voor de spier krijgt!

Dr Demeyere en Dr Nio plaatsen regelmatig voor de spier.

Succes met je consult!

Link naar reactie
Delen op andere sites

op 15 juli krijg ik mijn borstvergroting in de welness kliniek bij dr damen; hij vertelde mij dat voor de spier plaatsen met grote implantaten (vanaf 400cc dus) niet goed is omdat ze dan zeker binnen de 5 jaar enorm gaan hangen. ik krijg 485cc achter de spier (had vroeger een dubbele D en na 17 maanden borstvoeding nog een grote B) een vriendin van mij heeft een borstvergroting ondergaan bij dr demeyere -voor de spier dus- en dat is zeer mooi, maar ze is van A naar C gegaan , en na 2 jaar hangen ze al ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

op 15 juli krijg ik mijn borstvergroting in de welness kliniek bij dr damen; hij vertelde mij dat voor de spier plaatsen met grote implantaten (vanaf 400cc dus) niet goed is omdat ze dan zeker binnen de 5 jaar enorm gaan hangen. ik krijg 485cc achter de spier (had vroeger een dubbele D en na 17 maanden borstvoeding nog een grote B) een vriendin van mij heeft een borstvergroting ondergaan bij dr demeyere -voor de spier dus- en dat is zeer mooi, maar ze is van A naar C gegaan , en na 2 jaar hangen ze al ....

het hoeft niet zo te zijn dat met grote implantaten gaat hangen, voor de spier :) Dat is afhankelijk van je eigen weefsel.. Als je zware borsten had van jezelf, hoef je ook niet persé hangers te krijgen namelijk :)

Wel is het zo, dat je een goede stevige bh moet dragen, maar dat moet je altijd met grote borsten, als je geen hangborsten wilt krijgen ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties!

Ik denk dat het toch Dual Plane wordt..heb te weinig eigen weefsel.

Ik doe zelf best veel aan krachttraining, dus daar moet wel echt rekening mee worden gehouden. Ik doe nu ook bankdrukken, maar na me bv ben ik niet van plan om dit nog te gaan doen. Scheelt het trouwens in pijn als je al wat sterkere borstspieren hebt?

Ik heb volgende week een afspraak met Dr. Straten..heb meteen om een gesprek met de pc gevraagd. Ik wil inderdaad ook nog even kijken voor een consult ergens anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En waarom dan dual plane ipv ´gewoon´ achter de spier?? Ik moet hier wrs ook uit kiezen, en weet nog steeds de voordelen van dual plane niet. Heb het idee dat dit gewoon het modernste is, maar of het het beste resultaat geeft????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai worldgirl, ik ben ook via Diana gegaan en d'r schietecatte , ik was heel tevreden en Gied gevoel bij her gesprek en het kon binnen een week en ben meteen voor hun gegaan..en ben heel tevreden! Alleen denk ik soms wel van had ik niet beter toch ook een ander consult kunnen plannen.. Niet uit ontevreden heid maar is wel een keuze die je Goed moet maken..succes met alles!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben weer thuis, net op consult geweest.

Ik word 27 augustus geopereerd en ik krijg 400 cc dual plane, mentor high profile.

Dr. Straten zei dat ik zeker een grote D krijg..ik hoop het!

Spannend!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt!

Ik zit alleen heel erg te twijfelen,ik woon namelijk alleen en heb een vriendin geregeld die bij me gaat logeren als ik ben geopereerd. Alleen zij kan niet op de datum dat ik word geopereerd. Helaas kon ik niet eerder terecht bij Straten voor een operatie. Dus ik denk dat ik me nu door Dr. Schiettecatte ga laten opereren, die kon wel eerder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ,hier ben ik dan....

super dat je bij Schiettecatte terecht kan,is een fijne arts hoor.

En je kan al snel terecht zie ik,super!!

En die is net terug van vakantie dus is hij vast super vrolijk haha.

400CC word mooi bij jou ,Schiettecatte plaatst nooit te weinig,hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie, ik ben ook blij dat ik bij Schiettecatte terecht kan. Ik vond mijn gesprek met Straten eigenlijk helemaal niet zo fijn. Hij was heel kortaf en hij legde de protheses alleen op mijn borst om te kijken en ik kreeg geen sportbh aan of shirtje erover heen. Ik was na dat gesprek helemaal beetje chagerijnig..haha! Misschien ook wel door de zenuwen.

Ik ga ook aan Schiettecatte vragen of ik 425 cc kan hebben..als hij van vakantie is krijg ik nog een consult me hem. Of misschien voor de operatie..ik woon namelijk niet zo dichtbij.

Heb net jou foto's bekeken en echt super mooi, Schiettecatte kan er wat van!!!! Heel leuk om te zien. :7:

Xx Worldgirl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie, ik ben ook blij dat ik bij Schiettecatte terecht kan. Ik vond mijn gesprek met Straten eigenlijk helemaal niet zo fijn. Hij was heel kortaf en hij legde de protheses alleen op mijn borst om te kijken en ik kreeg geen sportbh aan of shirtje erover heen. Ik was na dat gesprek helemaal beetje chagerijnig..haha! Misschien ook wel door de zenuwen.

Ik ga ook aan Schiettecatte vragen of ik 425 cc kan hebben..als hij van vakantie is krijg ik nog een consult me hem. Of misschien voor de operatie..ik woon namelijk niet zo dichtbij.

Heb net jou foto's bekeken en echt super mooi, Schiettecatte kan er wat van!!!! Heel leuk om te zien. :7:

Xx Worldgirl

Ja ,van Straten schijnt niet zon goeie te zijn he?

En zeker bij Schiettecatte kom je lachend vandaan hoor,zijn consults zijn heel uitgebreid en heb het zelf als heel leuk en relaxed ervaren!

Weet niet of je een gesprek net voor je operatie kan krijgen hoor,maar als je er naar vraagt misschien ook wel,alleen moest ik zelf al super vroeg aanwezig zijn,en nuchter,dan blijft er niet veel hangen in je koppie denk hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ,van Straten schijnt niet zon goeie te zijn he?

En zeker bij Schiettecatte kom je lachend vandaan hoor,zijn consults zijn heel uitgebreid en heb het zelf als heel leuk en relaxed ervaren!

Weet niet of je een gesprek net voor je operatie kan krijgen hoor,maar als je er naar vraagt misschien ook wel,alleen moest ik zelf al super vroeg aanwezig zijn,en nuchter,dan blijft er niet veel hangen in je koppie denk hihi.

Ik las juist hier op het forum dat mensen hem wel goed vinden, en zie ook zeker mooie resultaten maar hij was zo kortaf en gehaast tegen mij. Niet fijn en erg onprofessioneel!

De telefoniste zei zelf aan de tel dat ik misschien wel voor de operatie nog een soort van consult kon hebben. En misschien dat ik over de tel met hem kan spreken van te voren.

Wat ik me af vraag, word je bij Schiettecatte helemaal ingepakt in verband of krijg je gewoon een sportbh aan? Ik kreeg een email en daar stond in dat ik het 4 dagen droog moest houden.

xx Worldgirl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had 4 dagen tape + sportbh en na 4 dagen het tape eraf en dan tot 6 weken je sportbh... Spannend hè?ook idd de eerste 4 dagen droog houden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.