Ga naar inhoud

Worldgirl : 12 augustus 2013 : Dr. Schietecatte: Meisse


Aanbevolen berichten

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik vond het niet heel vervelend zitten gaf wel een veilig ingepakt gevoel..en heeft bij mij maar 4 dagen gezeten dus was ook wel te overzien.. Je bent vandaag geweest toch? Bij Diana? ( ik ook trouwens om 13 uur, jij?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was niet meer bij Diana geweest, ik ga zodra Dr. Schiettecatte terug is van vakantie(5 augustus) telefonisch contact met hem hebben. Dan heb ik hem toch nog gesproken voor de operatie en hoef ik niet weer helemaal naar Rotterdam toe. Scheelt ook weer centjes! Ik mocht hem ook nu al mailen zei de assistente aan de telefoon en dan beantwoorde hij de vragen op zijn vakantie. Dit vond ik wel erg netjes, maar ik wacht rustig tot hij terug is.

Ik las dat jij bij Diana was langsgeweest en Schiettecatte er niet was. Echt schandalig zeg! Dat is van te voren toch al bekend dat hij op vakantie was. Ik hoop ook dat je meer duidelijkheid krijg als je een gesprek met hem hebt gehad. Ik hoop echt dat je borsten nog mooi bij trekken en ze anders met een andere oplossing komen.

Ik heb vandaag een hotel geboekt en ga lekker 2 nachtjes met mijn vriend in Brussel slapen. Ik heb van zaterdag tot maandag geboekt. Die maandag is de operatie...heb er echt zin in! We gaan er dus een lekker weekendje weg van maken. Na de operatie ga ik natuurlijk gelijk weer lekker naar huis toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk, nog iemand die door Schiettecatte is geopereerd. :D

Hoe is je operatie gegaan, hoe gaat het nu met je herstel en ben je tevreden over het resultsaat? Hoeveel cc heb je gekregen?

Wat een vragen hihi :36:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames!! Ik heb me toch een rare droom gehad vannacht hahaha :5::83:

Ik had gedroomd dat ik mijn borsten al had en ik had totaal geen pijn, ze waren echt heel klein en lelijk en het ergste nog...dat ik een verhouding had met Dr Schiettecatte hahaha...!!! Wat erg!

Komt vast doordat ik op internet heb gelezen dat het zo'n charmante verschijning is. :17:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whahahaaaaaaaaaaaaaaaa,nou dat is toevallig wel weer mogelijk want hij ligt net in scheiding ! Hoe toevallig .

ja klopt hij is idd charmant en heel snel rode wangen van t blozen,hihi,hij is heel vriendelijk ook,dus wat wil je nog meer. :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat voor 1 had hij? zon sportmodelleke?

lelelijke borsten past niet in Schiettencatte zn straatje .Dus dat zit wel snor.

Laat die dromen maar waaien,hihi.

Oh en mocht je m aan de haak slaan.......bedenk je dan wel dat meteen dat je je leven lang goed zit wat je boobs betreft haha.

:1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahahaha :D Zeker gegarandeerd altijd mooie boobs dan! Hmm moet ik hem toch maar aan de haak slaan..hij zag er wel verrukkelijk uit vannacht in mijn droom en iedereen was jaloers op me hihi.

Ik zat gister op internet te kijken naar een youtube filmpje van zo'n RTL programma, daar deed hij een borstvergroting bij iemand dus gister op dat filmpje zag ik hem voor het eerst en gelijk zulke wilde dromen... :37::P

Nou ben blij dat ik toch voor Schiettecatte heb gekozen voor mijn operatie, want Straten was niet echt vriendelijk en daardoor dus helemaal niet charmant haha. En de meeste dromen zijn bedrog dus ik krijg vast geen lelijke en kleine boobs maaar hele mooie en grote. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij heeft

Wat voor 1 had hij? zon sportmodelleke?

lelelijke borsten past niet in Schiettencatte zn straatje .Dus dat zit wel snor.

Laat die dromen maar waaien,hihi.

Oh en mocht je m aan de haak slaan.......bedenk je dan wel dat meteen dat je je leven lang goed zit wat je boobs betreft haha.

:1big_boobs:

hij heeft een porsche cayenne kost maar iets meer dan een ton joh hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een mail gekregen van de praktijk;

Door een misverstand in de vakantieplanning is het niet mogelijk om mijn operatie in Belgie te laten plaatsvinden maar is nu verhuisd naar het Medisch Centrum Amstelveen. Wel door Dr. Schiettecatte(zou er nog eens moeten bijkomen ;) )

Beetje jammer....wou er een weekendje weg Belgie van maken en had BIJNA een hotel geboekt. Gelukkig dat ik dat nog niet heb gedaan. Ik en me vriend hadden ons ook erg verheugd op het weekendje. Het positieve is dat Amstelveen véél dichterbij mijn huis is dan Belgie...scheelt 2 uur rijden. Maar even goed beetje slordig van ze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, beetje slordig idd.. en ook wel een beetje vreemd.....

Al wordt er via Diana Gabriels de laatste tijd wel vaker in het MC Amstelveen geopereerd.. Misschien krijgen ze daar wel korting als alle pc's daar gaan opereren ;)

Jammer van je weekendje weg.. maar misschien kun je het ff uitstellen en daarna een weekendje shoppen ervan maken ;)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn borstvergroting bij PC Hay winters in Amstelveen bij Medisch Centrum Amstelveen via Diana Gabriels laten doen afgelopen 1 augustus 2013. Ik had mijn 1e consult met Diana op 10 juli 2013, ik kreeg als eerst 250 cc maar ik twijfelde t... Toen ik weer op mn 2e consult had met dr. Hay Winters. Gelukkig deed ie geen moeite, want ik wou 350 cc ipv 250 cc laten plaatsen. Ik heb ze nu sinds mn derde dag. ik ben van cup A naar D/E gegaan en ben er erg tevreden mee. Mijn borsten zijn ondanks zwelling toch wel heel mooi geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een mail gekregen van de praktijk;

Door een misverstand in de vakantieplanning is het niet mogelijk om mijn operatie in Belgie te laten plaatsvinden maar is nu verhuisd naar het Medisch Centrum Amstelveen. Wel door Dr. Schiettecatte(zou er nog eens moeten bijkomen ;) )

Beetje jammer....wou er een weekendje weg Belgie van maken en had BIJNA een hotel geboekt. Gelukkig dat ik dat nog niet heb gedaan. Ik en me vriend hadden ons ook erg verheugd op het weekendje. Het positieve is dat Amstelveen véél dichterbij mijn huis is dan Belgie...scheelt 2 uur rijden. Maar even goed beetje slordig van ze.

ja maar die Schiettecatte zelf is ook niet slim bezig ,die verkast elke dag naar een andere praktijk bewijs van spreken.

Dan weer hier dan weer daar...........

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij heeft

hij heeft een porsche cayenne kost maar iets meer dan een ton joh hihi

Oh das niet nix,heb toen ik er kwam voor mn operatie wel zon ding zien staan vd deur,volgens mij een donkerblauwe,maar weet ik niet meer zeker?

Wist niet dat ie van hem was?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn borstvergroting bij PC Hay winters in Amstelveen bij Medisch Centrum Amstelveen via Diana Gabriels laten doen afgelopen 1 augustus 2013. Ik had mijn 1e consult met Diana op 10 juli 2013, ik kreeg als eerst 250 cc maar ik twijfelde t... Toen ik weer op mn 2e consult had met dr. Hay Winters. Gelukkig deed ie geen moeite, want ik wou 350 cc ipv 250 cc laten plaatsen. Ik heb ze nu sinds mn derde dag. ik ben van cup A naar D/E gegaan en ben er erg tevreden mee. Mijn borsten zijn ondanks zwelling toch wel heel mooi geworden.

Wat leuk dat je ook bij Diana bent geopereerd en in het zelfde ziekenhuis als ik straks ook moet. Is je dat allemaal goed bevallen? Ik heb zelf geen gesprek met Diana gehad omdat ik hier las dat zij altijd hele andere dingen zegt dan de PC(logisch ook want zij is helemaal geen pc ;)). En had echt geen zin om 2 keer te gaan rijden was best ver weg voor mij.

Gelukkig dat je toch 350 cc hebt gekozen, heb je nu vast geen spijt van hihi :D

Ik heb even je foto's bekeken en je borsten zijn super mooi..wat zal je trots zijn. Heb je nog veel pijn? Ik wens je een goed en voorspoedig herstel toe xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja maar die Schiettecatte zelf is ook niet slim bezig ,die verkast elke dag naar een andere praktijk bewijs van spreken.

Dan weer hier dan weer daar...........

Ja idd....komt erg onproffesioneel over zo. ;)

Maar ik vertrouw maar op zijn goede kunsten hihi

Nog 6 nachtjes whoehoeeee :63::5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.